fonts in variabelen
bv
$name ='phphulp';
hoe kan ik dan in echo de kleur veranderen
bijvoorbeeld
echo "$name"
en dat op mijn scherm
<font color="FFFFFF">P</font>hphulp wordt weergegeven (zonder html tags, maar met die kleur natuurlijk)
ik weet dat het ietwat onduideliujk is, maatr wie kan me helpen?
zonder html kan niet of je moet xml gebruiken of je moet gd functies gebruiken
Gewijzigd op 26/08/2004 11:56:00 door St.Chessere
danku, maar dat wist ik al, zo zet je de hele variabele in een kleur, ik zou graag 1 letter van de variabele in een andere kleur hebben.
*{
color:#F00;
}
*:first-letter{
color:#FFF;
}
</style>
PS: werkt alleen in echte browsers, IE dus niet ;)
thx, maar als het door ie niet wordt ondersteunt zitik wel met probleem, mijn site is nl voor een groter publiek :/
In de laatste CiD staat namelijk ook een artikel over browsers en IE kwam daar weer 'ns als slechtste uit :P
FireFox was 1 van de (zoniet de) beste browser van dit moment :)
Edit: Als je het toch wil kun je substr() gebruiken...
Gewijzigd op 26/08/2004 13:15:00 door Mitch X
thx
Quote:
CiD? Staat daarvan het artikel online? Ik begin namelijk helemaal stront ziek te worden van dat vern**kte IE. Dat kan echt helemaal niets aan. Voor alles heeft MS wel een work-around bedacht... Als ze nou een goede browser bedachten....Pff als die mensen geen echte browser willen gebruiken dan is dat hun probleem.
In de laatste CiD staat namelijk ook een artikel over browsers en IE kwam daar weer 'ns als slechtste uit :P
Elwin
Gewijzigd op 26/08/2004 14:14:00 door B a s
Weet je wat windows ruled gewoon
Gelukkig is IE 6 al een stuk beter, maar in de bedoelde organisaties werken ze nog met IE 5.5 of lager... En die bakt echt van al het mooie helemaal niets...
Elwin