Zweinstein-online

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Laravel Developer

Functie omschrijving Voor een gave organisatie in de buurt van Den Bosch zoek ik een PHP developer. Het is van belang dat je kennis/ervaring hebt met het framework Laravel. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Andere taken zijn onder andere: documentatie schrijven over applicaties/uitleg geven over software en applicaties/ klantcontact over bestaande applicaties/applicaties optimaliseren. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van Den Bosch en is een klein bedrijf. Er werken circa

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Create elegant interfaces using VueJS for thousands of users? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Front-end Developer. Thanks to your efforts, our services are always presented in style. As a Front-end Developer you are responsible for website development and improving customer experience based on data analyze. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Front-end Developer you score by: Writing elegant, testable components without side-effects to provide functionality to the users Website development, adding

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

Als 3D BIM add- on ontwikkelaar bij KUBUS ontwikkel je add-ons (BCF Managers genaamd) voor de toonaangevende building information modeling (BIM) programma's Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD en Tekla Structures. BCF Managers maken gegevensoverdracht mogelijk tussen BIM-software en BIMcollab. Je werkt zowel aan de front- als aan de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Programmeren in .NET, Javascript & C# en ontwikkelen in Web Services, Windows Services en MS SQL Server; Zelfstandig verbanden maken Analyseren, testen, bugs fixen, reviewen en rapporteren; Juiste prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid nemen; Op architectuur niveau meedenken; Af en toe klanten bezoeken. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij opzoek naar een .NET ontwikkelaar met minimaal 3 jaar werkervaring. Je komt te werken in een groeiend bedrijf met betrokken collega's die zorgen voor een familiaire sfeer op de werkvloer. Als .NET ontwikkelaar word jij vanaf de eerste werkdag betrokken bij het gehele ontwikkelproces. De

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Lord Gaga

Lord Gaga

18/07/2010 13:40:59
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Ik ben niet zo tevreden over mijn website (vooral de layout) dus wou ik hem laten keuren door mensen die (er naar mijn mening) meer verstand van hebben dan ik. Ik heb ook even een gast-account aangemaakt omdat je je nog niet kunt registreren.

Gebruikersnaam: gast
Wachtwoord: gast

De website is: www.zweinstein-online.nl

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2025 01:03:41

- Mark -

- Mark -

18/07/2010 13:49:29
Quote Anchor link
Ik heb slechter gezien. Al is er nog niet echt veel te doen zo te zien. Waarom is het eigenlijk in het Nederlands? Je beperkt je nogal daardoor. Engels was een betere keus geweest.

Lord Gaga

Lord Gaga

18/07/2010 13:50:47
Quote Anchor link
Ik ben niet erg goed in Engels en dan zouden de cryptogrammen van het domme blondje ook niet meer kunnen. dus tja.. en ik kan nog altijd alles gaan vertalen (of beide talen gebruiken)

- Mark -

- Mark -

18/07/2010 13:56:02
Quote Anchor link
Ik zie dat de pagina uit zichzelf refreshed? Doet hij dit ook als je iets aan het doen bent? Is leuk bij lange berichten typen en dergelijke dingen. Gaat gegarandeerd voor ergernis zorgen als je weer opnieuw moet beginnen met je bericht.

Lord Gaga

Lord Gaga

18/07/2010 13:57:14
Quote Anchor link
de pagina refreshed niet bij het typen van een bericht, dat gebeurd op een andere pagina, en dat was idd om ergenissen te vookomen

Lord Gaga

Lord Gaga

18/07/2010 13:58:16
Quote Anchor link
de pagina refresht ook alleen maar in de Grote Zaal om nieuwe berichten te kunnen zien want niet iedereen weet waar de F5 knop voor dient :P

Edit: sorry had moeten editen
Gewijzigd op 18/07/2010 13:58:51 door Lord Gaga

- Mark -

- Mark -

18/07/2010 13:58:30
Quote Anchor link
:p sorry zover had ik nog niet gekeken.

Lord Gaga

Lord Gaga

18/07/2010 13:59:36
Quote Anchor link
ik zal het gast account ook even alvast alle Tovenaarskaarten geven.

Victor Php

Victor Php

18/07/2010 14:24:34
Quote Anchor link
Wat kun je allemaal doen?
Voor zover ik zie: Spullen kopen, duelleren, tovenaarskaarten verzamelen, praten...
Ik had toch iets meer verwacht eigenlijk. (Bijvoorbeeld opdrachten ofzo)

Lord Gaga

Lord Gaga

18/07/2010 14:26:31
Quote Anchor link
wat voor opdrachten had je zoal in gedachten dan?

(ik ben momenteel eigenlijk ook meer bezig met het ontwerpen van lessen)

Victor Php

Victor Php

18/07/2010 14:34:24
Quote Anchor link
Ik weet niet..
Misschien dingen die in de films/boeken voorkomen?

Lord Gaga

Lord Gaga

18/07/2010 14:37:59
Quote Anchor link
als je naar de wegisweg gaat dan staat onderaan: Domme blondje,
daar kun je punten verdienen dmv het oplossen van cryptogrammen,

verdere quizen enzo moet ik nog maken (ik heb nog heel veel te doen :P)

- Mark -

- Mark -

18/07/2010 14:40:07
Quote Anchor link
Of je cryptogrammen werken niet of ik ben blond. Ik krijg ook geen melding of ik het goed heb of niet.

Lord Gaga

Lord Gaga

18/07/2010 14:41:44
Quote Anchor link
als je het fout hebt word de pagina refreshd en als je het antwoord goed hebt zie je vanzelf de nieuwe vraag

- Mark -

- Mark -

18/07/2010 14:47:23
Quote Anchor link
ja oke, heb even liggen googelen, Het kwartje viel te laat. Het is wel minder dat je geen foutmelding weergeeft als het antwoord fout is. Ik dacht dat het niet werkte.
Gewijzigd op 18/07/2010 14:48:05 door - Mark -

Lord Gaga

Lord Gaga

18/07/2010 14:49:03
Quote Anchor link
kzal het toevoegen op mn 'nog te doen' lijstje :P (die overigens aardig vol begint te raken :P)

Tobias Tobias

Tobias Tobias

18/07/2010 14:58:54
Quote Anchor link
Startscherm ziet er qua opmaak goed uit.

Ik kan alleen niet inloggen

Lord Gaga

Lord Gaga

18/07/2010 15:00:40
Quote Anchor link
iemand heeft het wachtwoord veranderd, je kan nu weer inloggen

Victor Php

Victor Php

18/07/2010 21:17:01
Quote Anchor link
Ik vind 'm er goed uitzien, maar er moet duidelijk nog veel aan gebeuren..

Lord Gaga

Lord Gaga

18/07/2010 21:51:12
Quote Anchor link
thx, kmoet idd nog veel doen ja

Johan Dam

Johan Dam

19/07/2010 08:17:37
Quote Anchor link
ik zou de website wat naar beneden trekken, als in, het menu en de content tot de onderkant van de browser laten lopen, sowieso alle 3 de kaders op dezelfde hoogte laten stoppen,

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.