Blokkeer overige browsers

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Developer

Dit ga je doen Als Java Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van nieuwe en bestaande webservices; Het uitbreiden van functionaliteiten binnen de producten- en dienstenportefeuille; Het werken aan gegevensuitwisseling met bijvoorbeeld SOAP; Testen van frameworks met gebruik van UNIT en Selenium. Hier ga je werken De organisatie waar je komt te werken is een semi-overheidsinstelling, gesitueerd in Utrecht en zorgt voor een goede samenwerking tussen verschillende overheidsinstanties. Het is een familiaire club die gaat voor kwaliteit en langdurige relaties. Zo zorgen zij ervoor dat er op grote schaal vertrouwelijke informatie tussen verschillende overheidsinstellingen wordt uitgewisseld. Hun werk zorgt

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Full Stack Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer voor een bedrijf in de regio Nijkerk. Je maakt in deze functie onderdeel uit van een groeiend team met een goede ambitie waarbij eenheid, betrokken en overtreffen de belangrijkste kernwaardes zijn. Het bedrijf werkt volgens de AGILE/SCRUM methode, wat je o.a. terug vindt in de tweewekelijkse sprints, retrospectives en een daily standup. Je takenpakket bestaat uit: Bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een Saas applicatie; Bijdragen aan de innovatie van het bedrijf en hun klanten; Het ontwikkelen op de laatste technologie van

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Als Senior PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn en coach je andere developers op de hard en soft skills. Wat doe je als Senior PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je werkt mee aan de migratie naar .NET 6; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Zij zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Het onderhouden, ontwikkelen en testen van front-end software van diverse klant- en medewerkersapplicaties; Het ontwikkelen van maatwerk front-end oplossingen in Vue.js en participeren in een scrumteam; Mede-verantwoordelijk voor het begeleiden en coachen van drie junior front-end developers; Verantwoordelijk voor code-reviews en het opstellen van de juiste documentatie zoals userstories en API ontwerp; Participeren in diverse projecten t.b.v. optimalisatie van diverse applicaties; Het opzetten van API koppelingen met externe applicaties. Hier ga je werken Betreffende organisatie is gevestigd in de regio van Swifterbant en is al ruim 20 jaar lang bedreven in het ontwikkelen en aanbieden van

Bekijk vacature »

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jager

Jager

04/07/2006 14:18:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een script die enkelt Internet Explorer toelaat tot een website.

Ik weet dat deze bestaat, maar ik heb geen idee waar ik hem kan vinden dus kunnen jullie me helpen?

Alvast bedankt. :)

PHP hulp

PHP hulp

16/01/2025 18:11:28

- wes  -

- wes -

04/07/2006 14:22:00
Quote Anchor link
vraagje: waarom wil je dat?

Robert Deiman

Robert Deiman

04/07/2006 14:23:00
Quote Anchor link
`@Jager

Dat is iets waar ik als Firefox gebruiker niet achter sta, ik weet het zo niet en ik ga er ook niet naar zoeken.

Waarom zou je dat willen als je het goed doet, dan werkt je site net zo (en ziet er ook nog eens net zo uit) als in IE.

De vraag is dus: WAAROM??

EDIT:

Te laat, waarom maak ik er ook zo'n verhaal van :(
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman

Jager

Jager

04/07/2006 14:24:00
Quote Anchor link
Tja, de redenen doen er eigenlijk niet veel toe.
Maar het gaat er eigenlijk om dat alleen IE toegang heeft...
Het is eigenlijk gewoon om even wat dingen uit te testen etc...
Voor speciale websites die alleen in IE 'mooi' te zien zijn en bijvb in Firefox slecht.

Jager

Jager

04/07/2006 14:26:00
Quote Anchor link
Het is tevens maar een verzoek hoor, als je het niet wilt zoeken omdat je er niet achterstaat, maakt mij niet uit maar daar help je mij niet mee.

Robert Deiman

Robert Deiman

04/07/2006 14:29:00
Quote Anchor link
We willen je wel helpen Jager, dat is het niet, alleen zouden we liever zien dat het ook in FF werkt.
Het percentage FF gebruikers is namelijk nog steeds groeiende, en IE wordt steeds minder..

Jager

Jager

04/07/2006 14:33:00
Quote Anchor link
Het is ook om dingen mee te testen.
Ik wil had namelijk vroeger een website in IE die alleen maar in IE goed zichtbaar was.
Stel dat dit in de toekomst gebeurd, dan wil ik de toegang van FF en andere browsers eventueel blokkeren zodat ik de tijd heb om dat te maken.
(Op die pagina kan dan eventueel staan:
Helaas, deze webpagina is momenteel niet goed te zien in uw huidige browser.
Wij verzoeken u Internet Explorer te gebruiken om deze webpagina goed te kunnen bekijken...)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jager

Eris -

Eris -

04/07/2006 14:35:00
Quote Anchor link
Leyj dat je 80 % van de bezoekers van PHPhulp blokeerd...

