Avickum

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Jij komt te werken in een development team van 9 man. Het grootste deel doet back end development en daarnaast is er 1 teamlead en 1 tester in het team. Dit Agile team is van groots belang voor de organisatie omdat zij voornamelijk alle eigen systemen in-house ontwikkelen. Naast het door ontwikkelen van het bestaande platform en de software die daarbij komt kijken, zul jij je ook bezighouden met het realiseren en opzetten van nieuwe projecten binnen het bedrijf. Je staat nauw met de klant in contact om zo hun wensen zo goed mogelijk te kunnen realiseren. Daarnaast ontwikkel

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

Oracle Developer / PL SQL

Dit ga je doen Software ontwikkeling aan een internationaal gebruikt pakket; Werken met technieken als Oracle 19c, Toad, PL/SQL, Oracle Forms, Reports en Designer; Meedraaien in internationale projecten; Meedenken over technisch en functioneel ontwerp; Samenwerken met collega's als Informatie Analisten, Testers en Release Managers; Soms wensen en eisen afstemmen met de business. Hier ga je werken Onze klant, een internationaal bekend bedrijf dat essentiële producten maakt waar iedereen graag gebruik van maakt, zoekt versterking in het Software Development team. Samen met 3 developers, een release manager, een informatie analist en 3 testers werk jij aan een systeem waarmee complexe producten

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving Startende Software Ontwikkelaar gezocht met kennis van C# .NET! Ben jij net klaar met je opleiding en ben je op zoek naar je eerste echte werkervaring? Of heb jij al enige werkervaring maar ben toe aan iets nieuws? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Wij zoeken namelijk een Junior Software Ontwikkelaar die klaar is voor een nieuwe uitdaging bij een leuke werkgeven in de regio Zeist. In deze functie werk jij vaak aan verschillende projecten en ga je bij klanten op bezoek. Ben jij op zoek naar een functie met uitdaging, diversiteit en verantwoordelijkheid? Dan is

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Lord Gaga

Lord Gaga

22/02/2011 12:05:53
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Al een tijdje ben ik bezig met mijn website, en nu zou ik graag willen weten wat anderen hier van vinden (is de opmaak goed, is het bestand tegen SQL-Injection).

Daarom heb ik een gast-account aangemaakt.
Mijn website is www.avickum.nl

De inloggegevens zijn:

Naam: Gast
Wachtwoord: gast

(Let niet op het nieuwsbericht, dat was gewoon een test :P )

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2025 10:07:37

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

22/02/2011 12:30:49
Quote Anchor link
Ik vind de lay-out erg saai.

- ik kan me niet registreren
- als ik op enter toets (firefox) log ik niet in, maar moet speciaal met de muis op login klikken.
- Je chat staat vol met rare tekentjes en denk dat je, je database niet op utf8 hebt staan
- pagina contact duurt lang met laden

Algemene voorwaarden:
Quote:
en we beloven dat we onze site zo veilig en priv? mogelijk houden.

Je kan ergens naar streven maar in je voorwaarden moet je nooit iets beloven!

Persoonlijke Informatie
Quote:
Persoonlijke Informatie is informatie over jou

[sarcasm]Dat wist ik nog niet![/sarcasm]

vervolg:
Quote:
waarmee we jou kunnen identificeren

identificeren nog wel. kopie paspoort opsturen. Thuis bezoek voor controle? of wordt het autopsie als ik dood ben in het spel?

Quote:
Persoonlijke Informatie wordt verzameld als gevolg van contact met ons, waaronder:
- Het invullen van online formulieren, zoals het registratieformulier
- Jouw inschrijving voor nieuwsbrieven en anderen diensten
- Door jou geplaatste berichten op (persoonlijke) profielen en de chat
- Door jou aan ons verstuurde e-mails of andere berichten
In bepaalde gevallen kunnen we ook de conversaties die jij met andere gebruikers via de website hebt gevoerd opslaan en verwerken.

Het verzamelen heeft als gevolg -> contact? vage zin

laatste zin: welke gevallen? -> je conversaties worden toch altijd in een database opgeslagen?

