Contact Form Probleem!
Doe ik het op een andere manier en dat is de formulier met html naar een e-mail te sturen, maar nu is er 1 probleem op de 1 of andere manier zet hij er af en toen een ! in ene tussen geen idee waar dat vandaan komt.
En als ik afbeeldingen erin verwerk pakt hij hem soms wel soms niet en sommige pakt hij nooit maar de url naar de afbeelding is wel correct.
Als iemand zo uit het hoofd dit probleem herkent wat heb je gedaan om het op te lossen!
Als niemand iets weet dan post ik me code + afbeelding van de e-mail!!
Alvast bedankt,
Mark
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark
Begin eens met duidelijk schrijven. Dus met hoofdletters, punten en komma's in je uitleg. Het is nu niet te lezen.
Ja, 1800 regels code.
Dat is wat ik zei vele zullen dit niet leuk vinden om te lezen maar zou het wel heel tof van je vinden als jullie dat doen.
You have got to be kidding me.
1786 :P
@Mark: Probeer het nog eens, maar dan met snippets relevante code. Dus 30 á 40 regels. Ik heb je post verwijderd.
Regel het zelf wel
mark schreef op 02.11.2008 19:33:
Mooi. Je begrijpt het.Oke lama ben weg hier SanThe is duidelijk de deleting moderator op dit forum XD
Regel het zelf wel
Regel het zelf wel
Is me al gelukt bedankt :P
Het probleem was heel simpel moest alle regels die naar me mail werden gestuurd afsluiten met een \n.
Mijn Excuses SanThe
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door mark
mark schreef op 02.11.2008 19:44:
Zou het niet te vaak doen. Word je ietsje minder geloofwaardig van.Lol helpt wel boos worden :P