ExtCalendar 2

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rens Degenhart

Rens Degenhart

08/09/2011 20:47:23
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik in het juiste forum zit, mijn excuses als ik me vergis.

Wij gebruiken sinds kort ExtCalendar 2, nu is daar geen forum voor, helaas. Misschien dat hier mensen zijn die het ook gebruiken en me kunnen vertellen of het mogelijk is dat bezoekers van onze website, via een hyperlink terug kunnen keren naar de website?

Alvast bedankt

PHP hulp

PHP hulp

15/01/2025 00:27:15

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

09/09/2011 00:23:48
Quote Anchor link
Ik ken het programma zelf niet heb het net even snel gedownload het is allemaal PHP, dus je zit denk ik wel op het goede forum om je eerste vraag te beantwoorden.

Ik denk dat er wel een mogelijkheid zal zijn. Maar waar wil je de hyperlink precies hebben? Moet dat op een andere website zijn of hoe en wat?

Dus wil je gewoon zelf op je website een linkje plaatsen naar die website. Dat is sowieso wel mogelijk (mits de calender online staat).
Gewijzigd op 09/09/2011 00:24:35 door Bas IJzelendoorn

Rens Degenhart

Rens Degenhart

09/09/2011 17:26:02
Quote Anchor link
Hoi Bas,

Wij hebben een eigen website (www.hd-assendelft.nl) Niet pro, maar wel leuk, en daar gebruiken wij ExtCalendar om mensen te informeren. Vervelende is dat als ze op de kalender klikken er geen button, of hyperlink is die hun terug brengt naar de website, als ze de kalender bekeken hebben.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.