COM voor aansturen printerpoort

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Winston Smith

Winston Smith

21/09/2004 14:49:00
Quote Anchor link
Weet iemand waar ik een COM + uitleg kan vinden om een printerpoort aan te sturen. Wil hiermee een LCD scherm aansturen, en mogelijk ook een mobiele telefoon.

Ben nog niet zo bekend hiermee, dus wellicht is mijn vraagstelling verkeerd... I'm sorry :)

Kasper

PHP hulp

PHP hulp

16/01/2025 04:08:30

SerpenT

SerpenT

21/09/2004 15:15:00
Quote Anchor link
na wat zoeken op google heb ik deze site gevonden wat gebruik maakt van asp weet niet of dat erg is.
met wat gekloot en verstand van php en asp valt het wel om te zetten naar php

internet remote
Gewijzigd op 21/09/2004 15:17:00 door SerpenT

Winston Smith

Winston Smith

21/09/2004 15:22:00
Quote Anchor link
Ik heb nog nooit met ASP gewerkt, maar ik ga er zeker naar kijken. Ben nu ff alle benodigdheden aan het downloaden :)

Ik heb op google nog nooit een COM gevonden specifiek voor dat doel bedoeld en met php, maar misschien is ASP daar idd beter voor. Moet ik maar ASP leren :)

Thanx

SerpenT

SerpenT

21/09/2004 16:01:00
Quote Anchor link
voor zover ik weet lijkt asp veel op vb, maar ben niet zeker. ik weet natuurlijk ook niet of je daar wat mee kan omdat je vb wel kunt.

p.s.:na jouw post ben ik wat gaan rond zoeken omdat het me ook wel leuk lijkt om dat te doen, dus heb ik een site gevonden die, die dingen(lcd schermen 16*2 of 20* 2 of 20*4 inclusief een kabel) verkopen inclusief een link naar een software waarmee je het kunt besturen! ik ga er zeker eentje kopen is wel vet.!

Frisbee

Frisbee

21/09/2004 16:40:00
Quote Anchor link
wat is het adres van die site?

Winston Smith

Winston Smith

21/09/2004 22:08:00
Quote Anchor link
Ja, ik heb een SED1335 scherm (320*240), en daar draait niet zo gek veel op.
Alleen LCD studio en iets voor Winamp. Maar ik wil het ook gebruiken voor Linux en een webbrowser-interface maken.

Misschien iets om op te letten als je een LCD scherm koopt? Welke controller die gebruikt? BTW...blauw/wit scherm is mooi, maar rood is ook errug mooi ;)
En het oude zwart/oranje en zwart/groen en zwart/wit zijn weer in :p

-- edit --

houd anders de website inkoopacties.net in de gaten. Daar hebben ze regelmatig ook LCD schermpjes in de aanbieding (die worden met grote hoeveelheden ingekocht). Ik heb die van mij ook van daar, en hij werkt prima en was best goedkoop voor zo'n grafisch scherm.
Net ff gekeken, volgens mij loopt er momenteel geen inkoopactie voor lcd schermen.

-- einde edit --
Gewijzigd op 21/09/2004 22:14:00 door Winston Smith

SerpenT

SerpenT

21/09/2004 22:37:00
Quote Anchor link
Frisbee:
wat is het adres van die site?

Htvision.com
ik heb een 16*2 vandaag besteld met 2.5 meter kabel en een aparte voeding voor die molex, zodat ik hem buiten mijn pc kan zetten! en ik was incl verzendkosten 42.85 euro kwijt.
binnenkort mijn bevindingen over deze aankoop + fotos van het installatie process en het einde:P
Gewijzigd op 21/09/2004 22:41:00 door SerpenT

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.