Bedankt!
Dankjewel!
Ja, inderdaad... dankjewel! Ik ben inmiddels alweer een tijdje lid van dit forum en heb al behoorlijk wat dingen geleerd. Als ik een vraag heb dan kan ik hier altijd terecht en vaak word ik ook goed geholpen. En zo af en toe probeer ik zelf ook andere mensen te helpen (als ik het antwoord weet op hun vraag tenminste). Soms geef je een antwoord en vervolgens hoor / lees je niks meer, maar soms krijg je een bedankje en dat geeft toch een goed gevoel.
Maar eigenlijk vind ik dat alle vaste leden wel een bedankje verdienen voor hun inzet... en vandaar dit "Bedankt!" topic.
Inderdaad ja, dit is een topic waarin je iemand kan bedanken voor zijn / haar hulp. Ik hoop dat er flink wat reacties op komen. Waarom? Omdat ik denk dat iedereen het leuk vindt om eens een keer te horen dat zijn / haar inzet wordt gewaardeerd.
Dus ik zeg PROOST! Op een leuk topic :) En een ander woord voor PROOST is santé en zo kom ik terecht bij een van de vaste leden - SanThe -. Iemand die zeer vaak nuttige reacties plaatst op het forum... en vandaar dat - SanThe - dan ook de eerste is die wordt bedankt... BEDANKT voor je inzet - SanThe -!
Wil je ook iemand bedanken... laat het weten in dit topic!
Gewijzigd op 11/06/2011 12:54:20 door Niels K
Bedankt!
Gewijzigd op 11/06/2011 10:54:35 door Jasper DS
Ik ben het helemaal met jullie eens! Je kunt hier altijd terecht! Ook worden je vragen snel beantwoord, en de site doet het altijd!
En natuurlijk bas niet te vergeten. De nieuwe phphulp is toch wel heel veel beter
Gewijzigd op 11/06/2011 12:54:40 door Niels K
Maar toch bedankt!
Mensen helpen is gewoon iets wat ik graag doe en bij deze wil ik de rest op phpHulp ook bedanken voor hun inzet op dit forum. Ik weet zeker dat er een een hoop gebruikers zijn die dankzij ons veilige en goed gebouwde sites gebouwd zullen hebben.
Nogmaals: Mensen bedankt, en ga zo door... :-)
Quote:
Goed zo Niels! Nu is heel het doel van het topic weg.
Wat moet ik dan doen? Alle gebruikers opnoemen? Ik meende het serieus, ik leer van elke persoon die hier op phphulp verblijft. Dingen leren doe je niet alleen van mensen die heel erg goed zijn ...
Maar goed, ik kan wel wat opsommen:
Toen ik hier een jaar of twee geleden kwam hebben veel mensen mij geholpen. Ik ben een aantal namen vergeten maar de volgende weet ik nog:
- Mr.Ark
- Karl karl
- Joren de wit
- Jan-willem van der veer
- Santhe
Mr.Ark heeft vooral gezorgd dat de basis van het programmeren mij duidelijk was. Hij heeft mij veel geholpen met het maken van diversen applicaties. Dus dank naar hem.
Karl karl die al een aantal jaren op dit forum verblijft heeft mij ook vaak geholpen. Precieze onderwerpen weet ik niet te noemen, maar jullie weten net zo goed als ik dat Karl karl elk topic langs gaat en daar zijn mening / het antwoord plaatst :-) Goeie kerel! Idem voor Santhe!
Joren de wit is diegene die mij de basis van het OO programmeren door middel van zijn tutorial de diversen pm's en de msn gesprekken heeft aangeleerd. Daarnaast heeft phptuts.nl mij geholpen met diversen oplossingen voor problemen van allerlei aard.
Toen de basis van het object georiënteerd programmeren was gelegd heb ik veel contact gehad met Berry Langerak en Mark Kazemier. Niet omdat Joren me verder niet kon helpen, die had het namelijk druk met zijn opleiding zodat ik hem niet zo heel vaak sprak. Berry en Mark zijn veel op msn zodat een vraag stellen gemakkelijk en snel gaat.
Jan - willem van der veer verkeerd op dit moment niet meer op dit forum (verheusd naar pfz) maar die heeft mij in de begin tijd ongelofelijk geholpen met een aantal problemen ondanks dat ik er toen nog niet veel van snapte hielp hij mij met geduld!
Zoals ik al heb gezegd leer ik tegenwoordig van iedereen. Ik probeer zoveel mogelijk topic's te volgen en te lezen en dingen op te slaan die mij niet duidelijk zijn. Zo kan het zijn dat een 'beginner' een vraag stel waar ik zelf ook nog iets aan heb. (Denkwijze bijvoorbeeld, soms kan nuchter nadenken beter zijn dan uren zitten ..)
Gewijzigd op 11/06/2011 12:56:01 door Niels K
Niels Kieviet op 11/06/2011 12:40:50:
Wat moet ik dan doen? Alle gebruikers opnoemen? Ik meende het serieus, ik leer van elke persoon die hier op phphulp verblijft. Dingen leren doe je niet alleen van mensen die heel erg goed zijn ...
Quote:
Goed zo Niels! Nu is heel het doel van het topic weg.
@Niels:
Ozzie PHP op 11/06/2011 01:23:46:
Laat ik beginnen te zeggen dat sommigen van jullie zullen vinden dat dit topic in de verkeerde categorie staat en thuishoort in de 'koffiehoek'. Nou nee, ik heb het bewust in deze categorie gezet zodat iedereen dit topic te zien krijgt.
@Allen:
Het is leuk om te helpen en het is leuk om te zien dat er hier veel 'helpers' rondlopen. Iedereen bedankt en nog vele interessante momenten op dit forum.
