DMP bestanden uitlezen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

02/11/2013 13:32:49
Quote Anchor link
Beste,

Onlangs heb ik mijn computer voorzien van wat nieuwe apparatuur (Videokaart, Processor, Moederboord, extra ramgeheugen en een SSD).

Tevens ben ik van windows 7 ultimate naar een schone installatie naar windows 8 en nu 8.1 gegaan. Echter ook maar bij een beetje grafisch gebruik van de videokaart loopt het systeem of vast of ik krijg een blauwscherm (welke er in windows 8 toch wat vriendelijker oogt)

Was al een paar keer terug geweest en eerst is er een nieuw moederboard ingezet (deze was stuk) en later een nieuwe grafische kaart, omdat ik last had van artifacts. Echter de blauwe schermen blijven zich op verschillende momenten voordoen. Bij het gamen soms met 5 minuten soms 50 (een uur aaneengesloten gamen, zit er al niet in).

Het windowslogboek loopt vol met fouten en waarschuwingen over kernel-PnP. Inmiddels voor dat hij crashed heb ik kunnen traceren dat ik de volgende melding krijg:

De computer is opnieuw opgestart na een bugcontrole. De bugcontrole is 0x0000003b (0x00000000c0000005, 0xfffff8033c5d1ace, 0xffffd0002a705dc0, 0x0000000000000000). Er is een dump opgeslagen in: C:\WINDOWS\MEMORY.DMP. Rapport-id: 110213-8843-01.

Het rapport heb ik gevonden op de C schijf echter kon ik hem niet uitlezen (had de rechten niet), na een kopie naar het bureaublad kon ik hem wel openen in kladblok alleen was het onleesbaar door tekens?

Hoe kan ik dit alsnog uitlezen?

PHP hulp

PHP hulp

15/02/2025 18:09:16

Aad B

Aad B

02/11/2013 21:15:51
Quote Anchor link
Deze dumps zijn voor mickeysoft, als het goed worden die al of niet met jouw toestemming ge-upload en zij kunnen dat analyseren. Je hoort er nooit meer wat van maar de kans bestaat dat je probleem opgelost wordt in een latere update.....

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/11/2013 22:56:45
Quote Anchor link
Had Microsoft niet een crash-debugger?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.