Database

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bart

Bart

07/12/2006 15:32:00
Quote Anchor link
Hallo,

Hoe kan ik kijken op welke plek iets in de database staat? Zonder dat weer te geven.

Dit vraag ik omdat ik een menu heb gemaakt als daar iets wordt aangeklikt moet hij automatische naar de pagina waar die actie staat. Maar ik heb maar een pagina per actie en ik heb al meerdere acties. Hoe kan ik er voor zorgen dat hij meteen naar de juiste pagina springt? Want als ik het id neem gaat het ook niet goed komen want als ik dan een actie verwijder, is er een id open.

Hoe kan ik dat het beste doen?
 
PHP hulp

PHP hulp

08/09/2024 02:34:21
 
Bo az

Bo az

07/12/2006 15:35:00
Quote Anchor link
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind je verhaal niet erg duidelijk.
Kan je het iets beter uitleggen?
 
Bart

Bart

07/12/2006 15:40:00
Quote Anchor link
Ik heb een menu voor acties. Ik heb een aantal acties in de database gezet. Als ik op een van de linken van de acties in het menu klikt moet hij meteen naar de acties pagina gaan waar er een per pagina staat. Op deze pagina is een pagina navigatie aanwezig.

Voorbeeld:
Als ik op acties nummer 3 klik gaat hij naar pagina naar nummer 3. Maar stel je voor ik haal actie nr. 2 eruit. Dan is er eentje weg en blijft het id bij actie nummer 3, 3. En via het id haal ik de acties uit de database om ze te weergeven. Hoe kan ik dit anders aanpakken zodat op pagina 2 id 3 komt?
 
Dennis

Dennis

07/12/2006 15:41:00
Quote Anchor link
formuleer het even anders als je wilt...want alleen het proberen te begrijpen van je verhaal kreeg ik hoofdpijn. ;-)

Desnoods doe jer wat code bij dat mensen een beeld krijgen van wat je probeerd te vertellen
 
Dennis

Dennis

07/12/2006 15:43:00
Quote Anchor link
Update je tabel
 
Bart

Bart

07/12/2006 15:47:00
Quote Anchor link
Beter kan ik het zelf op het moment niet formuleren. Ik heb het opgelost.
@Dennis: Asprientje?
 
Dennis

Dennis

07/12/2006 16:32:00
Quote Anchor link
@ Bart : Graag haha :-)
Maar hetgene dat ik nu zo kan bedenken is een update en delete script maken waarbij je elke keer indien nodig dat kan aanpassen. Waarschijnlijk erg omslachtig voor velen hier...

Maar goed het kan een begin zijn.
Vraag nu alleen niet voor een update script, want die van mij worstel ik zelf nog mee :-)

edit : niet gezien dat je het al opgelost had :-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dennis
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.