ehbo site

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Arno

Arno

21/07/2007 03:45:00
Quote Anchor link
Ik kan nog wel wat oefening gebruiken van het maken van layouts, maar ik heb dan ook geen enkele achtergrond in de IT.
Toch hoor ik graag jullie mening.......

www.ehbo-stabiel.nl/s2/index.html

Alleen met de ledenpagina loop ik nog wat mee te stoeien (ivm htmltop.php en htmlbottom.php uit PML van Jorik veranderd de layout iets)

De site is nog niet klaar, dus er moet nog een en ander verbeterd.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arno

PHP hulp

PHP hulp

14/03/2025 17:42:40

F. Tack

F. Tack

21/07/2007 04:55:00
Quote Anchor link
Wel, voor een beginner is het zeker een goed begin (ben ooit ook zo begonnen). Enigste wat ik wel zou doen is de text in je site aanpassen (vooral de font-style :))

Robert Deiman

Robert Deiman

21/07/2007 07:36:00
Quote Anchor link
@Arno

Het maken van een ontwerp heeft nog niet veel met ICT te maken vind ik (ja je moet een tekenprogramma een beetje kennen, maar grafisch werk blijft toch iets apparts vind ik. Je kan wel heel creatief zijn)
Ik merk dat je de layout hebt getekend, en deze hebt laten genereren naar HTML, dat klopt he? Tabellen worden tegenwoordig nietmeer voor layout gebruikt. Onderstaande 3 tutorials kunnen je iets op weg helpen om te beginnen met het maken van een layout "nieuwe stijl"

http://www.phphulp.nl/php/tutorials/8/327/

http://www.phphulp.nl/php/tutorials/8/331/

http://www.phphulp.nl/php/tutorials/8/332/

Het ontwerp zelf vind ik er overigens netjes en overzichtelijk uitzien.

- SanThe -

- SanThe -

21/07/2007 10:36:00
Quote Anchor link
Het menu is bijna niet te onderscheiden.
In eerste instantie zag ik het niet eens.

Arno

Arno

21/07/2007 17:40:00
Quote Anchor link
@ F. Tack; het font is gebaseerd op hetgeen dat ik in FF zie, in IE geeft dat een heel ander effect. Maar ik denk dat ik em idd beter naar een meer gangbaar type om kan zetten.

@ Robert: bedankt, ik zal deze nieuwe stijl gaan proberen, het is mij via de tuts opgevallen dat zulke sites er ontzettend opgeruimd uitzien, dit in tegenstelling tot de warboel van mijzelf. En idd; de layout is met photoshop gemaakt en omgezet.
(Was weeral een hele verbetering t.o.v. mijn eerste site)

@SanThe; Je hebt gelijk, ik was al van plan om ze iets lichter van kleur te maken.

Dit zijn in elk geval reacties waar ik een hoop mee kan!
Het is zowiezo een uitdaging om een meer modernere layout te maken.

- -

- -

21/07/2007 17:45:00
Quote Anchor link
Leuk, maar ik heb een opmerking: dit past voor geen meter bij EHBO. Ik zou eerst eens wat meer rood erin brengen, er zijn een paar grijze vlakken die je rood kan maken. Daarnaast zou het ook wel wat feller, schreeuweriger mogen. Dat past hier wel bij vind ik.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.