[feedback] huispot.nl
Zojuist heb ik een nieuwe website gelanceerd. www.huispot.nl, een website gebouwd met PHP, html, Javascript, jQuery en Ajax.
Ik ben erg benieuwd wat jullie van de website en het systeem vinden. Het demofilmpje staat over 30-40 minuten online.
Korte uitleg
Met huispot.nl kun je met je huisgenoten makkelijk een digitale huisrekening bijhouden. Binnen 1 minuut heb je een account aangemaakt en kun je nieuwe huisbewoners aanmaken. Je hebt een duidelijk overzicht van je persoonlijke stand en je kan simpel bonnetjes toevoegen.
Alvast bedankt!
Quote:
Topic verplaatst naar site reviews.
SanThe.
SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Zelf Weten
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Yearupie Achternaamloos
Ziet er mooi uit!
CSS: 2 errors
@Paul
@Yearupie
Dank! De demo is nu aan het converten. Check www.huispot.nl/demo (hij pakt demo niet, maar die moet je er even achter zetten)
De template is deels gedownload, gratis CSS file. De buttons zijn zelf gemaakt en ook de techniek is zelf gescript.
Zelf Weten schreef op 17.02.2009 21:21:
Aan die errors werk ik nog, welke browser SanThe?
Errors hebben niets met de browsers te maken.
SanThe schreef op 17.02.2009 21:24:
Zelf Weten schreef op 17.02.2009 21:21:
Aan die errors werk ik nog, welke browser SanThe?
Weet ik, maar ik vraag me gewoon af in welke browser jij werkt / script / scrolt / etc...
€ 1,00 toegevoegd en de huisgenoten betalen allebei € 5,- ??
Zie plaatje...
Waarom kan je niet heel veel goed toevoegen?
En wat als je een stuk of 10 huisgenoten hebt, dan word die rij dus super lang en waar gaat hij dan verder?
Wel een plus is dat je die JS pop-up dingen zo hebt gemaakt dat ze niet te storend zijn.
Als je kijkt bij Hyves dan word je dood gegooid met die dingen en dan zijn ze ook traag en slecht gemaakt. TOP
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP
Geen phphulp/phphulp demo accountje?
Quote:
Is huispot.nl helemaal gratis?
Ja! Om deze dienst draaiend en gratis te houden, staan er enkele banners op de website. Je kunt ons helpen door af en toe op een banner te klikken. Zo kunnen wij er voor zorgen dat deze dienst voor altijd gratis zal blijven.
Ja! Om deze dienst draaiend en gratis te houden, staan er enkele banners op de website. Je kunt ons helpen door af en toe op een banner te klikken. Zo kunnen wij er voor zorgen dat deze dienst voor altijd gratis zal blijven.
Volgens mij mag dat niet...
Verder ziet het er mooi uit!
Ewlin, ik heb een demo account aangemaakt:
phphulp / phphulp
LET OP!!!
Zodra je iemand uitnodigt en het e-mailadres invult, wordt hij echt naar dat e-mailadres verstuurd!!!
Elwin schreef op 17.02.2009 23:07:
Ik weet dat het hoort in de icon, maar die van Updates ziet er een beetje onscherp uit door de rand.
Ik snap niet precies wat je bedoelt...
Citroen schreef op 18.02.2009 00:06:
Leuk idee en het ziet er leuk uit!
Quote:
Is huispot.nl helemaal gratis?
Klopt, ik zal het morgen weghalen. Maarja, zou jij er af toe op klikken? (A)
Gelieve Niet Bumpen: Herhaling:
Erg leuk idee! Even de demo bekeken en systeem ziet er functioneel uit! Ontwerpje ben ik niet zo heel erg weg van.. Icons zijn leuk, miss header iets aanpassen!
PHP, html, Javascript, jQuery en Ajax
Je hebt door dat de laatste 3 gewoon 'hetzelfde' (als in: alle 3 javascript) zijn?
edit: Shit, mooie postcount verknald! Was even vergeten dat ik die op 5000 wou laten staan. Bas doe eens lief terugzetten? :P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem Jan Z
Wat ik heb gedaan is 10000000000000000.00 gedaan, ik weet niet of je het weet maar jou script zet een . direct om in een , :)
en wat ik bedoel is dus dit:
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP
Haha Loran, nice! Ik zal er een maximum aan zetten. Header anders ja? Waar dacht je aan Bas? Haha, Willemjan, daar ga!
Dank alvast voor de feedback. Alles is welkom. Erg nice, mijn dank is groot!
Quote:
.............Wat is huispot.nl?.................
Met huispot.nl kun je met je huisgenoten makkelijk een digitale huisrekening bijhouden. Binnen 1 minuut heb je een account aangemaakt en kun je nieuwe huisbewoners aanmaken. Je hebt een duidelijk overzicht va...
Met huispot.nl kun je met je huisgenoten makkelijk een digitale huisrekening bijhouden. Binnen 1 minuut heb je een account aangemaakt en kun je nieuwe huisbewoners aanmaken. Je hebt een duidelijk overzicht va...
Hier even een mooi plaatje of functionele icon van maken ipv grote lap text. Dan ziet het er direct al wat netter en overzichtelijker uit.
Verder leuk idee. Zoiets heb ik ook voor ons eigen huis gemaakt toen wiebetaaldwat.nl niet goed beviel.
Veel plezier ermee!
Opzich een leuk idee, denk alleen dat je met die layout niet veel mensen zult trekken. Werk daar nog aan en het is gelijk al een stuk beter.