[GZ] Web Scripter voor Gaming-Site

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

06/04/2005 17:25:00
Quote Anchor link
Beste mensen,

Sinds kort zijn we met een paar man op het idee gekomen om een site te beginnen over gaming.

De naam is Fus!on_Gam!ng.

We hebben al iedereen die meehelpt aan de site, het enige wat we NIET hebben is een Web Scripter.

Normaliter zouden diegenen die dit lezen PHP kennen, misschien zelfs nog andere dingen. Daarom vroegen wij ons af of één van jullie misschien zin had om ons te helpen met
Fus!on_Gam!ng.

We hopen echt dat we reactie krijgen, jullie zijn onze laatste hoop!

Interesse? Mail dan naar [email protected] of voeg me toe op msn!

Alvast bedankt voor de interesse!

N-Fantasy

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2025 10:01:34

DaeDaluz

DaeDaluz

06/04/2005 17:27:00
Quote Anchor link
Je zal wat preciezer moeten zijn, en zoals bij alle aanvragen zal dit niet gratis gaan zijn ;)

Bij het preciezer zijn, wat moet er gemaakt worden?
etc.

06/04/2005 17:29:00
Quote Anchor link
Een site waar de mensen van de crew zelf nieuws, reviews, previews etc. kunnen toevoegen.

Liefst gratis...

DaeDaluz

DaeDaluz

06/04/2005 17:32:00
Quote Anchor link
Er zullen weinig mensen zijn die gratis dat werk erin willen steken, en als ik het goed begrijp wil je dus een site maken... maar je hebt geen mensen die dat kunnen?

waarom zou iemand een site gaan bouwen, en dat dan andere mensen daar admin kunnen gaan spelen?

06/04/2005 17:38:00
Quote Anchor link
Maar die personen mogen ook helpen met de rest van de site hoor..

Iedereen probeert het, maar niemand kan het.

06/04/2005 17:49:00
Quote Anchor link
Als iemand mij het zou kunnen leren...

Sytze Loor

Sytze Loor

06/04/2005 17:53:00
Quote Anchor link
voor 10 euro per uur heel graag, maar ja... gaan jullie de mensen betalen die dat gaan doen?

DaeDaluz

DaeDaluz

06/04/2005 17:53:00
Quote Anchor link
Er staan genoeg boeken hierzo op phphulp, koop/leen er 1 en lees dat. want dat iemand fftjes php aan je leert zit er niet in :)

06/04/2005 17:57:00
Quote Anchor link
Nee..

Is er niemand die dat kent en heel graag een gaming-site zou willen helpen en er dan ook bijkomen.

Als je zo'n boek leest, ken je het dan? Hoelang doe je er ongeveer over om dat te leren?

Jelmer -

Jelmer -

06/04/2005 18:20:00
Quote Anchor link
Ligt eraan of je de potentie hebt, de intresse.

Probeer ook eens wat standaard C(ontent)M(anagementS(ystem)s
* Mambo
* Nucleus
* Overzicht
Na, eigenlijk veel te veel werk om ze op te sommen, probeer deze query in google eens.

06/04/2005 22:17:00
Quote Anchor link
Morgen probeer ik het eens uit.. Jammer dat niemand echt wil helpen.

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

06/04/2005 23:50:00
Quote Anchor link
Ik snap dat nooit, deze vragen... Ze hebben iedereen al die meehelpt aan de site, maar nog geen scripter. Wat heb je dan wel? Met 'iedereen' een lay-out gemaakt?

Elwin

Arend a

Arend a

07/04/2005 00:58:00
Quote Anchor link
Content, my dear elwin, content.. :)

Wat mij betreft liever een html 3.0 zonder turbo css, photoshop flicks en strakke flash animaties maar wel met nuttige dingen te zeggen, dan een lege site waar de layout van aan te passen is - en je zelf nog meer leegte kan creeeren!

Maargoed, jarri, misschien is het nuttig om eens te plaatsen wat je verwacht - wat je te bieden hebt, en je ambities van je project zijn. Misschien zelfs wat je al gemaakt hebt.

Als mensen al vrijwilligerswerk willen doen, doen ze dit vrijwel altijd voor eits wat ze tof vinden - en iemand die gaming-site roept met een semi-stoere naam kan toch nauwelijk de kwalificatie 'tof' krijgen? :)

07/04/2005 08:15:00
Quote Anchor link
De naam staat niet per se vast hoor..

Op dit moment is iedereen bezig op Tripod, Freewebs, Frontpage etc.

Dit doen we voor een lay-out te zoeken.

Maar wij kunnen er niets van, dat geef ik toe.

Hoe bedoel je, ambities? En te bieden?

We hebben wel al www.neoseeker.com als sponsor en ook enkele emailadressen van Nintendo.

Dus deze persoon die de site maakt kan daarna nog steeds verderdoen en zal daar dan heel waarschijnlijk een game of meerdere voor krijgen.

Jarri

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

07/04/2005 08:59:00
Quote Anchor link
Arend:
Content, my dear elwin, content.. :)
Ja, daar dacht ik in eerste instantie ook aan. Maar na de vorige reactie twijfel ik zelfs daar aan.

Elwin

07/04/2005 09:00:00
Quote Anchor link
Hoe bedoel je Elwin?

Arend a

Arend a

07/04/2005 09:04:00
Quote Anchor link
Quote:
Tripod, Freewebs, Frontpage

Zulke termen hier gebruiken is als vloeken in de kerk.

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

07/04/2005 09:16:00
Quote Anchor link
Jarri:
Hoe bedoel je Elwin?
Als je niet eens kunt vertellen wat je met je website wil bereiken (je ambities) moet je je afvragen of je wel de moeite moet nemen om deze ambities na te streven.

En daardoor ga ik ook al twijfelen wat jullie nou met allen hebben gedaan tot nu toe (een template zoeken?) en of jullie niet gewoon een 'sukkel' zoeken die jullie makkelijk aan een werkend systeem helpt.

Elwin

07/04/2005 10:36:00
Quote Anchor link
We willen zoals elke gaming-site, nieuws brengen, reviews, previews etc.

Maxim

Maxim

07/04/2005 10:45:00
Quote Anchor link
K als je iemand nodig hebt kan ik altijd wel helpen, maar niet gratis natuurlijk. En is het niet origineler dat je je eigen layout maakt i.p.v. een template te gaan downloade?
anyway stuur ff een mailtje @ [email protected]

Mitch X

Mitch X

07/04/2005 14:00:00
Quote Anchor link
Sommige threads snap ik niet helemaal :)
Enfin, ik heb al weg ervaring met het maken van een gamerssite, http://www.gamestar.be, maar er mag best wat tegenover staan.

Bijv. hebben jullie contacten zodat games gratis/voor heel weinig kunnen komen, ook voor de release ( anders mist het preview gedeelte ;) ), contacten dus.
Je kunt wel iets willen, maar het moet ook kunnen :)

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.