echo link klopt niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front end developer binnen het onderwijs

Functie Het doel van dit team is om te zorgen dat de studenten altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en de mogelijkheid hebben om online vragen te stellen. Hiervoor hebben ze een portal ontwikkeld. De app is echt een greenfield project met een eigen inrichting middels cloud. De ontwikkeling wordt gedaan door gebruik te maken van oa. Javascript, React, CSS, Next.js, GraphQL in een Azure Cloud omgeving. Daarnaast gebruiken ze tooling als Figma, storybook, Jest en Github. De complexiteit in deze rol zit hem in het feit dat data uit verschillende bronsystemen komt waarbij er zowel gekoppeld wordt

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving Op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen PHP? Lees dan snel verder! Wij zoeken een ervaren PHP developer die binnen een organisatie gaat functioneren als verlengstuk van de klant. Wij zoeken voor deze iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme en plezier aanvliegt. Verder moet je instaat zijn om je tijd goed te managen omdat je aan meerdere projecten tegelijkertijd werkt. Je werkt met de nieuwste technieken en tijdens deze uitdaging werk je veel samen met de front-end developers van deze organisatie. Wij zoeken iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd de beste wilt zijn. Bedrijfsprofiel Waar ga

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

Back end developer Onderwijssoftware

Functie Als back end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

Senior developer (PHP en VB.NET)

Functie De development afdeling bestaat uit 2 teams. Het productteam (10 developers) is verantwoordelijk voor verschillende applicaties met als doel om zoveel mogelijk te automatiseren en uit te werken tot standaard software. Met diverse Solutions Architecten en ervaren developers denken ze voortdurend mee met hun klanten en bouwen ze de basis van het uiteindelijke maatwerk dat wordt geleverd. Hiernaast hebben ze een maatwerk/projectteam. Dit team bestaat momenteel uit 8 developers (junior tot senior) en is verantwoordelijk voor het maatwerk in hun klantprojecten. Momenteel zijn ze op zoek naar een senior developer die aan de slag gaat in het productteam. Hierin

Bekijk vacature »

Junior Software developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een compact team met drie ervaren .NET ontwikkelaars. Wij werken op projectbasis en begeleiden zelf het hele traject van A tot Z. Wij bieden jou dan ook een brede functie aan met veel technische uitdaging! Ons traject ziet er als volgt uit: 1) Wij analyseren de behoefte van onze klant 2) Wij werken de behoefte uit en vertalen dit naar technische werkzaamheden en maken een uren/kosten schatting; 3) Wij gaan aan de slag met het ontwikkelen van het product met directe feedback van de klant, zodat datgene gerealiseerd wordt, wat gewenst is;

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel/Vue.js)

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Herman

herman

15/10/2006 11:58:00
Quote Anchor link
Dit is de link die ik heb ge ehco'd die zo in de php code staat
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
echo '<a href="RenGamesOnline://?user_id=.$row[user_id].,user_password=.$row[user_password].username=.$row[username].Room_Id=.$row[Room_Id].Room_IpAddy=.$row[Room_IpAddy].Room_Port=.$row[Room_Port].></a>';

?>

maar dit is wat ik zie in beeld als resultaat

<a href="RenGamesOnline://?user_id=.$row[user_id].,user_password=.$row[user_password].username=.$row[username].Room_Id=.$row[Room_Id].Room_IpAddy=.$row[Room_IpAddy].Room_Port=.$row[Room_Port].>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Herman

PHP hulp

PHP hulp

15/01/2025 13:54:21

Baarr

Baarr

15/10/2006 12:03:00
Quote Anchor link
Dit word een quootjes les..

