Bestelscript met meerdere opties

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

15/07/2015 09:46:32
Quote Anchor link
Hoi allemaal,

ik ben nieuw hier en weet niet zeker of dit het juiste topic is, maar ik loop met een script tegen problemen aan. Ik heb het script niet helemaal zelf gemaakt, maar wel zo aangepast, de maker van het script wil me niet verder helpen, en volgens mij is het redelijk simpel.

Een klant wil een online bestelsysteem, een soort van lunch service. De bedoeling is dat er een verschillende broodjes besteld kunnen worden, dit kan worden aangegeven in de popup. Ik heb het zelf al voor elkaar gekregen om de plus en min werkend te krijgen, het enige wat me niet lukt is om het ook daadwerkelijk in de winkelwagen te leggen.

Op deze link zien jullie wat ik bedoel: http://deheuve.nl/catering-bedrijven/ wanneer je een broodje kiest, zie je de opties en aantallen, maa ik heb hulp nodig bij het verwerken naar de winkelwagen.

Kunnen jullie mij verder op weg helpen en zo ja, wat hebben jullie nodig?

ALvast bedankt,
Marieke

PHP hulp

PHP hulp

15/01/2025 22:11:37

Danny von Gaal

Danny von Gaal

15/07/2015 17:55:20
Quote Anchor link
Ten eerste werkt de min niet helemaal goed want deze gaat niet lager dan 1.
Maar een winkelwagen werkt met cookies en/of sessies. Kun je het script hier plaatsen zodat we begrijpen wat je bedoelt?

Peter  Flos

Peter Flos

15/07/2015 18:10:04
Quote Anchor link
Zonder script kunnen we weinig...

Wordt hier trouwens wel toegevoegd aan de winkelwagen.

Omslachtig: Je moet 2x je aantal invullen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.