Help: meerdere pagina's met zelfde producten in webshop oscommerce!
Marleen Vossebeld
17/02/2011 18:11:06Ik heb in mijn webshop artikelen geplaatst.. (wat natuurlijk vrij logisch is ), maar nu toont hij meerdere pagina's met dezelfde producten! Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Ik ben echt een leek op dit gebied dus als iemand mij het in jip en janneke taal uit zou kunnen leggen dan zou dit fijn zijn!
Zie http://www.kralenkiosk.nl/index.php?cPath=63_86_96
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Zie http://www.kralenkiosk.nl/index.php?cPath=63_86_96
Alvast bedankt voor jullie hulp!
PHP hulp
13/01/2025 10:34:32Heb je ook relevante code. Want tot zover is het echt gissen en kijken in glazen bollen.
Ik gok dat je OS Commerce behoorlijk verouderd is (en Superglobals-variabelen missen), en raad je liever aan om over te stappen op Magento.
Ik gok dat je OS Commerce behoorlijk verouderd is (en Superglobals-variabelen missen), en raad je liever aan om over te stappen op Magento.
Gewijzigd op 17/02/2011 18:22:15 door - Ariën -
Marleen Vossebeld
17/02/2011 18:44:02Geen code helaas, ik kwam er bij toeval achter! Ik zie het dus alleen op de site zelf en zoals je ziet is daar geen foutmelding! Hoe zou ik daar achter kunnen komen?
Door eens te zoeken welke code voor de paginering zorgt. Dat weten wij niet zomaar.
Maar ik denk dat je er beter aan doet dan over te stappen op een nieuwere webshop, want aangezien deze erg verouderd is, zal het dweilen worden met de kraan open om het werkende te houden.
Maar ik denk dat je er beter aan doet dan over te stappen op een nieuwere webshop, want aangezien deze erg verouderd is, zal het dweilen worden met de kraan open om het werkende te houden.
Gewijzigd op 17/02/2011 18:52:50 door - Ariën -
Marleen Vossebeld
17/02/2011 23:17:02Beste Aar,
Ik heb helaas op dit moment niet de (financiele) middelen om een nieuwe site op te zetten. Daarom probeer tot die tijd het maar op deze manier op te lossen...tis even nie anders! Ik hoop dat nog iemand met een oplossing komt!
Ik heb helaas op dit moment niet de (financiele) middelen om een nieuwe site op te zetten. Daarom probeer tot die tijd het maar op deze manier op te lossen...tis even nie anders! Ik hoop dat nog iemand met een oplossing komt!