hulp script
M.v.g
Gewijzigd op 21/02/2006 09:14:00 door Everzz
De helft van de mensen op PHPhulp zullen nu geen idee hebben waar je het over hebt.
omdat het andere topic gesloten is, ps dit is neit hetzelfde, want ik moet nu met formulieren werken, en niet met dat wat in vorige topic staat, ik moet nu zorgen, dat ik een formulier krijg, wat je kunt invullen, vervolgends weer een formulier, en dan die vergelijking op een andere pagina.
Dus leg je vraag goed en duidelijk uit, en misschien dat je dan wel geholpen wordt!
-Chupskie
Gr.
Wat is de url naar je andere topic?
Gr
leuk, maar niemand snapt er een kloodt van.
Wil je gewoon een formulier en een pagina waarop de ingevulde waardes getoond worden?
Dus je wilt een paar formulieren achter elkaar en dat alle ingevulde info onthouden wordt?
jah stel die link gaat over verzekeringen, dan wil ik dat na die 2 formulieren zeg maar, een overzicht word gegeven , met de paketten die afgestemd zijn op de ingevulde formulierren, zodat men kan kiezen wlek pakket t goedkoopst is enzo snap je het een beetje?
klik. Dan hebben mensen een idee waar het over gaat.
Wederom ga ik je vertellen dat er op de tweede pagina (2e laatste post) een prima werkend en getest voorbeeld staat met een formulier. Daar kan je uiteraard prima velden aan toevoegen, zoals bijv. een textarea:
<textarea name="naamveld" cols=40 rows=6></textarea>
Vervolgens kan je in het bovenste gedeelte gewoon die waardes ophalen:
if(isset($_POST['naamveld']))
{
$naamveld = $_POST['naamveld'];
}
Voordat je een $_POST of $_GET waarde in een database gaat proppen doe je er wel goed aan om de mysql_real_escape_string() functie te gebruiken, en wellicht ook htmlentities() of strip_tags().
Ik heb even je oude topic opgezocht, Wederom ga ik je vertellen dat er op de tweede pagina (2e laatste post) een prima werkend en getest voorbeeld staat met een formulier. Daar kan je uiteraard prima velden aan toevoegen, zoals bijv. een textarea:
<textarea name="naamveld" cols=40 rows=6></textarea>
Vervolgens kan je in het bovenste gedeelte gewoon die waardes ophalen:
if(isset($_POST['naamveld']))
{
$naamveld = $_POST['naamveld'];
}
Voordat je een $_POST of $_GET waarde in een database gaat proppen doe je er wel goed aan om de mysql_real_escape_string() functie te gebruiken, en wellicht ook htmlentities() of strip_tags().
Gewijzigd op 21/02/2006 13:00:00 door Arjan Kapteijn
bedankt, jah die code die jij gaf in de vorige, was mss wel goed, maar ik ben nog even aan het uitzoeken het precies werkt met die databases, want met die code moet je dingen kunnen ophalen, mar ik ben daar nog ff mee bezig , dat wil niet echt lukken