database met zoekfunctie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

02/04/2005 15:02:00
Quote Anchor link
Ik ben op zoek naar een database met zoekfunctie.
Waarschijnlijk zullen die er wel bestaan maar tot op heden toe niet gevonden.

Het is niet de bedoeling dat mensen iets kunnen plaatsen in de database. Het is de bedoeling dat ik de database vul met de volgende onderdelen.
Waarschijnlijk zul de je dan ook begrijpen waar ik het voor nodig heb.

1. grafnummer
2. naam eerst overledene
3. geboortedatum
4. overlijdingsdatum

5. naam tweede overlede
6. geboorte datum
7. overlijdens datum

8. naam rechthebbende

Het script moet een zoekfunctie hebben dat kan zoeken op één van deze onderdelen of een combinatie.
De resulaten moeten in een lijst afgebeeld worden (alleen grafnummer en naam).
Deze moet vervolgens aan te klikken zij om de rest van de informatie te krijgen.
Deze laatste pagina moet een link hebben met terug naar zoekresultaten.

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2025 10:05:29

Tim

Tim

02/04/2005 19:17:00
Quote Anchor link
De bedoeling is dat mensen een overzicht krijgen van de database gegevens en hier ook in kunnen zoeken? Denk namelijk niet dat hier al een script voor bestaat, er zijn wel veel scripts met een database en zoekfunctie bijvoorbeeld nieuwsscripts. Maar ik denk dat er nog niet echt een script is voor wat jij wil.. Of wil je dat iemand het voor je maakt?

02/04/2005 19:25:00
Quote Anchor link
Het mooiste zou zijn als er zoiets al zou bestaan want dit bespaard andere moeite.
Ik zelf had gedacht aan een ombouwing van een adres/telefoonboek, maar ook dat kan ik niet vinden.
Ze zijn natuurlijk wel te vinden maar niet met zoekfunctie en 8 velden.

Tim

Tim

02/04/2005 19:46:00
Quote Anchor link
Dat is denk ik een beetje ingewikkeld precies een script te vinden die je zo kan ombouwen.

Johan

Johan

02/04/2005 19:54:00
Quote Anchor link
google?

Tim

Tim

02/04/2005 19:55:00
Quote Anchor link
het is opzich niet echt een lastig script om te maken neem ik aan, misschien dat iemand bereid is het gratis voor je te doen en voor een vergoeding zullen er genoeg zijn die het willen maken ;)

02/04/2005 19:58:00
Quote Anchor link
Voor niets zou wel mooi zijn, de pagina waar ik het voor maak heb ik zelf ook voor niets gemaakt.

Tim

Tim

02/04/2005 19:59:00
Quote Anchor link
Misschien is iemand bereid en anders toch nog even op google zoeken naar een soort gelijk script ;)

14/04/2005 18:50:00
Quote Anchor link
Na heel lang zoeken heb ik een script gevonden dat makelijk aan te passen moet zijn voor mijn doeleinde.
Aangezien ik een beginner ben kwam het helemaal goed uit, het zou een script voor beginners zijn.
Maar helaas ik kwam er al snel achter dat ik geen beginner was, ik was nog minder.
Misschien beschrijven ze het wel te uitgebreid, wat het voor mij alleen maar moeilijker maakt.

Ik heb wel eens vaker een PHP script draaiende gekregen maar dat bestond steeds uit meerdere files en extensies. In dit programma moet ik alles zelf een extensie geven en opslaan.
Wie kan mij helpen om het volgende script werkende te krijgen. Eventueel dmv alle benodigde bestanden weg te schrijven met extensie.

http://www.essetee.be/les_php_en_mysql.php

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.