Er is een verschil tussen echo-en met single quotes en dubbele quotes:

$var = 'test';

echo 'blabla $var blabla'; levert blabla $var blabla
echo "blabla $var blabla"; levert blabla test blabla

Dus je hebt 2 opties:

echo "blabla $var blabla";

of

echo 'blabla ' . $var . ' blabla';

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

15/10/2006 12:03:00
Quote Anchor link
en zo:

Code (php)
1
2
3
4
<?php
echo '<a href="RenGamesOnline://?user_id='.$row[user_id].'&user_password='.$row[user_password].'&username='.$row[username].'&Room_Id='.$row[Room_Id].'&Room_IpAddy='.$row[Room_IpAddy].'&Room_Port='.$row[Room_Port].'></a>';

?>

GR. mebus

Herman

herman

15/10/2006 12:10:00
Quote Anchor link
levert mij nog steeds de volgende error
inplaats dat ik de link zie
met play.. had ik per ongeluk eruit gelaten sorry!

rengamesonline:///?user_id=&user_password=&username=&Room_Id=&Room_IpAddy=&Room_Port=>play</a></td> <td width=

Dion

Dion

15/10/2006 20:09:00
Quote Anchor link
moet je dat niet excapen of hoe het ook mag heten??

Code (php)
1
2
3
echo '<a href=\"RenGamesOnline://?user_id='.$row[user_id].'&user_password='.$row[user_password].'&username='.$row[username].'&Room_Id='.$row[Room_Id].'&Room_IpAddy='.$row[Room_IpAddy].'&Room_Port='.$row[Room_Port].'\></a>';

?>

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

15/10/2006 20:10:00
Quote Anchor link
Nee, dubbele quotes hoef je binnen enkele niet te escapen. Het enige dat je binnen enkele quotes moet escapen, zijn enkele quotes.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

15/10/2006 20:15:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
<?php
    echo '<a href="RenGamesOnline://?user_id=' . $row['user_id'] . '&amp;user_password=' . $row['user_password'] . '&amp;username=' . $row['username'] . '&amp;Room_Id=' . $row['Room_Id'] . '&amp;Room_IpAddy=' . $row['Room_IpAddy'] . '&amp;Room_Port=' . $row['Room_Port'] . '>hier je linktekst</a>';
?>

Herman

herman

15/10/2006 20:22:00
Quote Anchor link
zit er goed uit.. en trouwens bedankt voor de hulp allemaal..

ik krijg nu inbeeld het volgende te zien

<a href="RenGamesOnline://?user_id=&user_password=&username=&Room_Id=&Room_IpAddy=&Room_Port=>hier je linktekst

letterlijk zo geen link of niks
hieronder nogmaals de code.. zelf vraag ik me af of het uberhoupt mogelijk is om een link 5 waarders mee te geven zoals user id, user name and user pwl en poort id en Ip id is dit uberhoupt mogelijk???

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
<?php

include("config.php");

mysql_connect($host,$user,$pass) or die(mysql_error());
mysql_select_db($db);

$sql = "
    SELECT
        a.user_id,
        a.username,
        a.user_password,
        b.Room_Id,
        b.Room_IpAddy,
        b.Room_Port
    FROM
        nuke_users AS a,
        Rooms_Table AS b
    WHERE

a.user_id='"
.$user_id."'
    AND
        b.Room_Id='"
.$Room_Id."'
    "
;

$query = mysql_query($select);

if(!$res = mysql_query($sql))
{

trigger_error(mysql_error());
}

else
{
    $row = mysql_fetch_assoc($res);

// Maak de link op zoals ie geopend moet worden...

echo '<a href="RenGamesOnline://?user_id=' . $row['user_id'] . '&amp;user_password=' . $row['user_password'] . '&amp;username=' . $row['username'] . '&amp;Room_Id=' . $row['Room_Id'] . '&amp;Room_IpAddy=' . $row['Room_IpAddy'] . '&amp;Room_Port=' . $row['Room_Port'] . '>hier je linktekst</a>';

}

?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door herman

Dion

Dion

15/10/2006 20:25:00
Quote Anchor link
haal dat RenGamesOnline eens weg. want dat roept toch niets op???
moet dat de url van jouw website worden? dan moet je er toch een $ voorzetten
en boven aan $RenGamesOnline = 'http://jouwurlhier.nl';

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
<?php

include("config.php");
$RenGamesOnline = 'http://urlhier.nl';
mysql_connect($host,$user,$pass) or die(mysql_error());
mysql_select_db($db);

$sql = "
    SELECT
        a.user_id,
        a.username,
        a.user_password,
        b.Room_Id,
        b.Room_IpAddy,
        b.Room_Port
    FROM
        nuke_users AS a,
        Rooms_Table AS b
    WHERE

a.user_id='"
.$user_id."'
    AND
        b.Room_Id='"
.$Room_Id."'
    "
;

