HTTPS

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP developer (Laravel/Vue.js)

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Back End Developer

As a Back End developer at KUBUS you will be developing the (web) application and services of BIMcollab. You have a focus on the back end of our software, for which we mainly work with C# and .NET. We use a full-stack approach, which means that in addition to the back-end, you will also help with other parts of the code. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact

Bekijk vacature »

Traineeship IT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in één van de 5 IT teams van dit bedrijf. Jullie werken op basis van interne klantprojecten aan voornamelijk webapplicaties. Dit betekent dat jij continu uitgedaagd wordt en veelal met verschillende soorten projecten bezig bent. Het gave is dan ook dat jullie als team samen bekijken welke technieken het beste passen bij het project waar jullie verantwoordelijk voor zijn. Zo kan het zijn dat jij als .NET developer gaat werken aan een project, maar dat jullie als team liever gebruik maken van Haskell of F# om de klus te klaren.

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Medior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

Java Developer / Sociaal domein

Dit ga je doen Nieuwbouw en doorontwikkeling; Beheer en wanneer nodig onderhoud; Bijdrage leveren in het functioneel- en technisch ontwerptraject; Analyseren van productie verstoringen; Meedenken over vernieuwingen en verbeteringen. Hier ga je werken De organisatie waar jij komt te werken focust zich op software development met een maatschappelijk tintje. De afdeling software ontwikkeling bestaat uit vijf verschillende scrum teams, met allen hun eigen focus gebied. Zo zijn er een aantal teams die zich focussen op specifieke applicaties, maar is er ook een team gericht op projecten. Binnen de organisatie staat innovatie en kwaliteit voorop. Een aantal applicaties draait nog op

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. Je gaat als Full stack developer aan de slag en gaat

Bekijk vacature »

Applicatiebeheerder/ Ontwikkelaar

Dit ga je doen - Verantwoordelijkheid dragen voor het complexe applicatielandschap; - Schakelen met eindgebruikers en leveranciers; - Verdeling in werkzaamheden tussen dagelijks beheer ontwikkelen; - Het analyseren van de behoeften van gebruikers en het vertalen hiervan naar functionele specificaties voor de applicaties; - Actief bijdragen aan het leveren van passende oplossingen voor het applicatielandschap. Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de regio van Amsterdam is een van de meest toonaangevende mediaorganisaties in Nederland. Door de organisatiecultuur krijg jij veel ruimte om initiatief te nemen en zelfstandig aan het werk te gaan. Samen met het IT team zorg

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Front-end developer (React)

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »
Mitchel V

Mitchel V

20/05/2010 19:55:07
Quote Anchor link
Damens en Heren.

Hoe maak ik een HTTPS website?
En hoe krijg ik de officieel certificaat?

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 07:09:27

Synaps Framework

Synaps Framework

20/05/2010 20:16:31
Quote Anchor link
Aanschaffen bij je hosting

Robin van der Vliet

Robin van der Vliet

20/05/2010 20:44:34
Quote Anchor link
En dat kost dacht ik geld (best veel).
Maar wat heb je eraan.

20/05/2010 21:13:59
Quote Anchor link
Voor webwinkels bijvoorbeeld is het wel goed, persoonsgegevens e.d.
Het is heel veel veiliger dan gewoon http...
Gewijzigd op 20/05/2010 21:14:30 door

Jelmer -

Jelmer -

20/05/2010 21:49:44
Quote Anchor link
Volgens mij zijn die certificaten niet eens zo heel duur. Ligt eraan waar je hem koopt, wie je root authority is. Je moet je certificaat wel zo nu en dan vernieuwen. (1x in de 5 jaar staat mij bij? Weet niet precies.)

Prijs ligt meestal van de "features" af. Hoeveel domeinen, subdomeinen, garantie, sleutelgrote. Maar volgens mij kan je al een certificaat krijgen vanaf ong. 30 euro. Google maar eens op ssl certificaten.
Gewijzigd op 20/05/2010 21:50:13 door Jelmer -

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

20/05/2010 21:57:13
Quote Anchor link
Het prijsverschil zit volgens mij voornamelijk in de garantie voor de bezoeker van de website met het certificaat. Mijn hostingpartij schreef mij ooit dit op de volgende vraag: wat houdt de garantie bij de certificaten precies in?
Quote:
De garantie is als volgt:
Indien een bezoeker van de website gedupeerd wordt op een door Comodo uitgegeven certificaat kan die bezoeker (dus niet de eigenaar van het certificaat!) verhaal halen bij Comodo en Comodo aansprakelijk stellen.

