gd2? of javascript?
Marijn
07/03/2005 23:12:00Ik heb een panorama gemaakt van foto's..
Dit is samengevoegd tot 1 groote foto van 700 px hoog en +- 2600 px lang..
Nu wil ik een scroll script maken dat beweegd op de positie van de muis in het plaatje...
Nu is mijn vraag hoe kan ik dit het beste doen en heeft iemand hier een script voor?
En is het ook mogelijk om in de foto bijv hotspots te creeren als links?
Groeten Marijn
Dit is samengevoegd tot 1 groote foto van 700 px hoog en +- 2600 px lang..
Nu wil ik een scroll script maken dat beweegd op de positie van de muis in het plaatje...
Nu is mijn vraag hoe kan ik dit het beste doen en heeft iemand hier een script voor?
En is het ook mogelijk om in de foto bijv hotspots te creeren als links?
Groeten Marijn
PHP hulp
13/01/2025 07:15:50Willem Jan Z
07/03/2005 23:21:00Marijn
07/03/2005 23:47:00in dit geval gaat het om mijn eigen kamer..
Voor mijn studie moet ik een portfoliowebsite maken...
Om het zo persoonlijk mogelijk te maken heb ik de panorama van mijn kamer gemaakt en dan wil ik verschillende voorwerpen eruit objecten maken die links zijn..
erg ingewikkeld :P wel stoer als het werkt..
ps de afbeelding is te bekijken op..
www.lekker-bekken.nl/marijn1.jpg[/URL]
Voor mijn studie moet ik een portfoliowebsite maken...
Om het zo persoonlijk mogelijk te maken heb ik de panorama van mijn kamer gemaakt en dan wil ik verschillende voorwerpen eruit objecten maken die links zijn..
erg ingewikkeld :P wel stoer als het werkt..
ps de afbeelding is te bekijken op..
www.lekker-bekken.nl/marijn1.jpg[/URL]
Legolas
08/03/2005 08:46:00hotspots? misschien kun je beter de foto opbreken in kleine stukken. Maak gewoon een klein gd scriptje waarmee je er kleine blokjes vanmaakt (in handige bestandsnamen, en geef vervolgens het bouwscript mee in welke blokken links moeten :))
je kunt dat met blablapics doen.. kijk eens op www.paviljoen.nl daar staan ook wat panorama dingen op .. moet je wel ff goed zoeken ;o)
misschien kun je die code rippen..
misschien kun je die code rippen..