failed to open stream: Permission denied bij copiëren van jpg
captain cutlass
09/03/2011 23:15:25Hallo,
Ik probeer al een paar uur een jpg te copiëren via php. Ik zit op een lamp-server en heb de permissies van 2 folders volledig open gezet (777).
dit is mijn code:
ik krijg de volgende fout:
Warning: copy(/home/cutlass/domains/cutlass.be/public_html/rpg/wfrp/Acolyte+of+change.jpg) [function.copy]: failed to open stream: Permission denied in /home/cutlass/domains/cutlass.be/public_html/rpg/wfrp/image-handling/crop.php on line 76
Could not move the image
$oldfile zit in de folder waar dit script loopt(image-handling) Vreemd genoeg heb ik wel net een resize en crop in deze folder gedaan. De bedoeling is om een kopie in de folder /uploads/creaturepics/ te zetten.
Kan er iemand helpen?
Ik probeer al een paar uur een jpg te copiëren via php. Ik zit op een lamp-server en heb de permissies van 2 folders volledig open gezet (777).
dit is mijn code:
Quote:
$filename= '/home/cutlass/domains/cutlass.be/public_html/rpg/wfrp/uploads/creaturepics/';
$filename.= $critname;
$filename.= '.jpg';
$oldfile= 'crop.jpg';
copy("$oldfile" , "$filename")or die("Could not move the image");
echo("File moved.<br />");
$filename.= $critname;
$filename.= '.jpg';
$oldfile= 'crop.jpg';
copy("$oldfile" , "$filename")or die("Could not move the image");
echo("File moved.<br />");
ik krijg de volgende fout:
Warning: copy(/home/cutlass/domains/cutlass.be/public_html/rpg/wfrp/Acolyte+of+change.jpg) [function.copy]: failed to open stream: Permission denied in /home/cutlass/domains/cutlass.be/public_html/rpg/wfrp/image-handling/crop.php on line 76
Could not move the image
$oldfile zit in de folder waar dit script loopt(image-handling) Vreemd genoeg heb ik wel net een resize en crop in deze folder gedaan. De bedoeling is om een kopie in de folder /uploads/creaturepics/ te zetten.
Kan er iemand helpen?
PHP hulp
15/01/2025 00:54:09Jordi Kroon
09/03/2011 23:48:08De directory van de map moet chmod 777 zijn
Toevoeging op 09/03/2011 23:50:24:
Oh wacht dit heb je al gedaan :)
Toevoeging op 09/03/2011 23:50:24:
Oh wacht dit heb je al gedaan :)