Auteursrecht en copyright
Quote:
Alles wat op Avickum staat valt onder onze copyright. Dit houd in dat niks mag worden gekopiee?rd of op welke andere wijze dan ook mag worden overgenomen. Bij het kopie?ren (van delen) van onze site staat een Permanente IP Ban tot gevolg.

Deze (beide) heb jij volgens mij nog nooit gelezen of weet wat het inhoud. Maar goed: Ik jat jou hele site en krijg alleen een IP-ban? Dat zou ik best aan willen gaan. Trouwens, ik log op een andere computer in en heb een ander IP-adres. Ik heb hier 4 computers staan, dus dat wordt hem denk ik niet.

en verder schort het in elk geval niet aan je eigendunk:
Quote:
Gepost op 19-02-2011

Welkom terug!

Hallo jonge tovenaars,

We wisten het natuurlijk allemaal al!
Maar toch wil ik het nog even melden:

WP IS THE BEST!

wp
administrator

maar goed hier mochten we niet opletten

eind conclusie:
Het is een review maar volgens mij is de website nog maar half af. Je algemene voorwaarden is wol en mocht je ooit iets krijgen wat betrekking heeft tot deze voorwaarden o.i.d. heb je geen poot om op te staan.

er moet dus nog veel gebeuren.
Gewijzigd op 22/02/2011 12:33:13 door Bas IJzelendoorn

Lord Gaga

Lord Gaga

22/02/2011 12:35:56
Quote Anchor link
De website is idd nog niet af, en zou je eens een screen willen sturen van de chat want het werkt bij mij (en bij de rest die de site heeft gezien) wel goed,

In het schrijven van voorwaarden ben ik zoals je ziet niet echt goed, iemand anders zou dit nog voor mij doen maar daar is diegene nog nooit mee aangekomen.

En wat het nieuwsbericht betreft, ik had een nieuwsbericht nodig om te testen of het goed werkte, deze komt van een andere BETA site, en daar was de medebeheerder aan het 'oefenen' met nieuwsberichten (ook eigendunk), en zo is dit nieuwsbericht een beetje ontstaan. (Zolang de site nog niet open is, is dit ook niet zo erg).

Dat is ook meteen de reden waarom het registratieforumlier uit staat: omdat de site nog niet open is.

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

22/02/2011 12:40:29
Quote Anchor link
zie hier een linkje naar een screenshot:

image

Het gaat om al die vraagtekens.

Lord Gaga

Lord Gaga

22/02/2011 12:46:01
Quote Anchor link
Hmm, klopt inderdaad niet, even proberen om op te lossen.

Edit:
Als het goed is werkt het nu goed
Gewijzigd op 22/02/2011 12:57:20 door Lord Gaga

Vincent Huisman

Vincent Huisman

22/02/2011 14:18:09
Quote Anchor link
Quote:
Music / Muziek
Om je tekst dikgedrukt te krijgen zet je je tekst tussen [m] en [/m], het resultaat ziet er zo uit: ?? tekst ??

Dat klopt dus ook niet

Lord Gaga

Lord Gaga

22/02/2011 15:36:17
Quote Anchor link
Nu moeten de speciale tekens het echt doen.

En wat die buttons betreft:
Het zijn opgemaakte links, en als je op enter drukt om in te loggen bijvoorbeeld, werkt dat inderdaad niet. Ik weet niet of daar iets aan te doen is.

- Mark -

- Mark -

22/02/2011 15:41:16
Quote Anchor link
Waarom verstuur jij je formulier met een link doormiddel van javascript en niet met een button?

Lord Gaga

Lord Gaga

22/02/2011 15:42:17
Quote Anchor link
Omdat het me niet lukte de button op deze manier op te maken. Vandaar dat sommigen mij aanraadden een link te gebruiken ipv een button.

Maar als iemand weet hoe ik dit met een button moet doen hoor ik het graag :)

- Mark -

- Mark -

22/02/2011 15:50:32
Quote Anchor link
Wat lukte er dan niet? Je kunt een button gewoon met CSS stylen dus ik zie het probleem niet echt.

Die "sommigen" van jouw zitten toch niet op dit forum of wel?

