Admin PM!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Capelle aan den IJssel zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een bedrijf in de omgeving van Utrecht! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als C#.NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving van Utrecht. Je zult gaan samenwerken met collega's die over de hele wereld verspreid zitten. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en werkt met de nieuwste technieken. Als C#.NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je blijft op de hoogte van

Bekijk vacature »

Junior Software developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een compact team met drie ervaren .NET ontwikkelaars. Wij werken op projectbasis en begeleiden zelf het hele traject van A tot Z. Wij bieden jou dan ook een brede functie aan met veel technische uitdaging! Ons traject ziet er als volgt uit: 1) Wij analyseren de behoefte van onze klant 2) Wij werken de behoefte uit en vertalen dit naar technische werkzaamheden en maken een uren/kosten schatting; 3) Wij gaan aan de slag met het ontwikkelen van het product met directe feedback van de klant, zodat datgene gerealiseerd wordt, wat gewenst is;

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Voor jou als junior .NET ontwikkelaar staat er een flinke uitdaging klaar bij dit bedrijf waar jij veel van kan gaan leren. Zo willen zij een flinke uitbreiding doen op het webbased gedeelte dat zij nu hebben en willen zij het standaard deel gaan moderniseren. Jouw team is dan ook op zoek naar een junior .NET ontwikkelaar die het leuk vindt om op basis van research en development aan de slag te gaan. Jouw mening telt mee als het gaat om hoe en met wat deze applicaties gebouwd en herschreven gaan worden. Jouw functie bij dit bedrijf gaat dan

Bekijk vacature »

Front-end developer (Medior/Senior)

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Senior Fullstack developer wanted! (C#, Java, Angu

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Dit ga je doen Met behulp van diverse programmeertalen ontwikkelen van Front-end software; Het begeleiden van het front-end team; Het oplossen van incidenten; Het bijhouden van een backlog; Je hebt een actieve bijdrage in de wekelijkse overleggen met de omliggende teams; Je houdt trends bij en adviseert het management hierover waar nodig; Helder communiceren met de stakeholders om hen zo mee te nemen in projecten en laten inzien wat de duur en toegevoegde waarde van bepaalde projecten is. Hier ga je werken Deze organisatie heeft circa 40 miljoen bezoekers per maand en heeft innovatie hoog in het vaandel staan. Het

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Mitch X

Mitch X

13/10/2004 21:52:00
Quote Anchor link
Voordat het helemaal uit de hand loopt, heb ik maar even dit sticky topic aangemaakt.

Het is niet de bedoeling dat je een admin gaat PM'en om te vragen of ie naar je topic wil kijken, je toe wil voegen op MSN of wat dan ook, om je een script te geven of voor je te maken!

Je moet gewo0n maar even geduld hebben, heb je dat niet, heb je pech :)

Discussie hierover is hieronder mogelijk.

PHP hulp

PHP hulp

16/01/2025 20:48:38

John de Boer

John de Boer

14/10/2004 00:32:00
Quote Anchor link
Voor alle overige zaken mag je hem wel een PM'etje sturen?
Ik heb Bas net een PM'etje gestuurd met de vraag of hij mij een emailtje gestuurd heeft... toen las ik dit.
Ik wil jullie ook weer niet tegen de haren strijken :-D
Gewijzigd op 14/10/2004 00:33:00 door John de Boer

Mitch X

Mitch X

14/10/2004 00:37:00
Quote Anchor link
Nah, het gaat om dat irri gezeur, me PM box wordt volgespamt :P

En dat mailtje zal wel van Bas z'n virus afkomen, zie topic 'Beste Bas...'
Gewijzigd op 14/10/2004 00:38:00 door Mitch X

Arend a

Arend a

14/10/2004 11:28:00
Quote Anchor link
Ik wordt nooit ge PM'ed :(

Eris -

Eris -

14/10/2004 12:04:00
Quote Anchor link
ik ook gelukkig niet meer 8)

Maar het is bloed irritant...

