goedkope domeinnamen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Developer Full Stack

Functie omschrijving Full Stack Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer voor een bedrijf in de regio Nijkerk. Je maakt in deze functie onderdeel uit van een groeiend team met een goede ambitie waarbij eenheid, betrokken en overtreffen de belangrijkste kernwaardes zijn. Het bedrijf werkt volgens de AGILE/SCRUM methode, wat je o.a. terug vindt in de tweewekelijkse sprints, retrospectives en een daily standup. Je takenpakket bestaat uit: Bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een Saas applicatie; Bijdragen aan de innovatie van het bedrijf en hun klanten; Het ontwikkelen op de laatste technologie van

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

PHP Laravel Ontwikkelaar

Functie omschrijving Weet jij alles over Laravel en krijg je energie van het developen van software hiermee? Laat het weten want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch voor klein bedrijf welke softwareoplossingen maakt voor hun klanten. Jouw taken hierbij: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Documentatie schrijven over applicaties. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein bedrijf. Er werken circa 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end

Bekijk vacature »

Als Front-end developer samenwerken met de beste c

Functie Momenteel zijn we voor één van de projecten bij hun key partner, een voorloper in de energiesector, op zoek naar gedreven Front-end developers. Ze nemen de lead in dit project en werken uitsluitend met vooruitstrevende technologieën. Ze verwachten dat de technologie die hier wordt ontwikkeld uiteindelijk door veel meer grote corporates, in verschillende sectoren zal worden toegepast. Dit is dan ook een heel uitdagend project om aan mee te gaan werken. Het team bestaat o.a. uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

App Developer

Samen werken aan een gezonder Nederland en toekomstbestendige zorg voor iedereen. Dat is de impact die jij kan hebben als App Developer bij VGZ. Wil jij een bijdrage leveren aan een maatschappij waarin iedereen zich thuis voelt? Bekijk dan de vacature. Uit onderzoek van Computable is VGZ verkozen tot ‘beste niet-ICT werkgever voor ICT’ers van Nederland’ Hoe ook jij het verschil maakt Als App developer werk jij aan het belangrijkste communicatiekanaal van VGZ, namelijk de App! Als App developer bij VGZ maak je onderdeel uit van een van onze App-teams. Met een goede mix van kennis en ervaring zet je

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als C# ontwikkelaar ben jij de spin in het web bij deze organisatie. Jij begeleidt en traint de field engineers die bij de klanten machines leveren en installeren. Daarnaast ondersteun jij de field engineers als zij bij de klant vastlopen bij het installeren van de machine m.b.t. software matige vragen. Jouw doel is dan ook om de technische kennis van de field engineers door middel van training zoveel mogelijk uit te breiden. Dit om ervoor te zorgen dat zij zelfstandiger software matige problemen kunnen oplossen. Ook ben jij verantwoordelijk voor het bedenken van software oplossingen voor klanten en dit

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Medior/senior PHP ontwikkelaar E-commerce

Functie Het software development team bestaat momenteel 5 scrum teams . Ieder team heeft een eigen SCRUM Master en eigen tester. Zij werken voornamelijk in PHP en met hun eigen geschreven framework wat Symfony based is . Jij bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het interne softwaresysteem en alle projecten die daar omheen lopen. Alles wat jij ontwikkelt, wordt direct toegepast en uitgerold (wereldwijd). Dit maakt jouw werk tastbaar en uitdagend! Een greep uit jouw werkzaamheden: Toevoegen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten Logistieke software ontwikkelen voor intern gebruik Tientallen gigabytes aan data inzichtelijk maken Altijd op zoek gaan naar

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT Informatica diploma in ontvangst mogen nemen? Of heb je een aantal jaar ervaring als Software Developer en ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Goirle zijn wij op zoek naar een junior/medior Back-end Developer met affiniteit met MS Acess. Samen met een vooruitstrevend team ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL en affiniteit met MS Acess. Je bent klantvriendelijk en flexibel ingesteld en vindt het leuk om klanten te

