Geld per uur [Opgelost]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

22/08/2009 12:14:00
Quote Anchor link
Aan de andere kant, jij werkt met Dreamweaver, zegt ook alweer genoeg. Ik stop met deze nutteloze discussie. Als jij denkt dat het beter is zonder cronjob, moet je het zelf weten ;-)
 
PHP hulp

PHP hulp

08/09/2024 05:40:41
 
Rens nvt

Rens nvt

22/08/2009 12:20:00
Quote Anchor link
Heet dit geld nog een ander doel? Bijvoorbeeld in rangen / statistieken? Zo ja, dan is het niet echt praktisch als iemand zijn geld pas geupdate wordt na een volgende keer inloggen... Je rangen kloppen dan namelijk nooit...

Als het puur alleen voor 1 gebruiker zichtbaar hoeft te zijn kun je het af zonder cron, maar anders niet. Ik heb geen ervaring met online cronjobs, maar misschien is dit iets? http://www.onlinecronjobs.com/
 
Matthias R

Matthias R

22/08/2009 12:33:00
Quote Anchor link
Yearupie schreef op 21.08.2009 21:49:
Matthias schreef op 21.08.2009 21:48:
/home/joost schreef op 21.08.2009 21:33:
Waar heb jij het nu ineens over ?

Edit::
Ow, over die CronJobs, deze oplossing is toch goed ??


maar dit is toch zeeeer belastend voor de server om voor elk lid een script 24/7 draaiende te houden...
praktisch onmogelijk dachti k altijd?


Heb jij een betere oplossing als je geen cronjob hebt?


ja...
Zoals ik zei
van server veranderen..
 
- Ricardo -

- Ricardo -

22/08/2009 12:42:00
Quote Anchor link
Chris Kortaan schreef op 22.08.2009 12:14:
Aan de andere kant, jij werkt met Dreamweaver, zegt ook alweer genoeg. Ik stop met deze nutteloze discussie. Als jij denkt dat het beter is zonder cronjob, moet je het zelf weten ;-)


Waar slaat het nou weer op dat het fout is om met dreamweaver te werken? Het scheelt veel tijd dus kan je goedkoper leveren aan klanten...

Probeer t eens voordat je oordeelt xD