Contact pagina aanpassen in contactform

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jack Verspagen

Jack Verspagen

12/09/2010 12:44:04
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb mijn site in dreamweaver gemaakt
www.dtpmedia.nl

Ik wil alleen mijn contactpagina aanpassen naar een phpscript.

Wat vinden jullie van het ontwerp?
 
PHP hulp

PHP hulp

08/09/2024 05:11:15
 
- SanThe -

- SanThe -

12/09/2010 13:21:11
Quote Anchor link
Als ik Dreamweaver hoor doe ik altijd een validationcheck.
xHTML: Result: 15 Errors, 3 warning(s)
CSS: 1 Error
 
Elio vp

Elio vp

12/09/2010 13:52:37
Quote Anchor link
Ik vind de bedoeling en het idee zeker niet slecht, juist de uitwerking wat minder..

Je Menu bijvoorbeeld ziet er voor mij uit alsof het gemaakt is in 1998..

Als je toch met een contact formulier wil werken hou het dan iets beperkter, dat tussenvoegsel en dergelijke vind ik minder nodig.. (persoonlijke mening) gooi er een style overheen over dat mailform.. zodat het er wat strakker uitziet..

Maak je pagina iets groter zou ik zo zeggen.. je bent altijd beperkt naar je omvang van je container..

Die banner DTPMEDIA gooi die eruit.. geen bewegende dingen.. en als je dan toch bewegende animatie wil, zorg er dan voor dat het er wat beter uit ziet..

Zo'n banner met die lettertjes die verschijnen was ik al aan het maken toen ik 12 jaar was (met alle respect).


Om volledig eerlijk te zijn, "Hier is nog wel wat werk aan he?"

Maar je komt er wel!!
 
Aad B

Aad B

12/09/2010 14:39:02
Quote Anchor link
oningevuld "VERZENDEN" start mijn email-client en zet in de body: =De+Heer&Voornaam=&Achternaam=&Tussenvoegsel=&Bedrijfsnaam=&Straat=&Postcode=&Plaats=&Telefoonnummer=&emailadres=&Onderwerp=&verzend=Verzenden. Je hebt nog wel wat werk te doen!!
 
Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

12/09/2010 15:54:41
Quote Anchor link
Doe iets aan de achtergrond (Geen wit, kijk anders even hier of hier, kun je altijd de perfecte kleur vinden :) ), en dat dropdown menu heeft een delay, wat niet heel erg.. prettig is om mee te werken..!
Gewijzigd op 12/09/2010 15:57:29 door Dalando De Zuil
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

25/03/2011 14:24:06
Quote Anchor link
I've tested your security on www.dtpmedia.nl.

Kap eens met deze onzin..[/modedit]
Gewijzigd op 25/03/2011 15:09:34 door Chris -
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/03/2011 14:37:50
Quote Anchor link
Paradox Nvt op 25/03/2011 14:24:06:
I've tested your security on www.dtpmedia.nl.

Ja, leuk, spannend.
Nog wat constructiefs te melden? Ja, mooi.....
Nee, fijn voor je, als je leuk security uit wilt testen en dat wilt melden kan je ook een PM naar de gebruiker sturen of hier vermelden hoe en wat?

Topics met zulk geblaat vullen is echt zinlozer dan zinloos.
Ik heb zulke replies van je al enkele malen gezien en begin er aan te irriteren.
Gewijzigd op 25/03/2011 14:41:12 door - Ariën -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.