Gezocht: PHP / web ontwikkelaar (m/v)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Robert Deiman

Robert Deiman

05/11/2008 09:51:00
Quote Anchor link
@Rens en Wes

Het is inderdaad moeilijk om mensen te vinden die zonder extra stimulans al de moeite willen nemen om verder te leren en zichzelf verder te ontwikkelen. Als er al een gebied is dat zichzelf in razend tempo ontwikkeld is het wel de ICT en dan ook voor een groot deel de onine ict. Eigenlijk is het wel raar dat in de ICT wereld ook zo weinig mensen vanuit zichzelf willen blijven leren, terwijl het eigenlijk wel nodig is. Wanneer je constant op de hoogte blijft van veranderingen, en constant een uurtje per week (misschien iets meer, maar misschien ook wel iets minder) bijleert dan blijf je met gemak bij. Alleen grote veranderingen moet je je dan nog in verdiepen, maar die zijn niet zo vaak en het kost dan ook niet zoveel tijd je daarin bij te scholen.

Juist online adverteren is een goedkope manier om reclame te maken, zeker ten opzichte van Tv/ Radio en gedrukte media. Daarnaast is ook het effect van online advertering goed meetbaar. Er zitten dus heel veel voordelen aan en het is gemakkelijk experimenteren of veranderingen aanbrengen. Dat is (1 van) de reden(en) waarom er nog steeds zoveel php ontwikkelaars worden gezocht.


Ik werk zelf nu bijna een half jaar bij een klein Internetbureau en dat bevalt me heel goed. Ik ben aangenomen als programmeur, maar (ik ben ook aan het afstuderen daar) als ik afgestudeerd ben ga ik me ook laten bijscholen als ontwerper/ tekenaar.
 
PHP hulp

PHP hulp

08/09/2024 03:36:48
 
Rens nvt

Rens nvt

05/11/2008 09:58:00
Quote Anchor link
Ik ben nu zelf zo'n 10 jaar actief bezig met PHP, en daarvoor nog een kleine 6 jaar met andere talen. En mijn ervaring is echt: als je niet uit eigen initiatief wilt leren, en niet jezelf wilt ontwikkelen, dan kom je nergens...

Is ook erg frustrerend om hier op het forum soms te zien hoeveel mensen verwachten dat anderen wel even een antwoord geven op een vraag, zonder zelf echt diep in de stof te gaan zoeken... Die mensen lopen zoveel kennis mis :(
 
Robert Deiman

Robert Deiman

05/11/2008 10:09:00
Quote Anchor link
Goed, we gaan nu wel erg offtopic, het was eigenlijk een vacature topic, maar daar lijkt het nu totaal niet meer op.. Wat ik bedoelde met mijn vraag is of je al die kennis al paraat moet hebben voor je de sollicitatie in gaat.

Wanneer je bijv. ook van 1 van die dingen weinig kennis hebt, maar wel duidelijk te kennen geeft dat je je daarin wil verdiepen, maak je dan nog kans? Dat kan jullie een bult extra sollicitanten opleveren denk ik.
 
- wes  -

- wes -

05/11/2008 10:15:00
Quote Anchor link
Deiman,

Als je toont het wel te willen kunnen is dat geen probleem. Aldoende leert men, het is alleen niet de bedoeling dat ik nog iemand moet leren te programmeren of goed iets met css op te bouwen.

Wat duidelijker?
 
- wes  -

- wes -

11/11/2008 17:29:00
Quote Anchor link
Bescheiden trapje omhoog
 
Han eev

Han eev

11/11/2008 18:51:00
Quote Anchor link
Nog steeds denk ik dat het moeilijk is om mensen te vinden hier op PHPHulp die dat niveau bezitten en ook al fulltime kunnen werken ;) De meesten van PHPHulp zitten nog op school, meestal nog middelbaar.

Maar goed, eindelijk een keer een sollicitatie in de buurt, haha :)
 
- wes  -

- wes -

12/11/2008 12:27:00
Quote Anchor link
Ik zit hier nu ook en ik post ook wel es hier (al nu minder tot bijna niet meer) , dus het kan wel :)
 
Jacco Engel

Jacco Engel

12/11/2008 12:30:00
Quote Anchor link
+1
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

12/11/2008 12:40:00
Quote Anchor link
Han schreef op 11.11.2008 18:51:
Nog steeds denk ik dat het moeilijk is om mensen te vinden hier op PHPHulp die dat niveau bezitten en ook al fulltime kunnen werken ;) De meesten van PHPHulp zitten nog op school, meestal nog middelbaar.


