Beveiligen van flasf/swf files.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

01/07/2005 23:08:00
Quote Anchor link
Hoi, ik heb een paar flash/swf files die ik wil beveiligen tegen directe download.
Dit wil ik doen door een php file, "display.php", een swf file te laten genereren/ophalen en weergeven.
Dus als een user naar www.zomaariets.nl/display.php?file=movie.swf gaat, krijgt ie movie.swf te zien.
De user zal movie.swf niet direct kunnen downloaden. Dit verbied ik door een .htaccess file in de directory van movie.swf te zetten.
Mijn vraag is: "Is het mogelijk om de headers van display.php aan te passen zodat display.php herkent wordt als een .swf file en display.php de inhoud van movie.swf weergeeft?".
Ook wil ik niet dat de user een download-schermpje krijgt als die naar de link www.zomaariets.nl/display.php?file=movie.swf gaat, omdat ik niet wil dat de user op zijn pc kan opslaan.
Als mijn manier van aanpak moeilijk/onmogelijk is of een andere manier om dit te bereiken bestaat, wil ik het ook graag horen.

Thanks in advance,
voltaq

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.