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

13/07/2015 13:46:00
Quote Anchor link
FF serieus, waarom niet gewoon via Transip dan kan je alles instellen ...
voor iets duurder.. ;)

PHP hulp

PHP hulp

12/11/2024 21:24:43

Randy vsf

Randy vsf

13/07/2015 13:47:11
Quote Anchor link
Rickert Bombaklats op 13/07/2015 13:46:00:
FF serieus, waarom niet gewoon via Transip dan kan je alles instellen ...
voor iets duurder.. ;)

Versio bied dezelfde opties, maar dan goedkoper ;)

Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/07/2015 13:50:31
Quote Anchor link
@SanThe

>> Als de data die tussen de server en de client heen en weer gaat prive/geheim is gebruik je https.

Maar een gebruikersnaam en wachtwoord is toch ook privé zou je denken?

Toevoeging op 13/07/2015 13:51:21:

@Rickert

>> FF serieus, waarom niet gewoon via Transip dan kan je alles instellen ... voor iets duurder.. ;)

Ik wil dus overstappen met m'n domeinen naar Versio ;)

Toevoeging op 13/07/2015 14:28:58:

Nog een andere vraag:

Als ik een SSL certificaat neem op het hoofddomein, dan is alles binnen dat hoofddomein toch beveiligd en kan ik alles via https aanroepen? Dus als ik een certificaat neem op www.mijndomein.nl dan kan ik dus gewoon https://www.mijndomein.nl/foo https://www.mijndomein.nl/bar https://www.mijndomein.nl/foo/bar enzovoorts aanroepen toch?
Gewijzigd op 13/07/2015 14:29:24 door Ozzie PHP

- SanThe -

- SanThe -

13/07/2015 14:31:04
Quote Anchor link
Volgens mij wel.
Je http moet je dan wel doorsturen naar https.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/07/2015 14:42:30
Quote Anchor link
Oké ... want ik zat te denken ... Plesk heeft z'n webmail dus standaard op webmail.domein.nl staan. Je kunt dit via een template schijnbaar ombouwen zodat ie reageert op domein.nl/webmail. Echter, Plesk zelf maakt dan in het adminpanel nog steeds gebruik van de webmail.domein.nl link.

Dus nu dacht ik ... als ik nou de template aanpas naar domein.nl/webmail dan zou ik dus met 1 ssl certificaat ook de webmail kunnen beveiligen. Correct?

En als ik dan straks die subdomeinen werkend heb, dan zou ik nog steeds een a-record kunnen maken naar webmail.domein.nl. In de code (via php) kijk ik dan of het subdomein "webmail" is, en als dat zo is, dan roep ik domein.nl/webmail aan.

Goed idee?

- SanThe -

- SanThe -

13/07/2015 14:52:51
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 13/07/2015 14:42:30:
In de code (via php) kijk ik dan of het subdomein "webmail" is, en als dat zo is, dan roep ik domein.nl/webmail aan.

Dat doe je in vhosts van Apache.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/07/2015 14:59:47
Quote Anchor link
Ja nu je het zegt. Wellicht kan ik zelfs nog wel gewoon een subdomein aanmaken in Plesk die ik dan laat forwarden naar die andere URL! :-)

E vH

E vH

13/07/2015 15:50:08
Quote Anchor link
"Ik zit met een probleem. Ik host een VPS bij STRATO. Dat bevalt goed. Ik bestel daar ook mijn domeinnamen, maar je kunt daar (standaard) geen subdomein voor instellen."

volgens deze link zou je bij Strato gewoon A records moeten kunnen aanmaken.

Dus ik zie het probleem niet zozeer?
Fysiek maak je de subdomein op je server... die A record link je naar het ip van je website en je bent klaar.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/07/2015 23:32:46
Quote Anchor link
Elmar, ik kan alleen voor het hoofddomein een A-record instellen. Niet voor een subdomein. Daarom komt webmail.mijndomein.nl dus niet aan bij mijn server.

- SanThe -

- SanThe -

13/07/2015 23:38:28
Quote Anchor link
Een subdomein krijgt ook een A record.
Denk aan www.

