gegevens uit de database lezen en........
ik zoek een scriptjuh dat als in de tabel members je healt dat staat in die tabel op 0 staat dat je dan bij het inloggen naar een pagina word gestuurt en dat er dan staat dat je dood bent en dat je dan uitlogt na 5 seconden. en weer op index.php terecht komt. en dat je dat dan op iedere speel pagina zet dus als je leven 0 is word je gelijk door gestuurt naar bijvoorbeeld dead.php en na 5 seconden naar index.php en uitgelogt bent
alvast hartelijk bedankt iedereen
Kun je nog eens een poging doen om te vertellen wat je wilt hebben?
Dat zie je toch?
......
ROFL... sorry dit moest even....(die nog nahikt van het lachen)
mafioso:
hallo
ik zoek een scriptjuh dat als in de tabel members je healt dat staat in die tabel op 0 staat dat je dan bij het inloggen naar een pagina word gestuurt en dat er dan staat dat je dood bent en dat je dan uitlogt na 5 seconden. en weer op index.php terecht komt. en dat je dat dan op iedere speel pagina zet dus als je leven 0 is word je gelijk door gestuurt naar bijvoorbeeld dead.php en na 5 seconden naar index.php en uitgelogt bent
ik doe een poging om dit te vertalen:
je wenst als ik het goed begrijp dat er gecheckt wordt of iemand actief is (true) of inactief is (false) en dat bij inactief hij door wordt verwezen naar een pagina (header) en vb:
Code (php)
1
2
3
4
5
2
3
4
5
<?php
session_start();
if(!isset($_SESSION['ID']))
{ header('location: index.php'); }
?>
session_start();
if(!isset($_SESSION['ID']))
{ header('location: index.php'); }
?>
Kom je zo al wat verder?
Groet, lissy
edit: typo want lissy is en blijft blond...
Gewijzigd op 15/10/2005 20:16:00 door Lissy Pixel
Je kan beter bij het inloggen zelf al checken of zijn/haar acount actief is... Kwestie van querie aanpassen.
Bij je select query: WHERE active = '1' toevoegen...
Voor als je nog meer vragen hebt over je spel (criminals...oid!!)
Lees aub dit een beetje door:
http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=4&id=2600&page=
Ik vind het echt heel knap Lissy. Dat zou ik er niet uit gehaald hebben.