Hoe moet ik dit oplossen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Sander Bons

Sander Bons

07/10/2004 19:20:00
Quote Anchor link
Ik heb een site over busreizen naar evenementen, deze bussen stoppen op meerdere plaatsen (elke plaats verschillend).

heb 2 databases:
events -> alle gegevens van de evenementen
event_locations -> de verschillende locaties.

Hoe kan ik er nou voor zorgen dat een feest gekoppeld word aan meerdere locaties?
Heb tot op dit moment alleen nog maar met 1 database gewerkt en kom er echt niet uit.

mvg Sander

PHP hulp

PHP hulp

16/01/2025 14:50:39

Mitch X

Mitch X

07/10/2004 19:24:00
Quote Anchor link
Je bedoelt tabellen neem ik aan?
Je kan achter FROM door een comma gescheiden, meerdere tabellen kwijt :)

Sander Bons

Sander Bons

07/10/2004 19:28:00
Quote Anchor link
nee zijn echt databases los van elkaar:

EVENTS:
id, name, date, img

EVENT_LOCATIONS:
loc_id, loc_name

Nu wil ik bijv event #01 reizen doet naar 3 verschillende locaties. en bijv event #02 naar 2 verschillende locaties, nu is mijn vraag hoe ik dat ongeveer voor elkaar krijg.

Mitch X

Mitch X

07/10/2004 19:33:00
Quote Anchor link
Wel tabellen dus :)
Een database bevat tabellen.
id, name etc zijn geen tabelnamen neem ik aan :)

Door achter from meedere tabellen te selecteren :)

Sander Bons

Sander Bons

07/10/2004 19:36:00
Quote Anchor link
oke excuses :S

zal het anders proberen uit teleggen:
heb deze pagina:

http://www.2-dance.com/travel/test/event_info.php?p_id=1

Hier word dus event Awakenings opgeroepen, in het midden staan 3 locaties (IJsselstein // Nieuwegein // Utrecht).

Dit is dus per feest verschillend en wil ik dus dmv php uit de database halen is nu nl html.

maar hoe kan ik nou verschillende locaties koppelen aan een event?

Mitch X

Mitch X

07/10/2004 19:45:00
Quote Anchor link
Je zal ze via een veld moeten koppelen zodat je zoiets kan maken ->
SELECT * FROM `events`, `event_locations` as `loc` WHERE `event.veld` = `loc.veld`

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.