F1 fans + PHP kennis

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

04/10/2004 22:54:00
Quote Anchor link
Geachte lezers,

Ik ben op zoek naar F1 fans die alles op de voet volgen en veel kennis van PHP/MySQL bezitten. Dit vanwege het rebuilden van een huidige en nieuw op te zetten Formule 1 website. Bij interesse graag even mailen naar het bovenstaande emailadres. Alle hulp en kennis is welkom, tegen een leuke tegenprestatie.

Jan

PHP hulp

PHP hulp

16/01/2025 11:52:55

Jan Vleugels

Jan Vleugels

04/10/2004 22:57:00
Quote Anchor link
Interesse? Post hier of PM me!

Edited by BuNNY.
Gewijzigd op 04/10/2004 23:01:00 door Jan Vleugels

Mitch X

Mitch X

04/10/2004 23:01:00
Quote Anchor link
Waarom zet je het dan op het forum?
Tis hier geen reclameburo ofsow ...

Jan Vleugels

Jan Vleugels

04/10/2004 23:06:00
Quote Anchor link
Ik ben ook niet op zoek naar een reclamebureau. Ik zoek enthousiaste F1 fans om samen krachten te bundelen en de hobby op deze manier wat extra dimensie te geven. De reden dat ik het hier op het forum zet is omdat hier mensen rondlopen met de kennis van PHP/MySQL neem ik aan en die kennis heb ik niet en hier een grote groep mensen komt. Zoals gezegd is alle hulp welkom en graag even mailen.

Alfred -

Alfred -

04/10/2004 23:10:00
Quote Anchor link
LOL :p dream on, niemand kent hier php noch sql, wij zijn allemaal dom, en mitch is het opperhoofd...

En ik, ik ben de dorpsgek :p

Mitch X

Mitch X

04/10/2004 23:54:00
Quote Anchor link
Let maar niet op hem, hij is gek ;)

Ik ben het opperhoofd, kan ik u van dienst zijn?
Waterpijpje? Nee? Bind um aan de totempaal!!!

Medicijnman, doe je ding :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.