$query = mysql_query($select);

if(!$res = mysql_query($sql))
{

trigger_error(mysql_error());
}

else
{
    $row = mysql_fetch_assoc($res);

// Maak de link op zoals ie geopend moet worden...

echo '<a href="$RenGamesOnline://?user_id=' . $row['user_id'] . '&amp;user_password=' . $row['user_password'] . '&amp;username=' . $row['username'] . '&amp;Room_Id=' . $row['Room_Id'] . '&amp;Room_IpAddy=' . $row['Room_IpAddy'] . '&amp;Room_Port=' . $row['Room_Port'] . '>hier je linktekst</a>';

}

?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dion

Herman

herman

15/10/2006 20:28:00
Quote Anchor link
Dion schreef op 15.10.2006 20:25:
haal dat RenGamesOnline eens weg. want dat roept toch niets op???
moet dat de url van jouw website worden? dan moet je er toch een $ voorzetten
en boven aan $RenGamesOnline = 'http://jouwurlhier.nl';

weet je iets van urls? ik denk dat je niet weet waar dit over gaat. dus zal ik het even uitleggen wat je dacht dat niets opleverde.

dit roept een client op die contact met de game server.
die roep je zo op in de url
dus niet een gewone link of een ftp adres maar een adres speciaal waar de client mee kan worden opgeroepen,, en dat doe je door xxxclient//

Dion

Dion

15/10/2006 20:30:00
Quote Anchor link
oh okeej:P

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

15/10/2006 20:33:00
Quote Anchor link
herman schreef op 15.10.2006 20:22:
ik krijg nu inbeeld het volgende te zien

<a href="RenGamesOnline://?user_id=&user_password=&username=&Room_Id=&Room_IpAddy=&Room_Port=>hier je linktekst

letterlijk zo geen link of niks

Heb je wel gecheckt op de GET waarden? Dus met isset?

Herman

herman

15/10/2006 20:34:00
Quote Anchor link
het is een ingewikkelde procedure .. dat weet ik.. en daarom heb ik deze site nodig om die link aan de gang te krijgen anders kan niemand komen spelen.
en eerlijk gezegd wordt ik echt gek van die die code
ik ken zat andere codes heb zoveel scripts verbouwd en aagepast ..
allemaal hadden ze een moeilijkheids graad. maar dit is de eerste script die ik via deze site helemaal uit niks had moeten maken.
ik heb gewoon niet genoeg ervaring om zelf precies in te zien wat er in een script wel thuis hoort en wat niet, als het on het aanroepen van db velden aangaat. en het doorgeven van die values mee in de link..
als ik dat begreep was ik al een heel end verder.. nu loop ik gewoon dik achter en loop ik vast op dit probleem

Robert Deiman

Robert Deiman

15/10/2006 20:35:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
<?php
    echo '<a href="RenGamesOnline://?user_id=' . $row['user_id'] . '&amp;user_password=' . $row['user_password'] . '&amp;username=' . $row['username'] . '&amp;Room_Id=' . $row['Room_Id'] . '&amp;Room_IpAddy=' . $row['Room_IpAddy'] . '&amp;Room_Port=' . $row['Room_Port'] . '">hier je linktekst</a>';
?>

En zo?

Herman

herman

15/10/2006 20:38:00
Quote Anchor link
al zou die link wel kloppen robert en beste jan,.,.( en nogmaals bedankt want dank zij jou en nog iemand is dit script uberhoupt zover gekomen..
nu even over de Get en insset functies.. ik was net het weekend bezig om te lezen over die functies..
eerder had ik Get gebruikt en hoorde dat het niet goed was.
je mag van me aannemen dat ik dit script al behoorlijk heb lopen verbouwen.
iedere keer met nieuwe verse iedeeen. maar ik denk dat niemand hem zou testen of gebruiken simpelweg omdat niet zoveel mensen een gaming site opzetten ..
dus als ik get of insset functie erin moet hebben.. graag maar hoe en waar

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

15/10/2006 20:41:00
Quote Anchor link
Je kunt een test doen bovenin je script:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
<?php
    if ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'GET') { // eigenlijk overbodig, want die is altijd true, geloof ik
        echo '<pre>';
        print_r ($_GET);
        echo '</pre>';
    }

?>

dan kun je zien wat er via de GET variabele meekomt.

