Beperkt zoeken met zoekfunctie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Demi

demi

20/01/2006 15:30:00
Quote Anchor link
Hallo,

ik wil graag weten hoe ik bij deze link:
http://www.woonaccent.nl/?action=searchResults&type=extended
De gevonden woningen op de plaats Hoogeveen kan weergeven.
Hij laat nu alle aangeboden woningen zien. Hoe wordt de link precies als ik alleen Hoogeveen wil laten weergeven?

Kan iemand mij helpen?

met vr.gr.
Demi

PHP hulp

PHP hulp

16/01/2025 12:10:22

Willem vp

Willem vp

20/01/2006 17:12:00
Quote Anchor link
Als de maker van de website daarin niet heeft voorzien, is het niet mogelijk. Als hij/zij daar wel in heeft voorzien, moet je gewoon via de website een keer filteren op een willekeurige plaatsnaam en kijken wat voor URL je krijgt.

Uiteraard kun je ook altijd bellen of emailen met het desbetreffende bedrijf om je vraag te stellen, maar ik ben bang dat je daar geen duidelijker antwoord op krijgt ;-)

Robert Deiman

Robert Deiman

20/01/2006 17:26:00
Quote Anchor link
Het gaat niet met get, de woonplaats is via de link uitgebreid zoeken wel aan te geven, maar die wordt meegestuurd via de post methode. Dus die kan je niet in de link aangeven!

Winston Smith

Winston Smith

20/01/2006 17:30:00
Quote Anchor link
Met cURL zou het moeten kunnen denk ik. Wil je die woningen zelf plaatsen op een eigen site of is het voor eigen gebruik?

20/01/2006 21:59:00
Quote Anchor link
Ik moet een flashbanner maken voor een zaak van woonaccent en daarin moet ik linkjes aanbrengen die zoeken in een bepaalde stad.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.