B a s
Beheerder

B a s

14/10/2004 12:07:00
Quote Anchor link
Ha, Arend kijk jij dan maar even snel in je inboxje :) dikke vette PM!

Mitch X

Mitch X

14/10/2004 12:18:00
Quote Anchor link
Hehe, nog 1 :P

Eris -

Eris -

14/10/2004 15:27:00
Quote Anchor link
in totaal 3

Maar kan ik niet meer naar andere mensen sturen ?

Christian

christian

24/05/2005 07:58:00
Quote Anchor link
je krijgt toch wel een goed andwoord dus waarom moet het dan perse van de administrator?

Paul du Long

Paul du Long

06/12/2005 11:20:00
Quote Anchor link
Ik vindt dat je dat niet moet doen omdat de adminestators toch het forum dagelijks checken

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

06/12/2005 11:44:00
Quote Anchor link
Paul:
Ik vindt dat je dat niet moet doen omdat de adminestators toch het forum dagelijks checken

Het klinkt wellicht heel gek, maar administrators zijn geen robots, ze hebben gewoon een normaal sociaal leven, school/werk, eventueel een vriendin/vrouw/vriend/man, geloof etc.

Ik zou het niet vreemd vinden als een admin niet dagelijks het forum checked.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

06/12/2005 13:12:00
Quote Anchor link
Bij mij valt de PM wel mee. Als het me te gek wordt, verwijs ik ze gewoon door naar het forum. Wat af en toe wel voorkomt is dat er een voorstel wordt gedaan vanuit de professionele hoek en dat men dan verwacht dat je gratis een groot project aanpakt. Dat vind ik wel wonderlijk.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

06/12/2005 13:17:00
Quote Anchor link
Ik krijg vaak pm's omdat mensen graag willen dat ik hun criminals systeem ga bouwen zodat zij er rijk mee kunnen worden...

Ik krijg ook veel mailtjes met betrekking tot mijn apache/php/mysql handleiding, dat vind ik wel leuk en dan ben ik niet te beroerd om te helpen.

06/12/2005 13:38:00
Quote Anchor link
Pm's, mwoah, af en toe. Geen spam :)

Eris -

Eris -

06/12/2005 14:05:00
Quote Anchor link
PMs heb ik echt geen problemen mee. Alleen voor vragen hoe moet ik dat instaleren of wil je een website voor mij scrhijven. Dan geef ik geen antwoord

06/12/2005 14:08:00
Quote Anchor link
Ik stuur alleen pm's naar admins als het over phphulp zelf gaat. Bijvoorbeeld wou ik een pagina toevoegen aan de tutorials over loops, dus dan vraag ik gewoon hoe je dat doet. (niet dus, ondanks het er wel staat na een tutorial toevoegen)

Maikel

maikel

06/09/2006 18:14:00
Quote Anchor link
Ik wil een admin maken voor me tante.Ik wil heel graag php leren en ik ken nog niks van php.Wie wil mij helpen om een admin te maken of kan iemand mij uitlegen wat de opbouw is.

Alvast bedankt Maikel
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door maikel

PHP Newbie

PHP Newbie

06/09/2006 18:24:00
Quote Anchor link
een admin maken?

Maikel

maikel

06/09/2006 18:24:00
Quote Anchor link
Ja ik weet nog niks van php + tekstbestand.Dus dat ze tekst kan weizigen

CB2thephp

CB2thephp

06/09/2006 18:28:00
Quote Anchor link
zo je hebt meteen grote ideeen, ik zou als ik jou was ff goed zoeken naar beginners tutorials. Of kijken naar cms systemen.

Maikel

maikel

06/09/2006 18:42:00
Quote Anchor link
hahahaah.Nou ik ken iemand die het wel kan maar nmoet het zelf leren enz o hoef ik het niet zelf te onderhouden.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.