Alleen mappen laten zien

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Jij komt te werken in een team van 5 developers. het product is continue in beweging. Nieuwe en bestaande klanten vragen om vaak nieuwe features. Hierin ben jij zeer belangrijk om te zorgen dat de functionaliteiten goed opgezet worden op technisch vlak. Designs krijg je aangeleverd van een externe partij zodat jij je primair kan focussen op de techniek! Je hebt daarbij alle vrijheid om je eigen creativiteit toe te passen en mee te denken over de gebruikte technieken. Het gezamenlijke doel is een product dat functioneel zeer gebruiksvriendelijk is en het bedrijfsproces van de gebruikers versneld en kwalitatief

Bekijk vacature »

Als PHP developer (Symfony) bijdragen aan betere z

Functie Als Medior/Senior PHP developer wordt er een mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed in een team kunt opereren waar kennis wordt gedeeld en er bijvoorbeeld codereviews plaatsvinden. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden geactualiseerd.

Bekijk vacature »

Front-end developer (medior/senior)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer - remote werken

Functie Als Front-end (Angular) developer ga je aan de slag met het uitbouwen van hun webapplicatie, als één van de front-end experts ga je samen met collega’s in een devops team werken aan een nieuw front-end voor hun calculatie oplossing. Binnen de calculatiesoftware kunnen meerdere professionals tegelijk samenwerken, 3D calculaties uitvoeren en ook inzien met de benodigde specifieke details. Deze software wordt veel ingezet om projectbeschrijvingen en kosten in kaart te brengen, en tijdens de uitvoering te bewaken. Maar hiernaast liggen er in de toekomst veel meer plannen op het gebied van front-end in de andere applicaties. Genoeg te doen

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van één van de applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

De rol van Lead C++ Developer Als Lead C++ developer bij KUBUS word je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de desktop applicaties van BIMcollab, ons platform voor 3D model-validatie en issue-management bedoeld om de kwaliteit van 3D design-modellen voor gebouwen te verbeteren. Betere 3D modellen leiden tot betere gebouwen, dus zo draag je bij aan verduurzaming van de gebouwde omgeving met slimmer gebruik van materialen, minder verspilling en energie-efficiënte gebouwen. Een goede gebruikerservaring staat bij ons hoog in het vaandel; we gaan in onze ontwikkeling voor innovatie en kwaliteit. In je rol als

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Omega Tes

Omega Tes

02/02/2011 23:17:03
Quote Anchor link
Hi,

ik kan uit een map wel alle bestanden en mappen weergeven en het lukt me ook wel om bepaalde extensie alleen weer te geven uit de map alleen lukt het me niet om alleen de submappen weer te geven.
Ik wil dit namelijk gebruiken om een upload systeem te maken.
Nu moet ik iedere keer in mijn formulier (pull-down) een nieuw optie toevoeegen als er een map bij komt of verwijderen wanneer er een verwijdert wordt.

Is er een mogelijkheid om alleen de mappen binnen een map weer te geven zonder alle extensies die er bestaan uit te sluiten.?

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2025 08:55:35

- SanThe -

- SanThe -

02/02/2011 23:21:59

Omega Tes

Omega Tes

02/02/2011 23:33:16
Quote Anchor link
Of ik heb iets niet goed gedaan of het script werkt (bij mij) niet.
Ik krijg een blanco pagina te zien.

Ik heb me er van verzekerd dat er minimaal een map in staat:D

Ideeen?

Erik Rijk

Erik Rijk

02/02/2011 23:59:31
Quote Anchor link
http://php.net/manual/en/class.recursivedirectoryiterator.php

Bekijk deze class van php zelf eens.
Aan de hand van de voorbeelden en google kom je er wel uit, het werkt wel lekker :)

Succes!

Toevoeging op 03/02/2011 00:01:03:

in combinatie met:

RecursiveIteratorIterator
RegexIterator

:)

- SanThe -

- SanThe -

03/02/2011 00:55:08
Quote Anchor link
Omega Tes op 02/02/2011 23:33:16:

Dan zit er ergens een fout in jouw script.
Laat eens zien.

- Mark -

- Mark -

03/02/2011 10:12:15
Quote Anchor link
kijk eens naar glob() Hiermee kun je gemakkelijk alle folders uit een bepaalde map ophalen. Je krijgt deze dan in een array geleverd.

Omega Tes

Omega Tes

03/02/2011 15:32:33
Quote Anchor link
- SanThe - op 03/02/2011 00:55:08:

Laat eens zien.

Ik heb het script letterlijk van jouw wiki gekopieerd. dus dat is mijn script.

- SanThe -

- SanThe -

03/02/2011 15:44:14
Quote Anchor link
Omega Tes op 03/02/2011 15:32:33:
- SanThe - op 03/02/2011 00:55:08:

Laat eens zien.

