Clan member Profiles ?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

11/03/2005 19:39:00
Quote Anchor link
Gegroet php-ers!

Ik ben nu al wat langer opzoek naar een script, waarmee je makkelijk profiles aan kan maken.

Ik ben opzoek naar een script waarbij je profielen aan kan maken door gewoon makkelijk een form te gebruiken en een foto erbij te kunnen doen.

Weet iemand of zoiets al bestaat? Ik ben er erg naar opzoek, doordat elke keer een sierlijke pagina opmaken doordat er een nieuwe member is veel tijd kost..

Alvast bedankt voor het bekijken van deze post!

Groeten,
Robin!

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2025 07:13:27

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

11/03/2005 19:43:00
Quote Anchor link
Als je het makkelijk wilt hebben installeer je phpBB of SMF. Dan heb je ook gelijk een forum.

Of vertel anders eens om wat voor 'membersysteem' het gaat.

Oh, bij de weg, als het een 'membersysteem' is van een andere website, zullen niet veel mensen weten welk profielsysteem er aan gekoppled kan worden. Wellicht vraag je dat beter aan degene die dat systeem heeft gemaakt.

Elwin

[Edit: Typo]
Gewijzigd op 11/03/2005 19:48:00 door Elwin - Fratsloos

13/03/2005 20:58:00
Quote Anchor link
Dankje voor je reactie elwin,

Hte gaat gewoon puur om een profiel met links een foto,

Daar naast wat persoonlijk info: waar hij vandaan komt enz

En onder zijn foto wat info zoals hoelang hij speelt, qoutes enz.

We hebben phpbb al als forum, maar dan kun je meestal niet profielen bekijken ;).. ze moeten ook ingeladen worden en ge-edit kunnen worden...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.