Jager

Jager

04/07/2006 14:38:00
Quote Anchor link
Dat zeg ik helemaal niet, lees me laatste bericht even.

Ik wil gewoon de browsers die de pagina niet goed kunnen bekijken TIJDELIJK blokkeren totdat alles wel goed gaat en dan laat ik ze erdoor.

Daarom heb ik dat script nodig... -zucht-

Legolas

Legolas

Quote Anchor link
ga spelen met $_SERVER['HTTP_USER_AGENT'] ofzo...

Eris -

Eris -

Quote Anchor link
Ik heb liever een niet zo goed werkende website dat een website die niet werkt...
Daarnaast wat moeten mac / linux users doen?

Legolas

Legolas

04/07/2006 14:40:00
Quote Anchor link
ik weet trouwens ook hoe je een perfecte XHTML pagina kan maken die niet in IE werkt :P

Robert Deiman

Robert Deiman

04/07/2006 14:41:00
Quote Anchor link
Helemaal mee eens, en om te testen en te veranderen: installeer een testserver op je locale computer, dat werkt perfect..

bijv deze:
www.easyphp.org

Robert Deiman

Robert Deiman

04/07/2006 14:43:00
Quote Anchor link
Legolas:
ik weet trouwens ook hoe je een perfecte XHTML pagina kan maken die niet in IE werkt :P

Dat kan niet, codetechnisch misschien wel perfect, maar een perfecte pagina bestaat niet zolang IE zich niet aan de standaarden houdt.
Of je zit codetechnisch goed, maar het werkt niet in IE, of het werkt in IE en er zijn codetechnisch een paar "niet valide" zaken.

- wes  -

- wes -

04/07/2006 14:45:00
Quote Anchor link
gelukkig mag ik wel in jager zn site woei!

Legolas

Legolas

04/07/2006 14:46:00
Quote Anchor link
de xhtml code is wel goed, maar in IE zie je enkel wit, zoiets

Bo az

Bo az

04/07/2006 14:47:00
Quote Anchor link
Om te achterhalen welke browser iemand gebruikt zal je zoals eerder gezegd USER_AGENT moetten gebruiken.

Echter deze kan je zelf naar hartelust instellen, zo kan ik met firefox net doen als of ik met IE je site bekijk etc.

Verder kan je beter websites ontwikkelen met FF of Opera en ze dan later pas voor IE werkend maken. Dat is namelijk makkelijker dan andersom.

PHP Newbie

PHP Newbie

04/07/2006 17:16:00
Quote Anchor link
Ik zie toch nog altijd liever een website die er wat minder uit ziet, dan dat ik een melding krijg dat ik IE moet pakken.

Design op FF of een andere browser zolang het maar niet IE is. Aangezien IE zich niet aan de standaarden houdt.

Verder is het makkelijker om 'hacks' toe te passen voor IE dan voor FF.

Conclusie:

Design op FF en maak een script dat IE gebruikers de website niet kunnen bezoeken :-p.

Jelmer -

Jelmer -

04/07/2006 17:35:00
Quote Anchor link
Eris:
Daarnaast wat moeten mac / linux users doen?

Dat wordt useragent spoofen :)

Naja, eigenlijk gewoon niet de site bezoeken. Laat je je klanten/bezoekers vallen als een baksteen? Dan zullen zij geen reden zien om niet hetzelfde te doen met jouw.

Frank -

Frank -

04/07/2006 17:41:00
Quote Anchor link
PHP:
Ik zie toch nog altijd liever een website die er wat minder uit ziet, dan dat ik een melding krijg dat ik IE moet pakken.

Design op FF of een andere browser zolang het maar niet IE is. Aangezien IE zich niet aan de standaarden houdt.

Verder is het makkelijker om 'hacks' toe te passen voor IE dan voor FF.

Conclusie:

Design op FF en maak een script dat IE gebruikers de website niet kunnen bezoeken :-p.
Mijn conclusie: Volkomen mee eens!

En het blokkeren van bepaalde browsers is wel de meest trieste 'oplossing' die er is. Het zegt iets over de kunsten van de bouwer en dat is niet veel soeps, om het heel voorzichtig uit te drukken.

Michael -

Michael -

04/07/2006 18:34:00
Quote Anchor link
Ik ben het eens met PHP Newbie en Frank, etc maar toch even een probeerseltje :P

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
if (stristr($_SERVER['HTTP_USER_AGENT'], "MSIE") != FALSE)
echo "Hey MSIE gebruiker! Jij kan mijn site in iedergeval wel zien!";
else
echo "Sorry, jou browser is te goed voor deze website! :P Gebruik IE om m'n site te zien! :P";
?>

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.