Gezocht ervaren php scripter.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

07/11/2005 10:52:00
Quote Anchor link
Hallo,

iIk ben op zoek naar een ervaren php scripter die een website kan gaan scripten, het gaat hier om een msn website hier staat uiteraard een betaling tegen over!
Er moeten veel scripts in komen, onderandere, pagina script,avater script dat ik makkelijk avaters kan toevoegen, membersysteem, nieuwsbrief, en nog veel meer maar dat hoor je vanzelf wel:)

Heb je intresse stuur dan een mailtje met je leeftijd en je ervaring met php en hoeveel je er eventueel aan wilt verdienen.

Groetjes Joren Gouka.

PHP hulp

PHP hulp

15/01/2025 17:07:43

Jelmer -

Jelmer -

07/11/2005 12:46:00
Quote Anchor link
Even vanuit ethisch oogpunt:
Je snapt dat dat veel werk is, en dat zoiets al snel meer dan 500 euro gaat kosten. Heb je dat wel over voor een website waarvan er al tich van zijn? (Wilde zoek in google -> 4.3 miljoen resultaten)
Gewijzigd op 07/11/2005 12:47:00 door Jelmer -

07/11/2005 13:24:00
Quote Anchor link
Jelmer:
Even vanuit ethisch oogpunt:
Je snapt dat dat veel werk is, en dat zoiets al snel meer dan 500 euro gaat kosten. Heb je dat wel over voor een website waarvan er al tich van zijn? (Wilde zoek in google -> 4.3 miljoen resultaten)

Hey jelmer,

er zijn er meschien wel veel van maar hoeveel lopen er nou echt goed, 2/3 ?, ik ben van plan veel te promoten ik heb al een design, gemaakt door eversite.
dus ik denk dat ik er wel goed aan doe :)

Robert Deiman

Robert Deiman

07/11/2005 13:25:00
Quote Anchor link
Jelmer:

Er zijn al heel veel van dat soort sites, en omdat het veel werk is om ze te maken, kost dat nog al wat. Verder heb je volgens mij geen/ weinig rekening gehouden met onderhoud. Het is bij dat soort "dynamische" websites niet zo dat je er niets meer aan hoeft te doen wanneer het eenmaal werkt.

Robert Deiman

Robert Deiman

07/11/2005 13:30:00
Quote Anchor link
joren:

Hey jelmer,

er zijn er meschien wel veel van maar hoeveel lopen er nou echt goed, 2/3 ?, ik ben van plan veel te promoten ik heb al een design, gemaakt door eversite.

2/3 van 4,3 miljoen is nog altijd 1,43 miljoen. Dat is wel een heel groot aantal. Hoeveel geld zou je er eigenlijk voor over hebben. En hoe wil je dat geld terug gaan verdienen?
Hoeveel bezoekers denk je dagelijks te gaan trekken? Je zit wel met een limiet van je profider wat betreft bandbreedte per maand.

07/11/2005 13:48:00
Quote Anchor link
Robert:
joren:

Hey jelmer,

2/3 van 4,3 miljoen is nog altijd 1,43 miljoen. Dat is wel een heel groot aantal. Hoeveel geld zou je er eigenlijk voor over hebben. En hoe wil je dat geld terug gaan verdienen?
Hoeveel bezoekers denk je dagelijks te gaan trekken? Je zit wel met een limiet van je profider wat betreft bandbreedte per maand.

Ik denk dat het mijn zorg is hoe ik dat ga doen, ik vraag nu gewoon om een ervaren phper die dit wil doen, on toppic dus A.U.B

Lissy Pixel

Lissy Pixel

07/11/2005 14:06:00
Quote Anchor link
My two cents :

De tijd dat ik nog serieus op dergelijke oproepen reageerde ligt inmiddels achter me domweg omdat mijn ervaring was/is dat diegene die me benaderde voor een dubbeltje op de eerste rij wilden zitten of domweg via een achterdeur mij een sexsite wilden laten maken.

Lees goed ik zeg niet dat jij dit wenst of van plan bent maar....................de "goede ervaren" PHP'er zal hier niet op reageren omdat haar/zijn agenda barstensvol zit en hier geen tijd voor heeft.

Nu kan je zeggen ohhhhh jouw reactie doet me niets want in jouw denkpatroon daargaan jij reageert dus je bent geen goede en/of ervaren PHP'ster wat moet ik ermee?
=============>Niets!!

Zoals ik begon het zijn slechts mijn gedachtes en uitleg :-0)

Jelmer -

Jelmer -

07/11/2005 14:23:00
Quote Anchor link
Je kan ook naar freelancesites op internet gaan of marktplaats-achtige sites om daar je aan te melden en je werkje aan te bieden. Ik denk dat daar meer "nuttige" reacties zullen komen, aangezien dit meer een site is voor hobbieisten, niet voor mensen die werk zoeken (ervaring met dit soort topics)

Marien xD

Marien xD

07/11/2005 14:37:00
Quote Anchor link
kijk even op www.tbforum.nl
Daar helpen ze je wel verder

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.