een ander soort poll

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

31/08/2004 10:36:00
Quote Anchor link
Als iemand van jullie Itunes kent...?
In Itunes kun je een nummer een rating meegeven van 1 t/m 5 sterren
Ik wil graag een soort van poll hebben die alleen vijf lichtere sterren laat zien en als iemand er met de muis overheen gaat en klikt krijgen ze hun echte kleur. dan moet die rating worden opgeslagen en mogen ze niet meer kunnen stemmen voor minstens 30 dagen.....de gemiddelde rating word dan in hele en derden van sterren weergeven

Als er iemand is die me dit script kan schrijven of een site weet waar je het kunt halen....

Alvast bedankt!

PHP hulp

PHP hulp

15/01/2025 13:47:10

Joris van Rooij

Joris van Rooij

31/08/2004 11:02:00
Quote Anchor link
ik weet niet of je dit realiseert, maar dit is enorm veel werk. Er is javascript nodig voor de mouseover, php voor de sql interface en html om het netjes bijmekaar te zetten. En bovendien is er te weinig info, 30 dagen, moet dat op IP, of gaat het na registratie... Dit is een leuk idee, maar bijna even ingewikkeld als "ik wil een website die dit en dit en dit en dit......" Ik denk dat je beter de losse modules hier kunt posten, dan kunnen we je beter helpen. Dit is een beetje onduidelijk zo. (trouwens, dit hoort eigenlijk onder het kopje "aanvragen")

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

31/08/2004 11:28:00
Quote Anchor link
@JoRRiZZa
Njah.. die JS, PHP en HTML valt op zich allemaal nog wel mee. Gewoon een hoop plaatjes waaruit je dmv PHP de goede moet kiezen (if-statement, switch-statement).
Die JS mouse-over trek je zo vanaf iedere website (of uit Dreamweaver).

Wat je zegt over de informatie klopt wel... Zeker over de manier waarop de TS wilt controleren wie wat heeft gedaan (waarop gestemd dus).

Elwin

31/08/2004 11:36:00
Quote Anchor link
Uit dreamweaver?
Hoe dan? :P

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

31/08/2004 11:42:00
Quote Anchor link
Uhm... Door een Rollover image in te voegen...

Afbeelding

Elwin

Dbr Br

Dbr Br

31/08/2004 11:43:00
Quote Anchor link
Rollover Image [woops hij was me voor]
Gewijzigd op 31/08/2004 11:43:00 door Dbr Br

31/08/2004 12:06:00
Quote Anchor link
Hebbie dat ook in MX2004?
Naja, lkkr boeiund eigenlijk maar toch :P

Alfred -

Alfred -

31/08/2004 12:11:00
Quote Anchor link
Mitch: ja :)
Insert -> Image Object -> Rollover images

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.