Zomerhitzz.nl
Vorige week was het dan eindelijk zover de website van Zomerhitzz.nlis online gekomen.
Nu zijn wij dan ook erg benieuwd wat jullie van onze website vinden?
Alvast bedankt voor jullie feedback,
Met vriendelijke groet,
Team Zomerhitzz
Robbert
Gewijzigd op 09/07/2016 19:38:29 door Robbert B
Verder ziet het er netjes uit.
Adoptive Solution op 09/07/2016 20:24:00:
Abbonees schrijf je zo : abonnees
Je hebt helemaal gelijk! Slordig van ons...
Bedankt voor de tip!
Er mag wat meer marge aan de zijkanten. Op een smal scherm zit alles strak langs de randen.
Je mag de spelling nog wel even goed controleren
want ook u als bezoeker van Zomerhitzz speelt hierbij een belangrijk rol.
Voor de verdeling van de punten wordt gebruik worden gemaakt van het onderstaande puntensysteem:
Verder begrijp ik het nut van de website niet zo goed. Kan ik ergens stemmen of suggesties insturen of zo? Wat is de bedoeling?
Je moedigt me vooral aan om door te klikken naar YouTube, Spotify of Facebook.
Okay, dan doe ik dat en dan ... doei!
Dat lijkt me niet helemaal / helemaal niet de bedoeling. Je mist een duidelijk call-to-action. En je mist retentiewaarde: een reden om te blijven hangen of terug te keren.
Michael - op 09/07/2016 20:33:54:
Het design ziet er wel leuk uit. Niet heel bijzonder.
Er mag wat meer marge aan de zijkanten. Op een smal scherm zit alles strak langs de randen.
Voor de verdeling van de punten wordt gebruik worden gemaakt van het onderstaande puntensysteem:
Verder begrijp ik het nut van de website niet zo goed. Kan ik ergens stemmen of suggesties insturen of zo? Wat is de bedoeling?
Beste Michael,
Allereerst bedankt voor je opbouwende kritiek.
Ik heb je aandachtspunt met betrekking tot de marges genoteerd. Deze zullen we intern en in overleg met onze designer/partners bespreken.
Met betrekking tot de spelling zaten/zitten er inderdaad ook nog wel wat slordigheden in. Enkele hiervan heb ik al opgepakt mede dankzij jouw feedback. Op korte termijn wordt het geheel nogmaals grondig doorgelopen.
Tot slot vinden wij het jammer dat het doel van de website nog niet helemaal goed overkomt op de lezer. Het doel van de website is het weergeven van diverse potentiële zomerhits door middel van videoclips. Die kunnen dan worden beluisterd, bekeken of worden gedeeld, waarna in een later stadium kan worden gestemd op de "Zomerhitzz - Zomerhit van het jaar". In de sidebar van de website verschijnt vanaf dat moment de afbeelding met de tekst "Stem nu op je favoriete zomerhit".
Suggesties insturen is uiteraard ook gewoon mogelijk dit kan worden gedaan via het contactformulier, de social media kanalen of als anders bij het ingevulde stemformulier.
Mochten er nog verder vragen zijn dan horen wij dit graag.
Mvg
Team Zomerhitzz
Robbert
Toevoeging op 09/07/2016 21:32:19:
Ward van der Put op 09/07/2016 20:35:26:
Wat is het doel van je site? Wat willen jullie bereiken?
Dat lijkt me niet helemaal / helemaal niet de bedoeling. Je mist een duidelijk call-to-action. En je mist retentiewaarde: een reden om te blijven hangen of terug te keren.
Beste Ward
Ook jij bedankt voor je opbouwende kritiek.
Het doel van de website is het weergeven van diverse potentiële zomerhits door middel van videoclips. Die kunnen dan worden beluisterd, bekeken of worden gedeeld, waarna in een later stadium kan worden gestemd op de "Zomerhitzz - Zomerhit van het jaar". In de sidebar van de website verschijnt vanaf dat moment de afbeelding met de tekst "Stem nu op je favoriete zomerhit".
Daarnaast geef je in reactie aan, dat je voornamelijk naar de social media accounts wordt gelokt. Dit is uiteraard niet helemaal de bedoeling. Onze vraag aan jouw is dan ook of je nog suggesties hebt om dit te verminderen. En zo de call-to-action en retentiewaarde te verhogen op de site.
Alvast bedankt en mochten er nog vragen zijn dan horen wij dit uiteraard graag.
Mvg,
Team Zomerhitzz
Robbert