Lord Gaga

Lord Gaga

22/02/2011 15:56:32
Quote Anchor link
De button moet ronde hoeken hebben en dat lukte me niet met een gewone button.

En nee, ze zitten niet op dit forum.

- Mark -

- Mark -

22/02/2011 16:04:16
Quote Anchor link
Dat kun je doen met border-radius. helaas wordt dit nog niet door alle browsers ondersteund. Je zou natuurlijk ook gewoon een afbeelding kunnen gebruiken als achtergrond voor de button.

Lord Gaga

Lord Gaga

22/02/2011 16:05:19
Quote Anchor link
achtergrond zou kunnen maar dan moeten alle buttons evenlang zijn, en ik ben niet goed genoeg in css om zelf iets in elkaar te knutselen zodat je die achtergrond kunt opsplitsen in 2 delen zodat de button langer en korter kan.

Jordi Kroon

Jordi Kroon

22/02/2011 16:14:14
Quote Anchor link
Heb jij toestemming om de afbeeldingen van hyves te kopieren?

- Mark -

- Mark -

22/02/2011 16:14:36
Quote Anchor link
http://border-radius.com Dit werkt helaas niet in elke browser "Voornamelijk oudere".

Jordi Kroon

Jordi Kroon

22/02/2011 16:16:13
Quote Anchor link
Ook lijkt de layout nogal op dit:
http://www.habbo.nl/me

Lord Gaga

Lord Gaga

22/02/2011 16:19:53
Quote Anchor link
Nee, ik heb geen toestemming van Hyves en dat lijkt me ook niet nodig aangezien die smilies gewoon op een site staan waar je gratis afbeeldingen van af kunt halen.

En dat van habbo klopt. Ik had een opstapje nodig maar het is dus langzamerhand steeds meer op habbo gaan lijken.. Ik probeer het nog steeds aan te passen zodat het meer iets van mij word maar of dat lukt zullen we nog zien..

Edit:
Ik hou de buttons liever bij links omdat ik mijn site er goed wil laten uit zien in alle soorten browsers.
Gewijzigd op 22/02/2011 16:20:29 door Lord Gaga

Vincent Huisman

Vincent Huisman

22/02/2011 16:21:43
Quote Anchor link
en ik druk graag op enter bij het verzenden van een formulier

Maarten PHP

Maarten PHP

22/02/2011 16:22:59
Quote Anchor link
een halfjaar terug ging ik nog wel een loginsystemen maken met als profielpagina me net als bij habbo en dit buttons van jouw lijken ook wel op die van habbo

Lord Gaga

Lord Gaga

22/02/2011 16:23:47
Quote Anchor link
Er moet volgens mij ook wel een manier zijn om die links te activeren met de enter toets, het is mij bij 1 formuliertje gelukt (staat er nu niet meer op), maar ik zie niet wat het verschil zou moeten maken.

Toevoeging op 22/02/2011 16:25:08:

PHPer PHPer op 22/02/2011 16:22:59:
een halfjaar terug ging ik nog wel een loginsystemen maken met als profielpagina me net als bij habbo en dit buttons van jouw lijken ook wel op die van habbo

Alleen omdat ze ronde hoeken hebben?
De buttons van habbo zijn namelijk gekleurd, hebben als mouse-over een kleurverandering en hebben meer schaduw,

de enige overeenkomst is dat ze ronde hoeken hebben?

- Mark -

- Mark -

22/02/2011 17:06:02
Quote Anchor link
Quote:
Ik hou de buttons liever bij links omdat ik mijn site er goed wil laten uit zien in alle soorten browsers.

Ik denk dat de meeste mensen liever een goede gebruikers ervaring hebben. Een mooie website is natuurlijk altijd een voordeel. Maar het moet niet zo zijn dat iets onbelangrijks als ronde hoeken inplaats van rechte hoeken de gebruikersvriendelijkheid verminderd. Je krijgt een website toch bijna nooit voor 100% gelijk in elke browser. Die paar mensen met een oude / niet ondersteunde browser hebben gewoon pech. Als we oude meuk blijven ondersteunen komen we er nooit van af en dat remt voortgang alleen maar af.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.