Vooruit, ik heb het weer terug gezet en mijn vorige post wat aangepast op basis van Moe's antwoord.
Gewijzigd op 11/06/2011 13:17:08 door - SanThe -
Oh ja, Jan Koehoorn. Een man van de scripts geloof ik, hij heeft veel tutorials en scripts toegevoegd! Kan Jelmer niet als OO goeroe gaan solliciteren? :) Pim de haan trouwens ook!
Ik ben hier nu iets langer dan een jaar en heb hier alles -echt alles- geleerd op gebied van webdesign en scripten dat ik tot nu toe beheers. Dankzij dit forum weet ik nu ongeveer wat het is om websites te maken en ben ik er zeker van dat ik dit binnen enkele jaren wil gaan studeren.
Ik weet nog goed toen ik hier voor het eerst kwam met de basis vragen, nu denk ik van ach hoe kon ik nu toch zoiets vragen maar ja, iedereen moet beginnen hé. Af en toe komen we wel eens zo'n topic tegen waar een beginner echt naar de basis vraagt. Dan kijk ik terug naar de tijd toen ik hier begon en probeerde ik me in de plaats van de topic starter te zetten om hem/haar zo'n goed mogelijk antwoord te geven. Toen ik hier dus begon vond ik Santhe de beste hulp, hij hielp met duidelijke instructies en kwam indien nodig met een antwoord. Noppes en Karl daarentegen, hun hulp beschouwde ik toen niet echt als hulp maar nu besef ik dat ik toch zeer veel geleerd heb van hun ook al komen ze soms nogal bot over, ze weten wat ze zeggen.
Toen ik de basis min of meer beheerste kwam ik meer en meer Milo en Niels tegen in m'n topic's. Ook zij zorgden voor een duidelijke uitleg. Jammer dat ik Milo nu niet meer zie?!
Nog wat later toen ik van plan was OOP te gaan leren kwam Jelmer met een zeer duidelijke uitleg en zeer goede hulp. Ondanks zijn hulp is het mij nog steeds niet gelukt. (Jelmer zorgde trouwens ook voor een schitterende plug in zodat het mogelijk is favorieten toe te voegen etc.. (enkel voor chrome))
Dan is er nog Aar, Chris en Joren. Aar "ken" ik hier ook nog niet zo lang maar in de topic's waar ik hem(?) tegen kom geeft hij(?) ook altijd zeer goed hulp. Joren helpt de beginners hier natuurlijk ongelooflijk hard met zijn tutorials en ikzelf ga dikwijls nog eens kijken in z'n tuts wanneer ik iets niet meer weet. Ook Chris hielp me al een aantal keer bij het oplossen van een probleem.
En dan nu vandaag de dag kom ik plotseling mijn naam tegen in dit topic. :)
Ik ben blij dat ik al mijn kennis die ik hier heb opgedaan verder kan verspreiden. En hoop dit forum nog een lange tijd mee te kunnen ondersteunen. ;)
Btw, Santhe en Aar zijn toch mannelijke gebruikers he? (a)
Gewijzigd op 11/06/2011 14:26:33 door Jasper DS
Ik denk dat je naast de duidelijke uitleg van Jelmer ook zeker niet Pim mag vergeten. Hij komt ook altijd met duidelijke uitleg over PHP en OOP.
@PHP Jasper: Ik noem jou juist omdat ik jou heb zien stuntelen in het begin. Maar gewoon doorvragen/doorgaan heeft jou reeds (voor zover ik kan zien) een behoorlijke kennis gegeven. Voor mij is het zeer prettig om dat soort mensen te helpen want je weet dat ze er serieus mee omgaan en ook hun best doen om het te snappen. En dat geeft een goed gevoel voor beiden.
Niels Kieviet:
Kan Jelmer niet als OO goeroe gaan solliciteren? :) Pim de haan trouwens ook!
Gewijzigd op 11/06/2011 14:37:42 door Niels K
- SanThe - op 11/06/2011 14:33:56:
@PHP Jasper: Ik noem jou juist omdat ik jou heb zien stuntelen in het begin. Maar gewoon doorvragen/doorgaan heeft jou reeds (voor zover ik kan zien) een behoorlijke kennis gegeven. Voor mij is het zeer prettig om dat soort mensen te helpen want je weet dat ze er serieus mee omgaan en ook hun best doen om het te snappen. En dat geeft een goed gevoel voor beiden.
Ik ik ben zeker nog van plan veder te gaan in deze richting en ik hoop hier ooit nog mijn beroep van te maken. :)
Maar dus, bedankt Santhe, zonder u stond ik waarschijnlijk niet zo ver als nu ;)
@Niels, waarschijnlijk overheen gelezen. Zijn ook zulke lange teksten...
Voor de mensen die willen weten wie die wonderschone dame is uit mijn avatar. Google eens op Elisha Cuthbert....
Gewijzigd op 11/06/2011 14:52:00 door - Ariën -
Als ik een naam moet noemen, dan is het Elwin Fratsloos voor deze tutorial. Hierdoor heb ik zelf een webshop kunnen maken, en ben ik over mijn angst om grote projecten aan te pakken gekomen.
Alle anderen die vragen hebben beantwoord uiteraard ook bedankt!
Niels Kieviet:
Kan Jelmer niet als OO goeroe gaan solliciteren? :) Pim de haan trouwens ook!
Dank voor de eer, maar ik laat dat graag over aan iemand die wel meer dan een paar honderd euro met PHP schrijven (heeft) verdiend...
Als we toch bezig zijn wil ik graag Jelmer ook bedanken, omdat hij volgens mij de enige is die simpelweg altijd gelijk heeft ;).