geen foutmelding bij php

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

29/08/2004 22:09:00
Quote Anchor link
hallo,
ik heb sinds kort php maar als ik nu een fout script maar krijg ik geen foutmelding in regelnummers, maar een wit scherm, als ik een fout script upload komt er wel te staan in welke regen zich de fout bevind.
Hoort dit zo of is het een verkeerde instelling, ik kon tot nu toe niks vinden...

PHP hulp

PHP hulp

15/01/2025 14:06:40

B a s
Beheerder

B a s

29/08/2004 22:18:00
Quote Anchor link
je kan geen php op je lokale machine openen, je moet hem idd eerst naar een server die php ondersteund uploaden en dan krijg je het script pas te zien..

als je phpdev oid hebt geinstalleerd dan moet je je bestandjes in je httpd map zetten en hem dan aanvragen via je lokale ip adres, of localhost.

als dit het antwoord is wat je niet verwachte, formuleer je vraag dan beter want ik zit maar wat te gokken..

Mitch X

Mitch X

29/08/2004 22:26:00
Quote Anchor link
Mss de error_reporting in PHP.ini aanpassen?

@ Bas, volgens mij krijg je geen wit scherm als je geen php hebt, je krijgt dan de code te zien

En ja, ik zit hier met mijn glazen bol ;)

John de Boer

John de Boer

30/08/2004 01:35:00
Quote Anchor link
Quote:
je kan geen php op je lokale machine openen, je moet hem idd eerst naar een server die php ondersteund uploaden en dan krijg je het script pas te zien..

Das niet helemaal correct!
Je kunt php ook local gebruiken via IIS.
Het enige wat je dan nog moet doen is PHP configureren zodat IIS .php-scripts herkent als .php zijnde.
wel de goeie informatie verschaffen he Bassie! :-p

Quote:
volgens mij krijg je geen wit scherm als je geen php hebt, je krijgt dan de code te zien

Dat is wel correct! :-D
Gewijzigd op 30/08/2004 01:40:00 door John de Boer

30/08/2004 11:18:00
Quote Anchor link
dit staat er in php.ini:

E_CORE_ERROR - fatal errors that occur during PHP's initial startup
; E_CORE_WARNING - warnings (non-fatal errors) that occur during PHP's
; initial startup
; E_COMPILE_ERROR - fatal compile-time errors
; E_COMPILE_WARNING - compile-time warnings (non-fatal errors)
; E_USER_ERROR - user-generated error message
; E_USER_WARNING - user-generated warning message
; E_USER_NOTICE - user-generated notice message
;
; Examples:
;
; - Show all errors, except for notices
;
;error_reporting = E_ALL & ~E_NOTICE
;
; - Show only errors
;
;error_reporting = E_COMPILE_ERROR|E_ERROR|E_CORE_ERROR
;
; - Show all errors
;
error_reporting = E_ALL

volgens mij goed.

Joris van Rooij

Joris van Rooij

30/08/2004 12:20:00
Quote Anchor link
Volgens mij is er dan iets in je <head></head> sectie fout, zodat hij de <body></body> niet leest. [GOKJE!!] probeer eens je pagina te openen in een editor met kleurtjes, zoals HAPedit, dan zie je vaak meteen waarom hij het niet doet.

30/08/2004 12:51:00
Quote Anchor link
nee daar ligt het niet aan, als ik een goed script heb ziet ie em wel

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.