[gezocht] Iemand die meekanhelpen php

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pascal

Pascal

05/02/2007 22:03:00
Quote Anchor link
Ik zoek iemand die mee kan helpen op www.gamerookie.nl
het is de bedoeling dat de site een voledige metamaforse krijgt.
Maar het moet wel in de trant blijven van wat het is.
Prijs is onderhandelbaar.
 
PHP hulp

PHP hulp

06/10/2024 15:26:19
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

05/02/2007 22:06:00
Quote Anchor link
Ieder topic hier dient aan een aantal/paar simpele eisen te voldoen. Iets meer tekst en uitleg is zeker welkom. Wat bedoel je met metamorfose? Moeten er systemen geschreven worden? Of alleen een layout? En waar moet dat in geintergreerd worden? Een ander belangrijk punt is dat jij een richtprijs moet noemen, niet andersom.

* Werkzaamheden
* Functie eisen
* Wat jij biedt (contract / freelance)
* In geval van freelance, noem een richtprijs!
* Naam / bedrijfsnaam en contact informatie (bijv. een e-mail adres)
 
Pascal

Pascal

05/02/2007 22:13:00
Quote Anchor link
Alleen de layout moet verandert worden maar er kan ook iets aan het systeem worden gewerkt , maar de main target is de layout.

Werkzaamheden; Tja.. de meehelpen de layout aantepassen.
Eisen; Je moet in ieder geval css en html kunnen en een beetje PHP
Ik bied; Freelance
de richtprijs; iets van 60 euro ligt aan hoe goed je kunt programmeren.

Contact; [email protected]
GameRookie.nl
 
Leo

Leo

05/02/2007 22:21:00
Quote Anchor link
Programmeren is iets anders als Designing/Slicing/Basing, onthoud dit ;)
 
Pascal

Pascal

05/02/2007 22:23:00
Quote Anchor link
ja maar miscien kan iemand er een coole script bij proppen ofsoo,
niet dat ik veel weet ofsoo,
want ik kan designen en scripten maar beide op gevordede n00b nivo
 
Tom Beuckelaere

Tom Beuckelaere

14/02/2007 16:04:00
Quote Anchor link
Ik heb zonet een mailke gestuurd naar uw yahoo adres
 
ArendJan

ArendJan

14/02/2007 16:32:00
Quote Anchor link
60 euro is echt te weinig voor een compleet re-design. Voor een redelijk bedrag wil ik wel.
 
Tom Beuckelaere

Tom Beuckelaere

19/02/2007 17:14:00
Quote Anchor link
Helaas, ik heb geprobeerd maar het is zeer moeilijk om met deze persoon te werken. Ik snap wel dat iedereen ergens moet beginnen. Maar als men nog niet weet wat een database is of de gebruiker of ftp,dan kan ik niet helpen. Mss meer geluk bij iemand anders.
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

19/02/2007 17:35:00
Quote Anchor link
Tom, niet iedereen is van alle markten thuis. Als jij geld wilt verdienen leg je toch uit wat FTP of een database is. Desnoods stuur je een verwijzing naar Wikipedia met een korte mededeling dat daar meer info te vinden is.

Elwin
 
Colin aaaaaaa

Colin aaaaaaa

19/02/2007 17:48:00
Quote Anchor link
Ach... Ik wil wel helpen. Ik hoef niet zoveel geld... Ik wist niet dat ze tegenwoordig zoveel geld boden ^^

Anyway, ik help je wel. Ik hoef echt niet zoveel geld. Ik vind €30 ofzo wel genoeg. Minder mag altijd ^^

Als je per se zoveel uit wil geven, mag dat natuurlijk ook ;)
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

19/02/2007 18:04:00
Quote Anchor link
@colin
vergeet niet hoeveel werk er wel niet inzit om een layout goed te maken in css te proppen er mooie divs van te maken en dan wss ook nog het script integreren..
maarja als je het voor 30 doet :P
veel succes dan maar
 
Colin aaaaaaa

Colin aaaaaaa

19/02/2007 18:13:00
Quote Anchor link
Maakt mij niks uit... Wat moet ik met al dat geld ^^
 
M Ypma

M Ypma

19/02/2007 18:19:00
Quote Anchor link
@colin
wat een mentaliteit, mensen als jij zullen er ook moeten zijn misschien, maar als iedereen zoals jij zou zijn zou de markt verschrikkelijk op ze gat liggen en bedanken wij je niet zo vriendelijk.
In werk zit moeite en moeite dient gewaardeerd te worden (in de vorm van geld) als men zich vrijwillig laat onderwaarderen, waar moet het dan heen met de IT wereld.
Een beetje brutaal zijn is echt niet verkeerd, een klant wil iets goeds, dan mag daar voor betaald worden. Het prijsje is dan niet alleen een waardering maar ook een zekere rechtmatige garantie voor de klant dat hij goed werk mag verwachten
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door M Ypma
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

19/02/2007 18:20:00
Quote Anchor link
nouja het is carnaval en k heb er nu 3 dagen opzitten en van die 60 euro red k nog net mooi een avondje :P
 
Nick Mulder

Nick Mulder

19/02/2007 18:24:00
Quote Anchor link
@colin: 30 euro is extreem weinig, 60 is prijsje voor mensen met wat minder ervaring... zeker voor een complete redesign zal een gemiddelde van ong. 150-200 euro minimaal gevraagd gaan worden, uiteraard afhangend van de complexiteit van de website.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nick Mulder
 
Leo

Leo

19/02/2007 18:26:00
Quote Anchor link
Als het niets word Pascal, ben ik geintresseerd in eventuele overname van het domein, natuurlijk tegen een mooie prijs :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.