Koen Hollander

Koen Hollander

13/07/2015 23:45:03
Quote Anchor link
Versio is van harte aan te raden, zoals je in een voorgaand bericht al aangaf.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/07/2015 23:52:39
Quote Anchor link
>> Een subdomein krijgt ook een A record.

Maar SanThe, ik kan geen subdomein instellen.

>> Versio is van harte aan te raden, zoals je in een voorgaand bericht al aangaf.

Ja, ik hoop echt dat het een goede keus is.

- SanThe -

- SanThe -

14/07/2015 00:07:42
Quote Anchor link
Maar wel een A record.
Dan heb je toch een subdomein.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2015 00:11:39
Quote Anchor link
Maar ik zeg al de hele tijd dat ik alleen een A-record voor het hoofddomein kan invullen. Niet voor een subdomein :-/

- SanThe -

- SanThe -

14/07/2015 00:17:58
Quote Anchor link
Maar dat IS een subdomein.

Domein: santhe.nl
A-record: webmail
Subdomein is dus webmail.santhe.nl
Gewijzigd op 14/07/2015 00:19:41 door - SanThe -

Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2015 00:27:01
Quote Anchor link
Maar bij mij staat er dus bij de A-record standaard ingevuld:

mijndomein.nl

[ ].[ ].[ ].[ ]

En tussen die haakjes kan ik dan een IP-adres invullen.

Echter, "mijndomein.nl" kan ik niet wijzigen. Zodoende kan ik dus geen subdomein aanmaken. Snap je?

Ivo P

Ivo P

14/07/2015 00:31:10
Quote Anchor link
staat er niet ergens 'subdomein toevoegen'?

Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2015 00:36:46
Quote Anchor link
Nee. Je kunt alleen een subdomein toevoegen als je de domeinnaam aan het vps-pakket koppelt. Het niet kunnen aanmaken van een subdomein was nou net de reden van dit topic ;)

E vH

E vH

14/07/2015 10:30:08
Quote Anchor link
Aangezien we niet weten om welke domeinnaam het gaat.... anders hadden we kunnen meekijken....

Maar goed:
als je A record een * heeft dan zie ik geen probleem.
Als je een CNAME record kunt aanmaken, dan ben je er ook.

Kun je beide niet... direct weg verhuizen... ben zelf zeer content over TransIP :-)

Edit:
"Je kunt alleen een subdomein toevoegen als je de domeinnaam aan het vps-pakket koppelt."

Kan ik bij STRATO ook zelf mijn DNS-instellingen wijzigen?
Ja, bij STRATO heeft u in alle domeinregistratiepakketten de mogelijkheid vanuit de klanten-login DNS-instellingen te beheren.

Kwestie van hoe je het leest, even contact opnemen met strato lijkt mij als je het niet wilt weg verhuizen ;-)
Gewijzigd op 14/07/2015 10:36:17 door E vH

Randy vsf

Randy vsf

14/07/2015 11:07:53
Quote Anchor link
Elmar vH op 14/07/2015 10:30:08:
Aangezien we niet weten om welke domeinnaam het gaat.... anders hadden we kunnen meekijken....

Maar goed:
als je A record een * heeft dan zie ik geen probleem.
Als je een CNAME record kunt aanmaken, dan ben je er ook.

Kun je beide niet... direct weg verhuizen... ben zelf zeer content over TransIP :-)

Edit:
"Je kunt alleen een subdomein toevoegen als je de domeinnaam aan het vps-pakket koppelt."

Kan ik bij STRATO ook zelf mijn DNS-instellingen wijzigen?
Ja, bij STRATO heeft u in alle domeinregistratiepakketten de mogelijkheid vanuit de klanten-login DNS-instellingen te beheren.

Kwestie van hoe je het leest, even contact opnemen met strato lijkt mij als je het niet wilt weg verhuizen ;-)

Ik zou zeggen registreer zelf snel een domein daar voor 36 cent. probeer het dan zelf.
En deel je bevindingen hier met ons :)

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.