Excel in PHP
Hoi, ik had een vraagje:
Ik wilde excel tabellen in mijn website zetten. Nou had ik met phpnuke - content een nieuwe pagina aangemaakt. Daar wilde ik dan gewoon de html-code van het excel bestand invullen, maar als ik dan op OK klik krijg ik de volgende melding:
The html tags you attempted to use are not allowed
Wat moet ik doen zodat ik wel gewoon excel bestanden op m'n website kan krijgen?
Ik wilde excel tabellen in mijn website zetten. Nou had ik met phpnuke - content een nieuwe pagina aangemaakt. Daar wilde ik dan gewoon de html-code van het excel bestand invullen, maar als ik dan op OK klik krijg ik de volgende melding:
The html tags you attempted to use are not allowed
Wat moet ik doen zodat ik wel gewoon excel bestanden op m'n website kan krijgen?
PHP hulp
16/01/2025 00:56:33Rick
14/09/2004 12:46:00Mitch X
14/09/2004 12:46:00Rick
14/09/2004 13:09:00Mitch:
opslaan als ....... html ;)HTML code van het Excel bestand?
Verklaar je nader :)
dat je html dan een factor 100 groter is dan normaal dat maakt niet uit (nee dat is niet overdreven)
Mitch:
HTML code van het Excel bestand?
Het excelbestand sla ik op als html pagina. Vervolgens open ik deze pagina en dan bekijk ik de bron (de html-code) Deze code kopieer ik dan en die plak ik in de module. Vervolgens krijg ik dan de foutmelding.
Rick:
stop het in een database en laat het parsen door php
Euh.. ik ben echt een beginneling qua php, dus zou je dat wellicht uit kunnen leggen?
Eris -
14/09/2004 16:12:00Mitch X
14/09/2004 16:27:00Als het een HTML bestand is kun je daar toch gewo0n naar linken?
Het gaat volgens mij trouwens om tags als <html> omdat je die niet al in een script behoort te gebruiken.
Het gaat volgens mij trouwens om tags als <html> omdat je die niet al in een script behoort te gebruiken.