Filter machine uit MySQL

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Theo Klein

Theo Klein

09/07/2015 17:19:27
Quote Anchor link
Hoi,

Ik zit vast met deze webshop. Ik wil een filtermachine hebben waar klanten op basis van productkenmerken (prijs, maat etc) kunnen filteren en dan alleen die producten te zien krijgen die voldoet aan hun gefilterde criteria. Deze kenmerken zitten in MySQL tabellen.

Nu kwam ik op het idee om dit leuk met Ajax te doen...toen dacht ik misschien makkelijker met jQuery plugins via de website jQueryrain, maar heb echt geen idee hoe ik dit moet aanpakken en of zoiets uberhaupt mogelijk is.

Wie kan mij een beetje sturen met in welke richting ik moet zoeken? Want volgens mij kunnen de jQuery filter plugins niet echt gegevens uit MySQL tabellen halen, behalve HTML tabellen.

PHP hulp

PHP hulp

15/01/2025 22:58:42

Eddy E

Eddy E

09/07/2015 17:25:08
Quote Anchor link
jQuery kan wel via een (door jou op maat gemaakte) php-pagina openen.
Die php-pagina geeft dan de resultaten weer van mySQL.

Leesvoer:
- Ajax .get jquery
- php api for mySQL

Theo Klein

Theo Klein

09/07/2015 18:29:18
Quote Anchor link
Aha dank je wel. Ik lees dat jQuery alleen uit html tabellen een filtering kan maken. Hoe kan ik informatie uit mysql halen?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.