formulier met bijlage ...
hallo,
ik ben op zoek naar een werkend script waardoor ik simpel een bijlage kan mee sturen.
echter vindt ik er hier en daar maar deze werken niet of ik begrijp er geen snars van.
Ik zoek iemand die mij een script kant geven die ik in kan plakken tussen mijn html mail contact formulier.
Dus iemand die mij kan uitleggen van hoe ik de verwerking doe van een bijlage (waar bepaalde extensies kunnen geblokt worden) kan laten mee sturen in een reeds bestaand formulie rdie verwerkt wordt in een html mail.
Alvast heel hartelijk bedankt
Olivier
ik ben op zoek naar een werkend script waardoor ik simpel een bijlage kan mee sturen.
echter vindt ik er hier en daar maar deze werken niet of ik begrijp er geen snars van.
Ik zoek iemand die mij een script kant geven die ik in kan plakken tussen mijn html mail contact formulier.
Dus iemand die mij kan uitleggen van hoe ik de verwerking doe van een bijlage (waar bepaalde extensies kunnen geblokt worden) kan laten mee sturen in een reeds bestaand formulie rdie verwerkt wordt in een html mail.
Alvast heel hartelijk bedankt
Olivier
PHP hulp
21/01/2025 11:17:40Han eev
30/08/2005 18:59:00dat is dus een die niet werkt bij mij op de server en ik kan het nog niet herleiden tot één die werkt ...
Goed geprobeerd maar die had ik ook al gevonden
Goed geprobeerd maar die had ik ook al gevonden
Jelmer -
31/08/2005 10:01:00bijlage komt toe als geen bijlage ... ik bedoel hiermee, dat in de body een hele hoop tekens komen te staan (door de bijlage)