Bedrijven kiezen steeds vaker voor Europese domeinnaam
Voor bedrijven wordt het steeds vanzelfsprekender een Europese domeinnaam te kiezen. Dat zei EU-commissaris Neelie Kroes woensdagavond in Brussel. Neelie sprak over het succes van de Europese domeinnaam waar ook het cyrillische en Griekse alfabet gebruikt kunnen worden. Inmiddels zijn er 2.3 miljoen domeinnamen geregistreerd.
Enkele voorbeelden van bedrijven die gebruik maken van de Europese domeinnaam zijn Unilever, Carrefour en Versace.
Niet alleen bedrijven maar ook Europese burgers maken gebruik van de Europese domeinnaam. Hiermee kunnen burgers ook hun Europese identiteit laten zien.
Gerelateerde nieuwsberichten
20/05/2014 Google brengt tool uit om jezelf te filteren
19/07/2013 Strenge netneutraliteit slecht voor innovatie
17/10/2012 Hoop voor de cookiewet
Er zijn 2 reacties op 'Bedrijven kiezen steeds vaker voor europese domeinnaam'
Om te reageren heb je een account nodig en je moet ingelogd zijn.
PHP hulp
0 seconden vanaf nu