Als je het mij vraagt stelt het dus niets voor.

Willem Jan Z

Willem Jan Z

21/05/2010 01:49:49
Quote Anchor link
Op mijn werk hadden toevallig onder de lunch hier ook een hele discussie over.
De bedragen variëren enorm, dat hangt inderdaad af van de garantie die de partij geeft, zoals Elwin ongeveer te horen kreeg, is de bezoeker 'verzekerd' door het certificaat, vaak is er dan een bedrag per transactie aan verbonden, hoe hoger dat bedrag, hoe duurder je certificaat.

Aanvragen is waarschijnlijk het handigst via je hosting bedrijf, zelf aanvragen kan bijvoorbeeld bij http://www.rapidssl.com/
Via je hosting heb je wat meer zekerheid, en het gaat wat makkelijker, zelfs met het aanvragen van certificaten kan je al fouten maken: let bijvoorbeeld op verschil in www.domain.ext en domain.ext, in lang niet alle gevallen heb je met 1 certificaat beide gevallen gedekt, tenzij je Wildcard koopt.

Oid T

Oid T

21/05/2010 06:41:04
Quote Anchor link
Let wel op dat je hostingpartij dit moet ondersteunen! Vaak heb je voor een SSL verbinding een eigen IP-adres nodig, en zoals je misschien wel weet worden deze steeds schaarser.

Mijn advies: Regel dit via je/een hostingpartij!

Chris -

Chris -

21/05/2010 09:08:52
Quote Anchor link
Karl:

Ik denk dat je dit een beetje "verkeerd" formuleert. Een website met SSL is niet perse veiliger. Wat wél veiliger is, is de verbinding zelf. Deze wordt ge-encodeerd verstuurd en het is daarom moeilijker voor "sniffers" (die zich in onder andere trojans/viruses kunnen verbergen) uit te lezen wat er precies wordt verstuurd.

Dit zegt echter niets over de beveiliging van de website zelf, en dat is iets wat veel mensen zich nog steeds niet realiseren. Ik heb het namelijk al meerdere keren meegemaakt dat een bedrijf naar mij toe kwam, "claimde" dat ze veilig waren maar bleken gevoelig te zijn voor zowel XSS- en SQL-Injection, als directory traversal. Bij een XSS-injectie valt de schade mee omdat direct wordt verteld dat er data onge-encrypteerd wordt verstuurd, maar de meeste gebruikers zullen drukken op "ok" in plaats van annuleren. Want ja, er staat natuurlijk wel https in de URL ;-)

Ik zal niet zeggen dat SSL geen toegevoegde waarde heeft, maar voor sommige websites is het totaal nutteloos. De reden dat sommige websites SSL gebruiken is omdat ze zich dan veilig voelen. Maar zolang je website zelf niet veilig is, kun je de SSL net zo goed achterwege laten....

21/05/2010 09:38:12
Quote Anchor link
Chris:
Karl:

Ik denk dat je dit een beetje "verkeerd" formuleert. Een website met SSL is niet perse veiliger. Wat wél veiliger is, is de verbinding zelf. Deze wordt ge-encodeerd verstuurd en het is daarom moeilijker voor "sniffers" (die zich in onder andere trojans/viruses kunnen verbergen) uit te lezen wat er precies wordt verstuurd.
(...)

Euh, waar lees jij dat ik zeg dat het systeem van de webwinkel beter is. Ik zeg alleen dat het bij webwinkels beter is, want daar heb je vaak gegevens die je niet zo maar op straat wilt hebben. Je hebt een beveiligde verbinding, daarom is het beter dan http.
Heb het alleen maar over de verbinding.

Edit: Leuk 'ik ben zo goed in hacken' praatje trouwens.

Oid:
Let wel op dat je hostingpartij dit moet ondersteunen! Vaak heb je voor een SSL verbinding een eigen IP-adres nodig, en zoals je misschien wel weet worden deze steeds schaarser.(...)

IPv6.
Gewijzigd op 21/05/2010 09:41:41 door

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.