frameforward / shop include

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

18/08/2010 18:39:36
Quote Anchor link
Ik heb de volgende vraag:

Ik heb een url in de vorm van www.domeinnaam.nl/?ref=29&sxs=reseller&resellerid=6 en wil deze op een aparte domeinnaam of in een map op een domeinnaam includen op zo een manier dat www.domeinnaam.nl niet als url te zien is maar dat het zo lijkt alsof het geheel op de nieuwe domeinnaam loopt.

Hoe kan ik dat het beste doen?

RewriteEngine on

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteRule ^(.*)$ www.domeinnaam.nl/?ref=29&sxs=reseller&resellerid=6/$1 [P,QSA,L]

heb ik geprobeerd maar kon dan de site daarna niet meer openen.

Wie weet dus hoe ik dat met een frameforward en/of een htaccess file kan doen?
 
PHP hulp

PHP hulp

08/09/2024 02:41:47
 
Mark Beets

Mark Beets

18/08/2010 19:39:57
Quote Anchor link
Daniel, ben ook eigenlijk wel benieuwd of dat kan met, htaccess
Ik denk zelf dat je de oplosssing meer moet zoeken in html frameset of javascript.
Maybe heeft iemand anders ervaring .. instellen bij je host blijft het makkelijkste ;-)

Wel weet ik directforward doe je zo:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
#r=301 = moved permanently
#r=302 = moved temporarily(default)
RewriteRule ^.*$ http://www.google.nl/ [R=302,L]
 
Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

19/08/2010 15:37:43
Quote Anchor link
het zijn stukjes code die ik graag aan gebruikers van mijn systeem wil aanbieden.
Weet dat het met htacces moet kunnen, maar de vraag is of dat ook werkt met de manier waarop ik die url nu heb.

Toevoeging op 19/08/2010 15:39:27:

p.s. de bedoeling is dus echt dat de url van de nieuwe domeinnaam altijd in beeld blijft (ook als je ergens met de muis overheen gaat).

Systeem draait b.v. op www.bedrijfsnaam.nl en de gebruikers van het systeem moeten het dus onzichtbaar kunnen intergreren op www.hunnaam.nl www.websitenaam.nl enz.

Toevoeging op 19/08/2010 15:40:28:

frameset werkt niet, frames worden niet meer ondersteund in de laatste IE browsers en meesturen van php toevoegingen in de url leverd problemen op.
 
Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

24/08/2010 11:30:35
Quote Anchor link
niemand hier een antwoord op?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.