Connectie tot database
PHP hulp
16/01/2025 07:02:24SerpenT
05/04/2004 16:47:00waarom is het dan beter? als het hetzelfde effect heeft! volgens mij vind jij <noembed> beter omdat jij hem zelf gebruikt.
wie zegt dat het een standaard is? heeft de "International Organization for Standardization" het een officieele standaard gemaakt?*dacht het niet*
wie zegt dat het een standaard is? heeft de "International Organization for Standardization" het een officieele standaard gemaakt?*dacht het niet*
Gewijzigd op 05/04/2004 17:11:00 door SerpenT
SerpenT
06/04/2004 10:33:00hey k ben niew in php dus niet verbaasd staan als ik van die echte noobvragen stel maar ik heb dat allemaal gedaan maar hoe moet k nu users in men database steken via een ander register scriptje als het mogelijk is en dat ze vb als ze ingelogd zijn wel toegang krijgen tot bepaalde paginas e als ze niet ingelogd zijn niet ok ik weet dat het veel is en k heb al gegoogled ma kom er niet echt uit. kunnen jullie vb. of tutorials of sites of... geven waar ik daarover nog info kan vinden alvast bedankt
Mitch X
19/09/2004 11:44:00Arend a
19/09/2004 13:18:00Serpent:
Het w3c (www-consortium) heeft wel degelijk standaarden gemaakt. Je kan ze nalezen op www.w3c.org.
Het is trouwen Internation Standard orginisation waar je naar zocht (ISO)
Het w3c (www-consortium) heeft wel degelijk standaarden gemaakt. Je kan ze nalezen op www.w3c.org.
Het is trouwen Internation Standard orginisation waar je naar zocht (ISO)