Goede anti-ddos

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Koen Hollander

Koen Hollander

09/07/2013 13:58:53
Quote Anchor link
Hallo PHPhulp,

Ik ben nu al 2 keer slachtoffer geweest van een dos aanval, nu ben ik het echt een zat!

Wie weet een anti-dos die zelfstandig en goedkoop is, en natuurlijk ook al het ongewenste verkeer buiten de deur houd?
Gewijzigd op 09/07/2013 14:01:39 door Koen Hollander

PHP hulp

PHP hulp

01/03/2025 05:11:04

Marvin H

Marvin H

09/07/2013 14:45:19
Quote Anchor link
Koen, er is niks te doen tegen een D-Dos, uiteindelijk is elke computer/verbinding of dergelijke om zeep te helpen... ook al gooi je er miljoenen euro's tegenaan. Als een bank al issues heeft met Ddos aanvallen, en overheden moeite hebben om dergelijk tegen te gaan ... dan gaat het ons als 'gewone' mens echt niet lukken...

TJVB tvb

TJVB tvb

09/07/2013 14:59:56
Quote Anchor link
Heb je zelf een vps/server? Dan kun je met firewalls de zwakke ddos aanvallen misschien nog afslaan. Maar als je verbinding vol loop heeft dat ook geen zin.
Anders moet je provider het oplossen.

Het is net als een afhaal restaurant, jij kunt zorgen dat de nep klanten die alles alleen vertragen meteen wegsturen (je firewall en alles wat daar bij zit) of alles nog efficiënter maken (je scripts) Maar als de weg naar je restaurant vast staat waardoor ze niet bij je kunnen komen (je netwerk) dan moet je meestal bij je provider zijn.

Ceasar Feijen

Ceasar Feijen

09/07/2013 15:25:07
Quote Anchor link
Wat je zou kunnen proberen is Cloudflare (DNS). Is gratis en beschermt tegen DDOS.
https://nl.cloudflare.com/features-security

Marvin H

Marvin H

09/07/2013 15:45:13
Quote Anchor link
Ceasar Feijen op 09/07/2013 15:25:07:
Wat je zou kunnen proberen is Cloudflare (DNS). Is gratis en beschermt tegen DDOS.
https://nl.cloudflare.com/features-security

Dit principe gaat ook niet helpen, als je verbinding eenmaal vol is dan is hij vol... of je nou een backbone van 100Gb/s heb of niet. Een kleine Ddos kan je nog wel tegenhouden, maar indien er een heel botnet allemaal requests naar je stuurt loopt ook gewoon de backbone vol en heb je niks aan cloudflare

- Pepijn  -

- Pepijn -

09/07/2013 17:59:05
Quote Anchor link
Ik ben zelf ook wel eens slachtoffer van een DDoS geweest, niks tegen te doen. Ik werd met 160gb/s geboot..

Cloudflare zal dan heus niet helpen..
Enkel afwachten werkt.

Koen Hollander

Koen Hollander

09/07/2013 18:09:47
Quote Anchor link
Bedankt voor jullie meningen/blikken/tips m.b.t. DDoS. Jammer dat het niet tegen te houden is... Valt dat wel aan te klagen?

- Pepijn  -

- Pepijn -

09/07/2013 18:11:11
Quote Anchor link
Niet echt, is het een DOS (met 1 ip en 1 pc) of DDoS (random ips en random pcs)

Koen Hollander

Koen Hollander

09/07/2013 19:14:21
Quote Anchor link
Het zijn DDoS aanvallen, sorry

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.