Ik heb het script letterlijk van jouw wiki gekopieerd. dus dat is mijn script.

Voor de zekerheid nog even getest. Mijn script werkt.
Misschien een foutje bij het copiëren?
Gewijzigd op 03/02/2011 15:50:44 door - SanThe -

John D

John D

03/02/2011 15:58:17
Quote Anchor link
Quote:
ik krijg een blanco pagina te zien.

Niet even error meldingen aangezet??
Dat doe je als eerste bij een blanco pagina toch?

Omega Tes

Omega Tes

03/02/2011 16:35:07
Quote Anchor link
John D op 03/02/2011 15:58:17:
Quote:

Niet even error meldingen aangezet??
Dat doe je als eerste bij een blanco pagina toch?

Error meldingen staan aan, wat ik al aangeef ik krijg alleen een blanco pagina te zien.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

03/02/2011 16:42:24
Quote Anchor link
Nou, laat toch je code dan maar eens zien.

Omega Tes

Omega Tes

03/02/2011 21:08:24
Quote Anchor link
Dit is het script.
http://phpwiki.santhe.nl/index.php/Show_alle_mappen_die_in_een_map_en_in_alle_submappen_van_die_map_staan

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
<?php
ini_set('display_errors', 1); // 0 = uit, 1 = aan
error_reporting(E_ALL);

// Deze functie geeft een array() terug met alle namen
// van alle mappen in de map waarmee je de functie
// aanroept. Ook worden alle mappen uit de eventueel
// aanwezige submappen meegenomen. Als er bij de aanroep
// geen parameter is opgegeven zal de functie werken
// vanuit de huidige map. LET OP: Roep de functie NOOIT
// aan met een ongecontroleerde $var uit gebruikersinput.
// Bijvoorbeeld $_POST of $_GET. Het is namelijk mogelijk
// om de gehele server te bekijken met deze functie.

function showdirs($map = "./", $return = array())
{

if(@$dir = opendir($map))
    {

while (false !== ($file = readdir($dir)))
        {

if ($file != "." && $file != "..")
            {

if(is_dir($map . $file))
                {

$return[] = $map . $file;
                    // Bij een gevonden submap roept de functie zichzelf
                    // aan om ook die mapinhoud mee te nemen.

$return = showdirs($map . $file . "/", $return);
                }
            }
        }
    }
    @
closedir($dir);
    return $return;
}

// Functie aanroepen met de mapnaam en aan het eind een / (slash).
$dirinhoud = showdirs('dirname/');

foreach($dirinhoud as $dir)
{

echo $dir . '<br />';
}

?>
Gewijzigd op 03/02/2011 21:10:44 door Omega Tes

Ozzie PHP

Ozzie PHP

03/02/2011 22:28:45
Quote Anchor link
Hmmm,toch maar even voor de zekerheid... heb je "dirname/" (in de code hierboven op regel 37) aangepast naar de juiste mapnaam?

Omega Tes

Omega Tes

03/02/2011 22:58:52
Quote Anchor link
Geprobeerd en dat werkt helaas niet toch bedankt voor de het idee.

..
Kan het aan mijn php versie (5.3.3) liggen?
Of dat het draait op windows?
Gewijzigd op 03/02/2011 23:03:29 door Omega Tes

Ozzie PHP

Ozzie PHP

03/02/2011 23:06:46
Quote Anchor link
Heb je wel het absolute pad gebruikt? (dus niet alleen maar een mapnaam)

Omega Tes

Omega Tes

04/02/2011 00:03:11
Quote Anchor link
Heb nu het absolute pad toegevoegd en dan werkt het wel.

Kan het niet zonder?

Als ik namelijk ./ toevoeg als pad krijg ik het volgende terug.

./ext
./map1
./map2

04/02/2011 00:04:59
Quote Anchor link
realpath ofzo.

Omega Tes

Omega Tes

04/02/2011 00:17:37
Quote Anchor link
Helaas is dat niet wat ik zoek, het zou handig/fijn/prettig zijn als ik geen pad hoef op te geven. Dat hij alleen de mappen leest die in de map staan waar ook het script staat.

Thanks everyone so far

Ozzie PHP

Ozzie PHP

04/02/2011 00:18:19
Quote Anchor link
Omega Tes op 04/02/2011 00:03:11:
graag gedaan ;)

Omega Tes

Omega Tes

04/02/2011 00:20:40
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 04/02/2011 00:18:19:
Omega Tes op 04/02/2011 00:03:11:
graag gedaan ;)

Bedankt Ozzie, maar heb je dan ook de oplossing zoals beschreven in mijn laatste antwoord?

Ozzie PHP

Ozzie PHP

04/02/2011 00:23:18
Quote Anchor link
probeer die dirname eens te vervangen door

dirname(__FILE__)

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.