F1 fans + PHP kennis
Geachte lezers,
Ik ben op zoek naar F1 fans die alles op de voet volgen en veel kennis van PHP/MySQL bezitten. Dit vanwege het rebuilden van een huidige en nieuw op te zetten Formule 1 website. Bij interesse graag even mailen naar het bovenstaande emailadres. Alle hulp en kennis is welkom, tegen een leuke tegenprestatie.
Jan
Ik ben op zoek naar F1 fans die alles op de voet volgen en veel kennis van PHP/MySQL bezitten. Dit vanwege het rebuilden van een huidige en nieuw op te zetten Formule 1 website. Bij interesse graag even mailen naar het bovenstaande emailadres. Alle hulp en kennis is welkom, tegen een leuke tegenprestatie.
Jan
PHP hulp
16/01/2025 11:52:55Jan Vleugels
04/10/2004 22:57:00Mitch X
04/10/2004 23:01:00Jan Vleugels
04/10/2004 23:06:00Ik ben ook niet op zoek naar een reclamebureau. Ik zoek enthousiaste F1 fans om samen krachten te bundelen en de hobby op deze manier wat extra dimensie te geven. De reden dat ik het hier op het forum zet is omdat hier mensen rondlopen met de kennis van PHP/MySQL neem ik aan en die kennis heb ik niet en hier een grote groep mensen komt. Zoals gezegd is alle hulp welkom en graag even mailen.
Alfred -
04/10/2004 23:10:00LOL :p dream on, niemand kent hier php noch sql, wij zijn allemaal dom, en mitch is het opperhoofd...
En ik, ik ben de dorpsgek :p
En ik, ik ben de dorpsgek :p
Mitch X
04/10/2004 23:54:00Let maar niet op hem, hij is gek ;)
Ik ben het opperhoofd, kan ik u van dienst zijn?
Waterpijpje? Nee? Bind um aan de totempaal!!!
Medicijnman, doe je ding :)
Ik ben het opperhoofd, kan ik u van dienst zijn?
Waterpijpje? Nee? Bind um aan de totempaal!!!
Medicijnman, doe je ding :)