Valt mee hoor, pgFrank en ik werken beide voor hetzelfde bedrijf. En zo zijn er meer jongens die perfect passen binnen wat ze zoeken.
 
John Cena

John Cena

24/11/2008 16:20:00
Quote Anchor link
@Wes en Jacco,

Ik ben zelf een Dedemsvaarter, zit opt moment bijna tegen over jullie te werken, alleen, ook ik zit nog op school. Wat voor mij wel een optie is, is om bijvoorbeeld op zaterdag te komen werken.

Let wel, ik ben niet de persoon uit jullie vacature, maar ben wel een gevorderde PHP'r

Contact kan via PM of mail.

Chilion
 
Robert Deiman

Robert Deiman

24/11/2008 16:31:00
Quote Anchor link
En iik ben nu bezig met afstuderen bij een (ander) webbureau. Eigenlijk is het nu al een fulltime baan en dat blijft ook zo. Er zijn hier zeker ook veel jonge(re)n(s) die op MBO/HBO zitten of die bijna klaar zijn op dat niveau.
Alleen vraag ik me af of het gemiddelde PHPhulp publiek wel op het niveau zit dat jullie vragen, maar: Nooit geschoten is altijd mis..

@arjan
Hebben jullie dan ook een overzeese locatie?
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

24/11/2008 16:35:00
Quote Anchor link
Robert_Deiman schreef op 24.11.2008 16:31:
@arjan
Hebben jullie dan ook een overzeese locatie?


Sinds ik op vakantie ben gegaan heeft Frank mijn stokje overgenomen, hij woont en werkt dus weer in Nederland. Ik zal uit privacy overwegingen geen locatie geven maar ik ontvang volgens mij zijn wireless netwerk hier...
 
- wes  -

- wes -

24/11/2008 16:46:00
Quote Anchor link
@ Robert, inderdaad :) Ik ben zelf ook gewoon begonnen te programmeren, opleiding zegt per definitie niet zoveel, vandaar ook dat ik graag zie wat iemand echt kan, ipv een papiertje waar het op staat. Maargoed reageer en wie weet...

@ Chillion , volgens mij ben je hier al eens geweest voor een site met een webwinkel kan dat? Je naam komt me zo bekend voor ... :)
Ik zal het hier in de groep gooien, laat ik je zo spoedig mogelijk weten!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - wes -
 
John Cena

John Cena

24/11/2008 16:58:00
Quote Anchor link
Wes, helemaal goed. Ik ben op het moment werkzaam bij Hak4t Facilities, als dat je iets meer zegt.

Ik ben echt niet de allerbeste allertijden, maar ik kan best aardig programmeren, al zeg ik het zelf :)

Chilion
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

24/11/2008 17:01:00
Quote Anchor link
Zoeken jullie over drie en een half jaar weer zo iemand?
Dan ben k namelijk klaar met m'n studie =þ

Had me op zich wel leuk geleken, maar t zit er nog niet op.
 
- wes  -

- wes -

24/11/2008 17:15:00
Quote Anchor link
Chillion,

Moet je helaas mededelen dat we toch iemand zoeken die we voor 40uur door de weeks kunnen inzetten.

Hakvoort ken ik wel ja, redelijk veel domeinnamen in ons beheer :) Je was toen met Mark hier geweest dacht ik toch... ik was die lange ;)

Bedankt voor je reactie iig, wellicht als je klaar bent met je studie, zelfde voor nico ..

groet!

wes
 
John Cena

John Cena

25/11/2008 08:18:00
Quote Anchor link
Helemaal goed wes, 40 uur zit er opt moment niet in, of jullie moeten snachts ook open zijn ;)

Succes met zoeken verder dan :)
Ik was er inderdaad met Mark, jij bent de directe collega van Edwin denk ik dan? :)

Chilion
 
- wes  -

- wes -

02/12/2008 12:19:00
Quote Anchor link
bumpen zonder morsen
 
Bas Visscher

Bas Visscher

04/12/2008 01:27:00
Quote Anchor link
hmm,
40 uur red ik niet,
misschien is dit iets voor de toekomst.
Ik doe nu hbo windesheim zwolle informatica 1e jaar.

ben bezig met html, php, mysql, javascript........
 
- wes  -

- wes -

09/12/2008 10:53:00
Quote Anchor link
Laatste bump


@phpnoobie, sja we zoeken over een aantal jaar ook vast nog wel medewerkers dus...
 

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.