Document Contains No Data

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

16/08/2004 09:22:00
Quote Anchor link
Ik snap iets niet meer, ik zit met de handen in het haar. Een script wat geschreven is voor het uploaden van fotos op onze server werkt perfect, maar op een punt na: wanneer een bestand te groot wordt, krijg ik in Firefox de foutmelding "this document contains no data" en bij IE een http404. Is dit een herkenbare fout? Of moeten jullie de source ook hebben?
Kijk even voor het probleem op http://eurovision.nl/, daarna naar de foto->online sectie. Registreer even als php-test-user of zoiets zodat ik het registratiebestand later gemakkelijk kan herkennen. Bij voorbaat dank.

PHP hulp

PHP hulp

14/01/2025 12:51:21

Eris -

Eris -

16/08/2004 09:38:00
Quote Anchor link
Wanneer is een bestand te groot. Na hoeveel mb.

Ik denk dat vooral bij images de plaatjes on voorledig zijn en daarom niet meer worden weer gegeven.

B a s
Beheerder

B a s

16/08/2004 10:02:00
Quote Anchor link
Je URL adres doet het niet.. geeft een

in php.ini kun je het max. bestands grootte opgeven, tevens het aantal seconden van een timeout..

zelf ken ik de foutmelding niet..

en dat foto->online sectie kan ik niet vinden :/ heb je een directere url ??

16/08/2004 10:06:00
Quote Anchor link
Nee, het gaat niet om weergeven van foto's, maar over het UPLOADEN. Ik heb even nagekeken vanaf hoeveel MB. Het verschilt per mimetype, met zipbestanden kan het tot een mb of 5 per bestand, met jpegs al vanaf een mb of 1,5.

16/08/2004 10:08:00
Quote Anchor link
Het exacte adres: http://eurovisiononline.nl/foto_upload.php

Als dit niet werkt, is mijn router kapot

16/08/2004 10:16:00
Quote Anchor link
Ik heb mijn php.ini aangepast, de maximale upload-size is nu 512 mb, de timeout in seconden is een heleboel negens en de maximum memory usage is ook 512mb. Dit werkt nog steeds niet, maar moet ik mn httpd herstarten, of mijn server rebooten voordat dit werkt?

B a s
Beheerder

B a s

16/08/2004 10:17:00
Quote Anchor link
Ik heb net een bestand (jpg) geupload van 699366bytes.. maar kreeg geen foutmelding? :)
Gewijzigd op 16/08/2004 10:17:00 door B a s

16/08/2004 10:23:00
Quote Anchor link
Ik had het ook over grote bestanden, een paar mb of zo. Misschien is het gemakkelijker om een grote zip up te loaden? een jpeg is meestal niet zo groot...

16/08/2004 10:27:00
Quote Anchor link
Sorry dat ik me niet geregistreerd heb, hier is de reden:

<!-- begin sitedump

Warning: Failed opening '../cfgs/mkdbconn.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/registreren/index.php on line 4

Warning: Failed opening '../cfgs/headers.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/registreren/index.php on line 5

Informatie

Nieuws
FAQ
Over PHPhulp
PHP stuff

PHP tutorials
PHP scripts
PHP boeken
PHP links
Toevoegen
Documenten
Forum
Contact
Registreren
Inloggen

Inloggen
Paswoord vergeten

Warning: Failed opening '../cfgs/menu_login.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/registreren/index.php on line 16

Warning: Failed opening '../cfgs/middle.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/registreren/index.php on line 17

Warning: Failed opening '../cfgs/advertisements.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/registreren/index.php on line 18

Warning: Failed opening '../cfgs/pagetitles.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/registreren/index.php on line 21

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/registreren/index.php on line 28
Je registratie is mislukt!!!
Probeer het opnieuw of neem contact met ons op.
Warning: Failed opening '../cfgs/footer.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/registreren/index.php on line 205

Warning: Failed opening '../cfgs/trackers.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/registreren/index.php on line 206

Warning: Failed opening '../cfgs/bottom.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/registreren/index.php on line 207

-->

hmmmmm....

Mitch X

Mitch X

16/08/2004 10:38:00
Quote Anchor link
Ben bezig met een JPG'tje van 1.519.616 bytes :)

Edit : Dies gelukt :)

Nu een .zip'je van 3 mb ofsow :P
Gewijzigd op 16/08/2004 10:39:00 door Mitch X

16/08/2004 10:40:00
Quote Anchor link
Ik heb maar even een screenshot gemaakt van de foutmelding...

ftp://ftp.eurovisiononline.nl/document_contains_no_data.jpg

Mitch X

Mitch X

16/08/2004 10:41:00
Quote Anchor link
Jep ik zie um nu ook ...
Probeerde een .zip'je van 6.123.520 bytes te uploaden, maar dat gaat dus niet :\

16/08/2004 11:07:00
Quote Anchor link
Ik denk dat jullie meer hebben aan de volledig code, is het niet? Nou ja, dat moet dan maar. Ik geef niet graag mn creatie vrij. Natuurlijk mag je deze code zelf ook gebruiken, maar zet dan wel AUB mijn naam er bij...

ftp://ftp.eurovisiononline.nl/php_code_helemaal.zip

16/08/2004 11:31:00
Quote Anchor link
Oh ja, (ik kan mijn posts niet editen, vandaar zoveel posts) dat email adres [email protected] komt niet bij mij uit, dus stuur de oplossing ook niet daar naar toe aub..

B a s
Beheerder

B a s

16/08/2004 12:34:00
Quote Anchor link
Nu is het dus niet zo dat het per mime type verschillend is, dus ligt het waarschijnlijk aan de php.ini setting waar het max. aantal bytes staat aangegeven?

16/08/2004 12:52:00
Quote Anchor link
Nee, dat staat goed volgens mij, kijk anders zelf even naar de file:

ftp://ftp.eurovisiononline.nl/php.ini

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

16/08/2004 12:54:00
Quote Anchor link
Ik dacht daar ook aan (zie post Bas K.). Ik had namelijk tijden geleden ook zo iets toen ik bezig was met bestanden (om het even welke natuurlijk) te uploaden naar mijn server.

Bij mij was de fout in de PHP.ini. Lees de volgende topic maar even door: http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?id=473&cat=1.

Edit:
En dan vooral de laatste reactie...

Elwin
Gewijzigd op 16/08/2004 12:54:00 door Elwin - Fratsloos

Joris van Rooij

Joris van Rooij

16/08/2004 13:03:00
Quote Anchor link
Zeer bekend in de oren klinkend....
Ik zal eens kijken of dat hem is

Edit: Is die waarde in bytes? bij mij is-ie 524880, watmoet ie dan worden wanneer de te uploaden bestanden maximaal 512MB worden?

Edit2: Ok, ik snap m. 5242880*1024=5368709120
nou ff kijken of ie wil werken

(eindelijk! registratie gelukt! wat was dat nou met die parse-errors, Bas?)
Gewijzigd op 16/08/2004 13:23:00 door Joris van Rooij

Mitch X

Mitch X

16/08/2004 13:23:00
Quote Anchor link
Komt wss door de nieuwe site :P

Joris van Rooij

Joris van Rooij

16/08/2004 13:31:00
Quote Anchor link
JA!!!! Hai dugget!

Nou, dat is even een opluchting. Hij doet het. Ik heb namelijk een deadline voordat de advertentie geplaatst wordt in de krant. Poeh.

ftp://ftp.eurovisiononline.nl/yep_dat_was_het.jpg

Hartelijk bedankt!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.