Document Contains No Data
Kijk even voor het probleem op http://eurovision.nl/, daarna naar de foto->online sectie. Registreer even als php-test-user of zoiets zodat ik het registratiebestand later gemakkelijk kan herkennen. Bij voorbaat dank.
Ik denk dat vooral bij images de plaatjes on voorledig zijn en daarom niet meer worden weer gegeven.
in php.ini kun je het max. bestands grootte opgeven, tevens het aantal seconden van een timeout..
zelf ken ik de foutmelding niet..
en dat foto->online sectie kan ik niet vinden :/ heb je een directere url ??
Nee, het gaat niet om weergeven van foto's, maar over het UPLOADEN. Ik heb even nagekeken vanaf hoeveel MB. Het verschilt per mimetype, met zipbestanden kan het tot een mb of 5 per bestand, met jpegs al vanaf een mb of 1,5.
Ik heb mijn php.ini aangepast, de maximale upload-size is nu 512 mb, de timeout in seconden is een heleboel negens en de maximum memory usage is ook 512mb. Dit werkt nog steeds niet, maar moet ik mn httpd herstarten, of mijn server rebooten voordat dit werkt?
Gewijzigd op 16/08/2004 10:17:00 door B a s
Ik had het ook over grote bestanden, een paar mb of zo. Misschien is het gemakkelijker om een grote zip up te loaden? een jpeg is meestal niet zo groot...
<!-- begin sitedump
Warning: Failed opening '../cfgs/mkdbconn.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/registreren/index.php on line 4
Warning: Failed opening '../cfgs/headers.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/registreren/index.php on line 5
Informatie
Nieuws
FAQ
Over PHPhulp
PHP stuff
PHP tutorials
PHP scripts
PHP boeken
PHP links
Toevoegen
Documenten
Forum
Contact
Registreren
Inloggen
Inloggen
Paswoord vergeten
Warning: Failed opening '../cfgs/menu_login.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/registreren/index.php on line 16
Warning: Failed opening '../cfgs/middle.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/registreren/index.php on line 17
Warning: Failed opening '../cfgs/advertisements.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/registreren/index.php on line 18
Warning: Failed opening '../cfgs/pagetitles.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/registreren/index.php on line 21
Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/registreren/index.php on line 28
Je registratie is mislukt!!!
Probeer het opnieuw of neem contact met ons op.
Warning: Failed opening '../cfgs/footer.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/registreren/index.php on line 205
Warning: Failed opening '../cfgs/trackers.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/registreren/index.php on line 206
Warning: Failed opening '../cfgs/bottom.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/registreren/index.php on line 207
-->
hmmmmm....
Probeerde een .zip'je van 6.123.520 bytes te uploaden, maar dat gaat dus niet :\
[email protected] komt niet bij mij uit, dus stuur de oplossing ook niet daar naar toe aub..
Oh ja, (ik kan mijn posts niet editen, vandaar zoveel posts) dat email adres Nu is het dus niet zo dat het per mime type verschillend is, dus ligt het waarschijnlijk aan de php.ini setting waar het max. aantal bytes staat aangegeven?
Bij mij was de fout in de PHP.ini. Lees de volgende topic maar even door: http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?id=473&cat=1.
Edit:
En dan vooral de laatste reactie...
Elwin
Gewijzigd op 16/08/2004 12:54:00 door Elwin - Fratsloos
Ik zal eens kijken of dat hem is
Edit: Is die waarde in bytes? bij mij is-ie 524880, watmoet ie dan worden wanneer de te uploaden bestanden maximaal 512MB worden?
Edit2: Ok, ik snap m. 5242880*1024=5368709120
nou ff kijken of ie wil werken
(eindelijk! registratie gelukt! wat was dat nou met die parse-errors, Bas?)
Gewijzigd op 16/08/2004 13:23:00 door Joris van Rooij
Komt wss door de nieuwe site :P
Nou, dat is even een opluchting. Hij doet het. Ik heb namelijk een deadline voordat de advertentie geplaatst wordt in de krant. Poeh.
ftp://ftp.eurovisiononline.nl/yep_dat_was_het.jpg
Hartelijk bedankt!