Herman

herman

15/10/2006 20:51:00
Quote Anchor link
hmm hoe ik moet dat gebruiken?
ondertussen zie ik weer een link en nu zonder rare tags op het eind

rengamesonline:///?user_id=&user_password=&username=&Room_Id=&Room_IpAddy=&Room_Port=

dit zou toch inderdaad results moeten laten zien die zijn opgevraagd denk ik?

Robert Deiman

Robert Deiman

15/10/2006 21:00:00
Quote Anchor link
Ervan uitgaande dat je id's die je op wilt vragen getallen (kolom auto_increment) zijn, moet je de opvraag query eens aanpassen:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
$sql = "
    SELECT
        a.user_id,
        a.username,
        a.user_password,
        b.Room_Id,
        b.Room_IpAddy,
        b.Room_Port
    FROM
        nuke_users AS a,
        Rooms_Table AS b
    WHERE

a.user_id=".$user_id."
    AND
        b.Room_Id=".$Room_Id;

Herman

herman

15/10/2006 21:17:00
Quote Anchor link
zoals je ziet even letterlijk gecopieerd uit de db Room_id is idd auto_inc
die andere Room_number heb ik nu niet nodig, dat is voor de client zelf maar staat er wel bij dat weet ik

KEY `Room_Id` (`Room_Id`),
KEY `Room_Number` (`Room_Number`)
) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1 AUTO_INCREMENT=2 ;

==================

User id is dus ook auto incr. ook even letterlijk gecopieerd
KEY `uid` (`user_id`),
KEY `uname` (`username`),
KEY `user_session_time` (`user_session_time`)
) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1 AUTO_INCREMENT=

==========met die hierboven vermelde code robert. krijg ik errors in lijn 15 version for the right syntax to use near 'AND b.Room_Id=' at line 15
en in 35 waar instaat trigger_error(mysql_error()); wat dus die error zal aangeven lijkt me.
dus die AND
b.Room_Id=".$Room_Id; is dus fout Room_Id;

Joren de Wit

Joren de Wit

15/10/2006 21:45:00
Quote Anchor link
@herman: Ik heb het je in andere topics over dit probleem volgens mij ook al gevraagd, maar hoe kom jij aan die $user_id en $Room_Id die in je query staan?

Ik zie ze nergens eerder in je script voorkomen?

Herman

herman

15/10/2006 21:53:00
Quote Anchor link
hoi blanche.
ok dan maar gelijk alles uitleggen ,
alles bestaat uit 3 delen
een game server. de client en de nuke evo site
de nuke evo site heb ik dus gebruikt voor het laten inloggen van mensen .
diezelfde database gebruiken we nu ook voor de game consol
dus die kan zien welke speler er op dat moment aan het spelen is. en alle stats bij houden van die gespeelde games.

nu is het zo dat op zich het login gedeelte normaal bij game servers ingebouwd zit in de client..
bij ons dus niet,
maar de game server kan wel waarders lezen die een link zou aangeven..
vandaar dat we users_id gebruiken om een user te identiciren.
nu jij dat vraagt ,, heb ik dus het vermoeden dat die users_id helemaal niet nodig is.. en alleen de user_name en user_pwl

alleen hoe moest ik dat aangeven dat uit de table Nuke_users die 2 dingen eruit worden gehaald.. dus dacht ik met Id zal het wel goed zitten.. DUs niet blijkbaar.
zelfde geld dus ook voor die Room table.. daar moeten we 3 waarders uit halen,.,. en ook daar heb ik dus Room_id gebruikt wat dus waarschijnlijk dom en fout is.. .
de link op dit moment geeft dit aan
rengamesonline:///?user_id=&user_password=&username=&Room_Id=&Room_IpAddy=&Room_Port=
en het zou er zo uit moeten zien...
rengamesonline:///?Room_Id=spadestr1&Room_IpAddy=127.0.0.1&Room_Port=7001
iets in die geest..
en als het kan ook graag de user naam ertussen en de geheime pwl
die 2 heb ik even weg gelaten hier.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.