3 meest voorkomende PHP errors / bugs - PHP

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Davey Raaijmakers

Davey Raaijmakers

07/08/2015 12:46:19
Anchor link
**knip**
↪ Parse Error, Tijdens het laden van de het script komen er een fouten aan het licht. Meestal is dit een gewoon tikfouten, haatje, quote of accolade.
↪ Warning, Er is iets fout gegaan, maar de rest van de code wordt gewoon uitgevoerd.
↪ Fatal Error, Een fatal error is een fout waarmee PHP niet meer verder kan.
↪ Notice: Undefined variable ..... in .... line REGELNUMMER

FOUT:
$naam = 'Davey Raaijmakers'
echo $naam;
↪ Denk aan de ;

FOUT:
$naam == 'Davey Raaijmakers';
echo $naam;
↪ Denk aan de '

FOUT:
$naam = 'Davey Raaijmakers';
echo 'Mijn naam is ' $naam;
↪Denk aan de . tussen de ' en de $naam;

GOED:
$naam = 'Davey Raaijmakers';
echo 'Mijn naam is '. $naam;

BEKIJK OOK:
** KNIP**

Edit:
Hoe leerzaam het ook kan zijn om video's te delen met anderen over programmeren, zie ik dit toch eigenlijk wel als spam. Ook omdat er ook geen discussie te voeren is in dit topic rest mij niets anders om dit topic te sluiten.

Als je een tutorial wilt plaatsen over de meestgebruikte foutmeldingen (zonder verwijzingen naar video's of andere websites) dan staat het je vrij om op PHPhulp een tutorial hierover aan te maken.
Gewijzigd op 07/08/2015 13:04:44 door - Ariën -

PHP hulp

PHP hulp

15/01/2025 19:53:52

Ozzie PHP

Ozzie PHP

07/08/2015 13:04:56
Anchor link
Davey Raaijmakers op 07/08/2015 12:46:19:

FOUT:
$naam == 'Davey Raaijmakers';
echo $naam;
? Denk aan de ' Denk aan de dubbele ==, dan moet = zijn.

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.