Hoe maak je zelf een fotoalbum?
Hallo, wie kan mij helpen bij het aanmaken van een foto album. Ik zal ff zeggen zoals ik denk dat het moet.
1) Tabel aanmaken
2) De aangemaakte tabel "zoeken" om er plaatjes in te zetten.
Zo ongeveer denk ik dat het gaat.. alleen de code :S .. wie kan me helpen!
Vr. Groet
Geert
1) Tabel aanmaken
2) De aangemaakte tabel "zoeken" om er plaatjes in te zetten.
Zo ongeveer denk ik dat het gaat.. alleen de code :S .. wie kan me helpen!
Vr. Groet
Geert
PHP hulp
15/01/2025 23:01:07Marien xD
12/12/2005 13:41:00Willem Jan Z
12/12/2005 13:58:00Jelmer -
12/12/2005 14:50:00zenphoto.org
edit: geen voorbeeld (kuthost die ik heb!)
(onaangepaste bron, dus installeren en klaar:)
edit: geen voorbeeld (kuthost die ik heb!)
(onaangepaste bron, dus installeren en klaar:)
Gewijzigd op 12/12/2005 14:51:00 door Jelmer -
duh .. ben bezig met PHP te leren alleen kom er zelf niet helemaal uit ... :'( maar easyphpalbum ez proberen...
Geert
Geert
Je legt de drempel veeel te hoog. Begin met iets kleins.
Dit is net zoals met een eerst helicopter op het WTC proberen te landen. Dat lukt niet in één keer(nou, uhm, sind 9/11 nu wel, maar das een ander verhaal), dus dan probeer je steeds, en steeds meer, doe je ervaring op en dan lukt het.
Dit is net zoals met een eerst helicopter op het WTC proberen te landen. Dat lukt niet in één keer(nou, uhm, sind 9/11 nu wel, maar das een ander verhaal), dus dan probeer je steeds, en steeds meer, doe je ervaring op en dan lukt het.
Willem Jan Z
13/12/2005 00:52:00Beetje krom voorbeeld, ik zou als ik jou was niet 20 keer proberen op een gebouw te landen... Dan wordt je in 1 keer aangenomen door Osama...
Eric Cartman
13/12/2005 10:21:00Lissy Pixel
13/12/2005 10:36:00Heren heren dit is een serieuze vraag :-P
Enfin er zijn wel leuke scriptjes te vinden hier op de site voor een fotoalbum en vind je het hier niet dan weet ik voor de 100% dat er eentje is bij mij die ook nog werkt :-)
Verder voor leren van PHP.... ook hier op de PHPhulp site vind je geweldige tutorials.
Nu is het zo dat je ze wel door moet lezen en dan ook wat maken anders gaat het niet lukken.
Suc6 lissy
Enfin er zijn wel leuke scriptjes te vinden hier op de site voor een fotoalbum en vind je het hier niet dan weet ik voor de 100% dat er eentje is bij mij die ook nog werkt :-)
Verder voor leren van PHP.... ook hier op de PHPhulp site vind je geweldige tutorials.
Nu is het zo dat je ze wel door moet lezen en dan ook wat maken anders gaat het niet lukken.
Suc6 lissy
Ik ben al ver met gastenboek en met database, dus heb al een begin, nu wou ik dus graag een fotoalbum maken.
Geert
Geert