flash plattegronden

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jeffrey Tukker

Jeffrey Tukker

17/12/2010 10:34:28
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Misschien kunnen jullie mij vertellen waar ik moet beginnen met zoeken. of weten jullie toevallig goede tutorials of weten jullie een betere manier dan het maken in flash.

Waarschijnlijk kennen jullie allemaal de toepassing wel dat je via internet een plattegrond in kan richten van een nieuwbouwwoning. Ik studeer bouwkunde en heb als hobby het maken van sites. Nou wil ik voor een project op school plattegronden maken die men via het internet kan inrichten. Dit om mezelf het te leren en voor een goede beoordeling natuurlijk.

Heeft een van jullie een opzet waar ik verder mee kan of weten jullie een programma waar ik dit mee kan maken. Is dit makkelijk in flash en zoja waar begin ik mee? Ikzelf heb geen ervaring met flash ik kan wel php mysql en html en (css basis).

alvast bedankt, en een witte dag!

Jeffrey

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.