Artikelensysteem met WYSIWYG Editor
Hallo,
Ik zoek een artikelensysteem.
Het moet zo worden:
www.VragenForum.nl/bv.php
Het probleem is nu dat de pagina niet online te bewerken is, de links en dat de opmaak van de artikelen beperkt is tot BBCode en dat deze ook niet goed online aangepast kunnen worden.
Ik zoek dus een artikelensysteem, waarmee ik een pagina aan kan maken met links en onze artikelen kan toevoegen. Het moet er dus ongeveer uitzien zoals de eerder gegeven link.
Ik hoop op meerdere reacties!
Alvast bedankt.
Ik zoek een artikelensysteem.
Het moet zo worden:
www.VragenForum.nl/bv.php
Het probleem is nu dat de pagina niet online te bewerken is, de links en dat de opmaak van de artikelen beperkt is tot BBCode en dat deze ook niet goed online aangepast kunnen worden.
Ik zoek dus een artikelensysteem, waarmee ik een pagina aan kan maken met links en onze artikelen kan toevoegen. Het moet er dus ongeveer uitzien zoals de eerder gegeven link.
Ik hoop op meerdere reacties!
Alvast bedankt.
PHP hulp
15/01/2025 11:08:26Lissy Pixel
29/09/2005 11:29:00Wanneer ik je dus goed begrijp en shoot me if I'm wrong wil je een Content Managing Systeem.
Tja... deze kan je bijvoorbeeld zelf gaan schrijven en dan hier de hulp van dit forum inroepen wanneer je "vast" loopt.
Dit TOPPIC geeft een mooi nieuwssysteem welke volledig On-Line is te bewerken etc.
Suc6!!
Groet, lissy
Tja... deze kan je bijvoorbeeld zelf gaan schrijven en dan hier de hulp van dit forum inroepen wanneer je "vast" loopt.
Dit TOPPIC geeft een mooi nieuwssysteem welke volledig On-Line is te bewerken etc.
Suc6!!
Groet, lissy
Arjan Kapteijn
29/09/2005 14:55:00Thx, lissy, das mijn systeem :). Als ik binnenkort weer tijd heb zal ik hem opnieuw schrijven dmv van OOP. Dat werkt gewoon net wat strakker en gemakkelijker. Ik zal dan ook het lijstje meenemen van requests, ik moet er alleen tijd voor vinden..
Lissy Pixel
29/09/2005 15:42:00@ Arjan :-) het is een prachtsysteem en ik ben super benieuwd wat je voor de nieuwe versie in gedachten hebt... Voor je het niet weet ik gebruik hem naast m'n eigen site ook bij die van m'n beardies en ik vind hem TOPPIES!!!